Et par viktige valg er gjort, vi har sendt søknad om foreldrepenger, og denne gangen motsatt av hva vi pleier, 80% dekning, rett og slett pga at den utregningsgreia til nav viste at det ville lønne seg med bare 10 000 å ta 100%, og det dekker ikke 10 ukers ekstra ulønnet perm... Det skyldes antakelig at vi regnet med dagpengelønn for far, siden han ikke har jobb, men vi håper jo at han får det. reelt tar han nok ikke ut perm om han fortsatt er artbeidsledig, i så fall er det vel mer aktuelt at han bare ER hjemme, og så får vi løse floka om han får en jobb (mamma, heter vel den løsningen, inntil jeg evt får ordner meg ulønnet perm til bhg start) også søker han utsettelse og tar den senere? Eller noe sånn. Men vi satser på at han får jobb. Reelt sett er jeg ikke sikker på om dette er den mest lønnsomme løsningen denne gangen heller, men vi går for den, så har i alle fall da jeg perm til slutten av november 2016
I tillegg har jeg sendt mail for å få avtale om hjemmebesøk fra en jordmor for å se om det er praktisk gjennomførbart med hjemmefødsel.
I tillegg har jeg sendt mail for å få avtale om hjemmebesøk fra en jordmor for å se om det er praktisk gjennomførbart med hjemmefødsel.