Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med fine tester. Håper spira holder seg der inne denne gangen!!
11 DPO
Klarer ikke helt å slutte med testingen. Forrige gang jeg sluttet og skulle gå over til hver tredje dag, ble den plutselig nesten negativ igjen dag 3. Så er litt redd for at det skal skje igjen. Så nå er dere advart, dere kommer til å spammes med tester de neste to ukene. Syns også det er greit å se at det er stigning fra test 2 til 4 (blodprøvedagene), sånn at jeg ikke blir så altfor nervøs for hva blodprøven sier.
Ønsker dere en fin juleferie og mange positive tester i julegave
Tilbakemelding blodprøve:
HCG har steget fra 24 kl. 13:30 på onsdag, til 91 kl. 08:00 i dag. Veldig fornøyd med nesten firedobling på to døgn
Tilbakemelding blodprøve:
HCG har steget fra 24 kl. 13:30 på onsdag, til 91 kl. 08:00 i dag. Veldig fornøyd med nesten firedobling på to døgn
Kjempebra! Gratulerer!
Så gøy å titte innom nå fin stigning på hcg
Så gøy, dette må være terminspiraTilbakemelding blodprøve:
Ser veldig bra ut det her!!! Gratulerer så mye!!
Ser i allefall veldig lovende ut for spire som sitter hele veien utifra testene dineTusen takk håper spiren sitter hele veien denne gangen
4+0
Drister meg til å gå over til å skrive hvor langt jeg er på vei, i stedet for antall DPO. I dag har jeg fått «Gravid 2-3» for første gang i mitt liv, føles veldig bra. Tok en test 4+1 sist, og da fikk jeg kun 1-2 (men testet dog positivt to dager senere den syklusen).
- Booke tidlig ultralyd
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01
God jul til alle dere fine folk som titter innom. I morgen tenkte jeg å ta en dag fri for testing
Gratulerer med 2-3! Så deilig
God jul til deg, blir en spennende tid for oss fremover