Alle gode ting er tre

Tusen takk for fint svar. Jeg skal ta deg på ordet og bestille en time i januar. :) Følte meg mer optimistisk med en gang!

Og gratulerer med fin strek! :smiley-bounce016

Tusen takk! ☺️ Fantastisk å høre at du tar tak og bestiller time, håpet det resulterer i positive tester sånn som det gjorde for meg. Som en liten ekstra motivasjon - jeg har fått positive tester begge de to påfølgende prøveperiodene etter besøket hos Medicus ☺️
 
8 DPO

Herlighet, bare jeg som ser en strek til? Gravidepuppene var på plass i går kveld, så tenkte hvorfor ikke ta en test siden jeg fikk positiv test dagen etter det sist. Testen min i dag ligner på den jeg tok 10 DPO sist, gøy at det ble positivt to dager før.

:smiley-bounce016
Åååh så spennende!! Krysser fingrene for at dette er terminspira!!
 
8 DPO

Herlighet, bare jeg som ser en strek til? Gravidepuppene var på plass i går kveld, så tenkte hvorfor ikke ta en test siden jeg fikk positiv test dagen etter det sist. Testen min i dag ligner på den jeg tok 10 DPO sist, gøy at det ble positivt to dager før.

:smiley-bounce016

STREK :Heartred Så spennende, håper det er en liten spire der inne som klorer seg fast :hello2
 
9 DPO
Sterkere tester i dag enn i går, så foreløpig går det riktig vei. Tok en tidligtest og en vanlig test :)

Legger også ved to av tidligetestene for å vise stigning fra i går.
 

Vedlegg

  • 18596A6A-A3F6-4385-8255-0FCB2D3D2CF2.jpeg
    18596A6A-A3F6-4385-8255-0FCB2D3D2CF2.jpeg
    10,4 KB · Visninger: 253
  • 215ED8DA-BC8D-4EE7-86FC-65E3C58BD2F4.jpeg
    215ED8DA-BC8D-4EE7-86FC-65E3C58BD2F4.jpeg
    9,9 KB · Visninger: 251
9 DPO
Sterkere tester i dag enn i går, så foreløpig går det riktig vei. Tok en tidligtest og en vanlig test :)

Legger også ved to av tidligetestene for å vise stigning fra i går.

Kjempefine streker! Åh, nå ble jeg glad :Heartred Jeg kan ikke annet enn å tro at enn så tydelig strek så tidlig er et godt tegn :smiley-angelic001 Så utrolig glad på dine vegne, nå må de bare klamre seg ast hos oss begge to :smiley-bounce012

Hva sier mannen? :D
 
Kjempefine streker! Åh, nå ble jeg glad :Heartred Jeg kan ikke annet enn å tro at enn så tydelig strek så tidlig er et godt tegn :smiley-angelic001 Så utrolig glad på dine vegne, nå må de bare klamre seg ast hos oss begge to :smiley-bounce012

Hva sier mannen? :D

Åh, så hyggelig å høre ❤️ håper du har rett, den spiren er SÅ ønsket. Hvordan går det med din testing? Tester du hver dag eller hva er planen?

Mannen sa i går at han ble like glad som forrige gang, men merket på han at han også var litt mer alvorlig nå enn sist siden vi vet hva som kan skje. Han ble veldig glad i dag da testet var synlig sterkere ☺️
 
Åh, så hyggelig å høre ❤️ håper du har rett, den spiren er SÅ ønsket. Hvordan går det med din testing? Tester du hver dag eller hva er planen?

