Alle gode ting er tre?

Og se så, med så stabile sykluser trenger jeg ingen test. Jeg visste den skulle bli positiv, jeg visste det betydde el. Ubehag i eggstokkene bekrefter at noe skjer nedi der.

Og i dag, vips, temp opp. Helt etter planen.

Slik forutsigbarhet er jeg ikke vant til fra før pillene. Men jeg har jo tatt slike piller lenge nå, det er 6. syklus som er påvirket av piller. Et halvt år. Pluss en mnd pause mellom dem pga når timen hos gyn ble.

Tida går.

Jeg håper virkelig at du får full klaff nå. ❤️

Jeg fant forresten en studie da jeg gravde frem til Enkefalos, som viste at ved PCOS kunne man først prøve pergo en del sykluser, deretter Letrozol en del sykluser, og hvis ingen av de ga baby så kunne man prøve en kombinasjonskur med både pergo og Letrozol et par sykluser. Så om det er et mer lavterskel-alternativ for deg så finnes det altså enda en eggløsningsplan som kan gi svømmerne til mannen noen sjanser til. :)

Jeg håper fortsatt at denne ene pakken med Letrozol er det som skal til. ❤️ Og nå håper jeg at du er på vei mot 13. november. :)

Helt fantastisk med så stabile sykluser altså! Er jo nærmest til å stille klokka etter. Håper på samme effekt i min kropp med Femar ;) Og nå skal det flyttes! Søren heller!

Jeg håper virkelig at du får full klaff nå. ❤️

Jeg fant forresten en studie da jeg gravde frem til Enkefalos, som viste at ved PCOS kunne man først prøve pergo en del sykluser, deretter Letrozol en del sykluser, og hvis ingen av de ga baby så kunne man prøve en kombinasjonskur med både pergo og Letrozol et par sykluser. Så om det er et mer lavterskel-alternativ for deg så finnes det altså enda en eggløsningsplan som kan gi svømmerne til mannen noen sjanser til. :)

Jeg håper fortsatt at denne ene pakken med Letrozol er det som skal til. ❤️ Og nå håper jeg at du er på vei mot 13. november. :)
Gyn snakket jo om lavdose fsh som neste skritt.

Det er jo ikke der ser jeg ikke får el da, så jeg vet ikke om det er aktuelt lenger. Letrozol funker som ei klokke, det.

Helt fantastisk med så stabile sykluser altså! Er jo nærmest til å stille klokka etter. Håper på samme effekt i min kropp med Femar ;) Og nå skal det flyttes! Søren heller!
Ja, tid for å flytte!!!

Gyn snakket jo om lavdose fsh som neste skritt.

Det er jo ikke der ser jeg ikke får el da, så jeg vet ikke om det er aktuelt lenger. Letrozol funker som ei klokke, det.

Jeg tror ikke studien sa at de ikke fikk EL, men at hos noen ga kombinasjon tydeligvis enda bedre effekt. Hmm.. Jeg har ikke egentlig lest studien, så må se nærmere på den. Lavdose FSH vet jeg ingenting om.

Jeg vet ikke mye jeg heller, det er visst nesten ingen på bv som gjør slikt heller

Medicus har en PowerPointpresentasjon av det på nett om man Googler, da

Last edited:
2 dpo.

Dag etter dag
Sånn går nå dagene.

Og så er det helg, og da skjer det mye.

Og når helga er over, er jeg 6 dpo. (mandag) derfra blir det vel lange dager.. N

Forhåpentligvis en god helg og så ikke altfor lang uke, og så positiv test. :)

Helga blir først travel. Jeg skal bake i morgen, trolig mens svigermor og mannen rydder resten av huset.

Søndag to selskap. Deretter sliten... Og neste uke antatt mye å gjøre på jobb, så den går vel greit fort.

Sliten ja, helt som forutsatt.

I morgen jobb, skole og bhg. Hverdag. Ideelt sett svømming på tirsdag, jeg gruer meg allerede til å stå opp

Du er veldig flink som står opp så tidlig på tirsdager. :)

Og nå gleder jeg meg til å legge meg.

Men dagen er godt igang, og det kjennes greit. Hverdagen. Svigermor drar i løpet av dagen, og så er det bare oss. Overtida er over. For meg.

Og jeg er 6 dpo, og spent på den neste uka eller så

Du er veldig flink som står opp så tidlig på tirsdager. :)
Det er jo ikke så tidlig, men tidlig nok. Vi får se, jeg vil gjerne, det ble ikke sist uke, hjemme den dagen eller uka før, sykt barn

Tidlig nok ja, det er helt sikkert. Jeg blir trøtt bare av tanken. :p

Jeg våkner jo tidlig til vanlig også, det er bare 15-30 minutter før jeg normalt står opp

Hurra for at overtiden er over for din del :) Og jeg er spent på den kommende uka for deg. Håper sånn at du slipper spotting. Nå må det bli positiv test!!

Spent på denne uka nå ja, håper du trekker vinnerloddet denne gangen!

Back
Topp