Alle gode ting er tre?

Andre pille tatt, tiden går ikke fort akkurat.

Forkjøla igjen, sånn akkurat i det jeg nesten var frisk fra forrige runde. Jada. Sånn går nå dagene.

God bedring, Sara! :)

Takk for det. Det er bare halsen da. Sår, hoste, tidvis slim. Men jeg er jo ikke sørpe forkjøla i alle kanaler, liksom. Heldigvis.

Takk for det. Det er bare halsen da. Sår, hoste, tidvis slim. Men jeg er jo ikke sørpe forkjøla i alle kanaler, liksom. Heldigvis.
Det er bra. Men det er ikke noe godt å være sår heller. Og for min del betyr det alltid at det kommer mer.. :p Håper du "står'an av" :)

Virker bedre nå. Så jeg håper. Vi får se når jeg begynner å bruke stemmen, den var hes i går.

Min datter var så hes på fredag. Lørdag morgen lå hun og hostet rett i ansiktet på meg inntil vi ga opp og sto opp. (hun hostet for nesten hver eneste pust, stakkar)

Lørdag utpå dagen var jeg sår i halsen, og på kvelden og søndag... Hoste og hes.

Hun har i tillegg masse snørr og gørr da, men ettersom jeg er flinkere til å pusse nesen (hun klarer ikke blåse ut med nesen enda, bare snufse det inn) så ser jeg ikke sånn ut...

Ikke helt bra i stemmen, men bedre. Blør stadig mindre, i morgen kan jeg kanskje begynne å tempe, om jeg husker det.

Det er mars. Det er vår. Det spirer og gror på kjøkkenbenken min. Jeg skal oppdatere med bilder og tråden for det som spirer og gror. Sparke liv i hagebloggen min igjen. Det er vår.

Det er vår. Jeg håper vi sår noen trege frø som ikke kommer i full blomst før i adventstiden. :)

God bedring!

Lykke til med letrozol og ny runde!
Selv om vi så klart skulle sluppet stadig nye runder...

Lykke til med letrozol og ny runde!
Selv om vi så klart skulle sluppet stadig nye runder...
Men nytt runde er greit nok

Tanken på at vi bare har til to runder til etter denne... Er skumlere

Men nytt runde er greit nok

Tanken på at vi bare har til to runder til etter denne... Er skumlere

Kanskje du skulle hørt med gyn hva han tenker dersom du spotter igjen nå? Dobbel Letrozol? Progesteron? Det kan jo hende at han kan være med på flere forsøk på å optimalisere forholdene siden dere har klart å bli gravide tre ganger på egenhånd.

Jeg krysser fingrene mest for at du blir mamma for tredje gang i 2015.

Ja, kanskje spørre hva han tenker om spottingen.

Vet ikke hva vi gjør om det ikke lykkes, det blir vel kanskje en time da. Mannen virker ikke som om han vil prøve så mye mer. Bare ikke begynne med prevensjon, fortsette å prøve selv, liksom. Det er jo det som har funket før. Så vi kan jo det. Men snakke med gyn en gang til om spotting i alle fall.

Ringe gyn på slutten av denne pp'en? Så kan du drøfte alternativer for slutten av Letrozol-pakken din også. :)

Forhåpentligvis ringe for å avtale UL.

Vi får se
Det er lenge til.

Ingen den tid muligens får jeg snakket med min mann også. Vi ser hverandre en liten time på morgenen mellom matpakker, tannpuss, dusj, påkledning og lufting av hund.

I dag sier han at skal komme hjem om en drøy time. Han har stort sett kommet hjem mellom 23 og 01, så det er jo veldig bonus at han rekker si god natt til ungene. Han sendte meg ei melding om at de valgte ei bok felles så kan han lese på sengekanten i kveld.

Jeg synes han jobber for mye, mannen din. Håper at dere får tid sammen snart, både til dette og alt annet.

Han jobber fort mye, det er det ikke tvil om.

Han informerte meg i dag om at han er bedt om å jobbe palmehelga. Han skulle allererde jobbe skjærtorsdag, langfredag og andre påskedag. (helga skal han forhåpentigvis få fri, men vi får nå se...) Det blir i det misnte lønnet overtid da, i motsetning til det meste annet.

Men han KOM faktisk hjem til å lese godnatthistorie til dem i kveld, det pågår nå. Og han sier at i morgen skal han komme hjem end tidliger eog ta med seg i alle fall guttungen, da ville lillesøster også, på fotballbana, eller rettere sagt klubbhuset, for det er "klubbkveld" med salg av fotballutstyr, og han skulle vel hatt litt sånt, han som går på fotball i alle fall. Søstra kan med fordel vente et år eller to, egentlig... De har sikkert ikke noe til SÅ små der uansett, hun er jo bare fire, de fleste begynner på fotball det året de begynner i førsteklasse, men årest førsteklassinger vr så få at de har med kullet under også da. Likevel, det er 09 unger de yngste, hun er 11 modell

Kanskje hun bare vil være med der pappaen er?

Det høres ut som altfor mye jobb i PC, selv med lønn. :(

Godt han kom hjem til nattalesing i dag. Det er noe helt annet enn å komme hjem etter at de små har sovnet.

Jeg håper at det snart blir mindre jobbing på en eller annen måte.

Det er herved klart, det gjelder helga i påska også.
Jeg er ikke overrasket.

Jobbe hver dag fra og med palmehelga og ut uka etter påske.

Det er herved klart, det gjelder helga i påska også.
Jeg er ikke overrasket.

Jobbe hver dag fra og med palmehelga og ut uka etter påske.

Ånei. :( :( :( Så utrolig kjedelig. :(

Kjedelig ja, men helt som forventa egentlig. Jeg kunne ikke helt tro han skulle ha fri den helga, når han måtte jobbe alle de røde dagene. Jeg tror ikke helt på ' normal arbeidstid, ikke utover kveldene' heller, men vi får se.

Vi har spist middag sammen som familie på en hverdag en gang hittil i år.

Jeg fristes ikke til å lage pinnekjøtt og andre festmiddagen til familien om han ikke skal spise sammen med oss, så enten sparer jeg det til han har fri, eller så tilbringer vi tre påska sammen med mine foreldre i år. Ikke helt optimalt, men vi får gjøre så godt vi kan, også håper jeg han får såpass grei sommerferie at vi kan finne på noe bra sammen alle fire!

Back
Topp