Mannen sa i går at han ble like glad som forrige gang, men merket på han at han også var litt mer alvorlig nå enn sist siden vi vet hva som kan skje. Han ble veldig glad i dag da testet var synlig sterkere ☺️

Så koselig, disse mennene våre blir jo eksperter på graviditetstester med tiden :D

Da jeg våknet i dag tidlig fikk jeg det for meg at jeg skulle teste på nytt, men kom på at jeg hadde vært oppe i natt og tisset så klarte å la vær (redd for å få svakere strek pga. konsentrasjon i urin og å bli unødvendig stresset av det) :hilarious: Tror det ryker en til babyplan i morgen. Tok noen blodprøver i går ifbm. utredningen, og ba de slenge på en hcg også så håper jeg får svar på den ila dagen :) Veldig spent!
 
Har hjemmekontor i dag, og tenkte jeg like gjerne kunne ringe gynekologen for å booke inn time til TUL. Har henvisning som varer i et år fra forrige syklus der jeg ble gravid, siden jeg har dobbelt livmor og derfor må følges ekstra opp. Booket time til når jeg er 7+4.

Ringte også fastlegen bare for å høre om de anbefalte å måle HCG over noen dager siden jeg mistet forrige gang. Sekretæren jeg snakket med hadde mistet selv, og lurte på om jeg ikke ville komme inn for en sjekk 13:30 i dag. Fastlegen har visst ultralydapparat, så kan eventuelt få sjekket at alt ser bra ut og ta en prat med legen. Trolig ser man ikke så mye siden jeg bare er 9 DPO og føler meg nesten litt dum som skal inn til legen så tidlig, men det var jo deres forslag, så tenker jeg skal benytte det som en fin mulighet for å roe nervene litt.

Har derfor satt opp noen milepæler, og håper jeg kommer lengre enn sist:

- Booke tidlig ultralyd ❤️
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01

Krysser fingrene for at det skal gå denne gangen. Kjenner jeg er litt mer redd enn jeg tør å innrømme for meg selv ❤️
 
Har hjemmekontor i dag, og tenkte jeg like gjerne kunne ringe gynekologen for å booke inn time til TUL. Har henvisning som varer i et år fra forrige syklus der jeg ble gravid, siden jeg har dobbelt livmor og derfor må følges ekstra opp. Booket time til når jeg er 7+4.

Ringte også fastlegen bare for å høre om de anbefalte å måle HCG over noen dager siden jeg mistet forrige gang. Sekretæren jeg snakket med hadde mistet selv, og lurte på om jeg ikke ville komme inn for en sjekk 13:30 i dag. Fastlegen har visst ultralydapparat, så kan eventuelt få sjekket at alt ser bra ut og ta en prat med legen. Trolig ser man ikke så mye siden jeg bare er 9 DPO og føler meg nesten litt dum som skal inn til legen så tidlig, men det var jo deres forslag, så tenker jeg skal benytte det som en fin mulighet for å roe nervene litt.

Har derfor satt opp noen milepæler, og håper jeg kommer lengre enn sist:

- Booke tidlig ultralyd ❤️
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01

Krysser fingrene for at det skal gå denne gangen. Kjenner jeg er litt mer redd enn jeg tør å innrømme for meg selv ❤️

Så deilig å ha noe å se frem til :) Her tenker jeg det bare gjelder å ta det man får (selv om det er tidlig) - du har jo hatt en kjemisk og dobbel livmor, skulle bare mangle at det ble litt ekstra oppfølgning ;) Og absolutt fint å få roet nervene!

HcG-prøvene nå kan jo også si noe om når det er "vits" å prøve en ny digital for å få 2-3, slik at man ikke blir unødvendig skuffet :)

Lykke til hos legen!
 
Har hjemmekontor i dag, og tenkte jeg like gjerne kunne ringe gynekologen for å booke inn time til TUL. Har henvisning som varer i et år fra forrige syklus der jeg ble gravid, siden jeg har dobbelt livmor og derfor må følges ekstra opp. Booket time til når jeg er 7+4.

