Alle gode ting er tre?

Men neida, her kommer intet mer.

Bare utvannet brunt.

Come on. Jeg vi bare begynne på nytt! Men jeg har jo to dager til ikm enda

Jaja, like greit jeg ikke har store smerter i dag, kundemøte store deler av dagen. Men i morgen, på ikm, da bør det søren med komme!!! Det er kjedelig å ikke få mens før 16 dpo. Det er et par dager ekstra å vente, liksom.

Ja, det er utrolig kjedelig å vente på det man VET kommer. Sist fikk jeg mens på 17 dpo. Aberet med å få EL i orden ;) Vi får satse på at hun kommer i morgen, så du får det unnagjort!

Det er noe dritt med tr 16 dpo. Jeg får det pga Lutinus, og det er utrolig kjedelig og føles så lenge å vente. Jeg håper hun kommer til deg etter jobb i dag. Ny sjanse isteden. ♡

I det siste har det pleid å starte på morgenen, sånn på vei til jobb kjenner jeg det i beina (jada, både menssmerter og rier i lårene jeg... Nyttig?) og så kommer det da før lunsj.

Men vi får se, i kveld hadde vært fint det, så kommer vi igang.

Så kjedelig å bare vente når man er såpass sikker på at det ikke er noe...
Håper du kommer fort i gang med ny runde!

Det skjer ikke noe i kveld i alle fall, minimal spotting. Det kommer nok i morgen

Jeg får passe på å pakke med meg alt jeg trenger på jobb, for i dag er dag 1. Letrozol fra søndag om jeg ikke trikser litt

Bra den ventetiden er over. Jeg er spent på hva du gjør med Letrozol. :)

Jeg har slett ikke bestemt meg. Du som har lest så mye, hva er argumenter for å starte dag 3 eller 5 i stedet for 4?

Det fikk du visst på PM. :p

Dag to, og jeg heller mot å begynne på letrozol i morgen.

Jeg blør, begynte så smått i går morges, men mengder ble det ikke før på ettermiddagen. Smerter har vært så lite at jeg ikke har tatt piller. Mer ubehag enn smerte.

Jeg har bare så lyst å lykkes. Lyst på en liten baby til. Lyst... Til å kjenne liv i magen. Glede meg. Være dagsventende, føde. Lyst til å bli kjent med et lite mennekse en gang til. Og se dynamikken i familien, i barneflokken. Å ha en flokk!!!

Da har jeg hentet pakken med premien. Åpnet opp, tatt litt på, kjent på og kneppet sammen. Stappet innlegg og kjent på hvor kjent den bevegelsen var, hvor mange hundre bleier har jeg ikke stappet (altså puttet innlegg inni)

Så puttet jeg alt tilbake i posen det kom i, og la den innerst i den øverste hylla i klesskapet mitt. Inn det smykkene ligger. Vekk.

Jeg håper du må ta det frem til vask samtidig med at du må finne frem adventspynten. ♡

Ikke der smykkene ligger,, der smokkene ligger. De jeg har vunnet.

Håper du snart får bruk for tingene du har vunnet. Ganske perfekt at du vant tøybleier, som gidder å bruke sånt;)

Foretrekker slike bleier, på alle måter. De vaskes, ja. Men da slipper vi stadig kjøpe nye, passformen er grei å få til, mykt og godt, ikke plast og papir og kjemikalier. Hva er det å ikke like?

Når du sier det sånn så høres det bra ut. Problemet mitt er enda mer skittentøy som må vaskes. Derfor er jeg glad for vanlige bleier.

Jeg har alltid for mye skittentøy, men bleiene var aldri problemet.

Back
Topp