Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gyn snakket jo om lavdose fsh som neste skritt.Jeg håper virkelig at du får full klaff nå.
Jeg fant forresten en studie da jeg gravde frem til Enkefalos, som viste at ved PCOS kunne man først prøve pergo en del sykluser, deretter Letrozol en del sykluser, og hvis ingen av de ga baby så kunne man prøve en kombinasjonskur med både pergo og Letrozol et par sykluser. Så om det er et mer lavterskel-alternativ for deg så finnes det altså enda en eggløsningsplan som kan gi svømmerne til mannen noen sjanser til.![]()
Jeg håper fortsatt at denne ene pakken med Letrozol er det som skal til.Og nå håper jeg at du er på vei mot 13. november.
![]()
Ja, tid for å flytte!!!Helt fantastisk med så stabile sykluser altså! Er jo nærmest til å stille klokka etter. Håper på samme effekt i min kropp med FemarOg nå skal det flyttes! Søren heller!
Gyn snakket jo om lavdose fsh som neste skritt.
Det er jo ikke der ser jeg ikke får el da, så jeg vet ikke om det er aktuelt lenger. Letrozol funker som ei klokke, det.
Det er jo ikke så tidlig, men tidlig nok. Vi får se, jeg vil gjerne, det ble ikke sist uke, hjemme den dagen eller uka før, sykt barnDu er veldig flink som står opp så tidlig på tirsdager.![]()