Ringte også fastlegen bare for å høre om de anbefalte å måle HCG over noen dager siden jeg mistet forrige gang. Sekretæren jeg snakket med hadde mistet selv, og lurte på om jeg ikke ville komme inn for en sjekk 13:30 i dag. Fastlegen har visst ultralydapparat, så kan eventuelt få sjekket at alt ser bra ut og ta en prat med legen. Trolig ser man ikke så mye siden jeg bare er 9 DPO og føler meg nesten litt dum som skal inn til legen så tidlig, men det var jo deres forslag, så tenker jeg skal benytte det som en fin mulighet for å roe nervene litt.

Har derfor satt opp noen milepæler, og håper jeg kommer lengre enn sist:

- Booke tidlig ultralyd ❤️
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01

Krysser fingrene for at det skal gå denne gangen. Kjenner jeg er litt mer redd enn jeg tør å innrømme for meg selv ❤️
Gratulerer med graviditeten!❤️
Testene ser jo veldig fine ut og er også et bra tegn med tidlig implantasjon mtp redusert sjanse for sa. Skjønner godt at du er litt nervøs. Føler jeg har en god følelse for deg denne gangen:)
Masse lykke til!❤️ Håper du kan nyte jula❤️
 
Gratulerer med graviditeten!❤️
Testene ser jo veldig fine ut og er også et bra tegn med tidlig implantasjon mtp redusert sjanse for sa. Skjønner godt at du er litt nervøs. Føler jeg har en god følelse for deg denne gangen:)
Masse lykke til!❤️ Håper du kan nyte jula❤️

Åååh, takk for hyggelige og betryggende ord. Tusen takk ❤️ håper alt står bra til med deg og lille også! ☺️
 
Tok graviditetsstrimmel og blodprøve hos legen i dag. Skal tilbake på fredag for å ta neste blodprøve, så får ikke noe mer svar før trolig mandag neste uke. Fikk ikke se noe på UL, men tenker det er like greit siden det sikkert ikke er stort å se.

Testetøsen i meg ble selvfølgelig nysgjerrig på hvordan testen hos legen så ut når det var 2-timers ettermiddagsurin 9 DPO, var jo livredd for at det ikke skulle komme noen strek, men er fornøyd med streken. Måtte selvfølgelig ta bilde av den når sekretæren gikk ut. Beklager at dere er nødt til å se tisset mitt, haha!

BEE8692D-B392-42EE-8268-5A54D505524F.jpeg
 
10 DPO

Syns det er grei stigning på testene foreløpig. Nå har jeg brukt opp tidligtestene og har kun de normale igjen. Skal roe ned testingen etter hver, men må bare se at det utvikler seg riktig i starten.

- Booke tidlig ultralyd ❤️
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen ❤️
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01
 

Vedlegg

  • 95F9CBEF-A347-45F7-97D2-34C84EA35FE4.jpeg
    95F9CBEF-A347-45F7-97D2-34C84EA35FE4.jpeg
    7,3 KB · Visninger: 185
  • 12ABF6B4-E14F-4380-B913-D418D5472939.jpeg
    12ABF6B4-E14F-4380-B913-D418D5472939.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 173
10 DPO

Syns det er grei stigning på testene foreløpig. Nå har jeg brukt opp tidligtestene og har kun de normale igjen. Skal roe ned testingen etter hver, men må bare se at det utvikler seg riktig i starten.

- Booke tidlig ultralyd ❤️
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen ❤️
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01

Kjempefine tester og stigning! Jeg har troa :Heartred:smiley-angelic001
 
10 DPO

Syns det er grei stigning på testene foreløpig. Nå har jeg brukt opp tidligtestene og har kun de normale igjen. Skal roe ned testingen etter hver, men må bare se at det utvikler seg riktig i starten.

- Booke tidlig ultralyd ❤️
- Gjennomføre tidlig time hos fastlegen ❤️
- Få 2-3 på digital
- Få 3 + på digital
- Gjennomføre tidlig ultralyd 17.01
Sterk strek til å være 10 dpo og vanlige tester da :woot: gleder meg til å følge med på veien videre ❤️
 
Back
Topp