Alle gode ting er tre?

Såfremt jeg husker den i kveld, så gjør det nok detn

Jeg skal prøve mitt beste på novemberbaby. Lover!!

Bra! Jeg har gjort første del av innsatsen for egen del, så nå blir det bare medisiner jeg eventuelt kan påvirke med. Og sånn i starten av dpo-land er jeg som vanlig på mitt mest optimistiske og håpefulle, så nå har jeg veldig lyst til at vi skal inn på november sammen altså. Dere får ha en Happy Valentine, for du skal til november!

Vi starter vår happy valentine fredag 13, og holder på til bekreftet el, helst sånn ikke så lenge over helga. Da nærmer du deg testetid, mens jeg begynner å telle dpo

Vi starter vår happy valentine fredag 13, og holder på til bekreftet el, helst sånn ikke så lenge over helga. Da nærmer du deg testetid, mens jeg begynner å telle dpo

Ja. Jeg tester vel fra tirsdag. Og om du får Letrozol-EL som før så er det vel mandag-tirsdag. :) Testene mine er nok uansett ikke spennende før nærmere neste helg.

Fredag 13. blir forhåpentligvis en fin fredag da.

Håper du husket Letrozolen i kveld! Eller... Når jeg tenker meg om, så er du kanskje ikke hjemme enda? :/ Nå skal vi til november hele hurven!!

Starter på veien hjem nå, takk for at du minnet meg på pillen
Min meg gjerne igjen om en time...

Veldig bra, veldig bra :D Back on track.

Gullegget under modning nå. ♥

Jeg synes på en måte dagene går sakte.

Jeg synes på alle måter at dagene går sakte. De går heldigvis allikevel.

I forhold til fristen for årsoppgjøret på jobb, og rydding av huset før bursdag, og gave og klær og det hele, så synes jeg de går altfor, altfor fort.

Men i dag har hele familien spist middag sammen på en hverdag. For første gang i år tror jeg.

Mannen hentet barn og laget pizza som var klar når jeg kom hjem etter litt lenger dag på jobb, og en tur via kjøpesenteret for litt ekstrautstyr til karneval ( bukse til ham og strømpebukse til henne, samt mini-donut til å lage "ballerinafrisyre" på fireåringen som altså skal være ballerina på karneval.

Så koselig! :) Og godt tiden går fort også.

Ja, det aller beste med at tiden går fort er at takket være effektive, gode kollegaer, så er vi jo faktisk ajour, sånn mer eller mindre i alle fall. Til tross for at jeg har tatt ut 5,5 sykt barn dager i løpet av dette årsoppgjøret... Så helst i morgen skal det bli ferdig. Og blir det ikke det, så er det ikke krise om det er på mandag heller, men det skal bli godt å bli ferdig. Ja "ferdig" da, for det leveres til kvaitetskontroll, og så må jeg fikse de feilene han finner og sånn der i løpet av neste uke før det sendes til revisor.

Og så kan vi ta fatt på regnskapet for 2015. Jeg kommer liksom igang med 2015 etter lillesøster sin bursdag jeg, for da er vi ferdig med årsoppgjøet og går igang med 2015 for fullt, så DA starter det nye året.

Jeg er bare snart to mnd på etterskudd med årets sådd, så det spørs hvordan det går med de tinga som skulle vært sådd ved nyttår.

Back
Topp