Alle gode ting er tre?

Da var atter en dag over. Og snart er jeg igang med dag 10, så jeg kan jo vurdere å prøve å huske å ta med meg el tester på jobb i morgen

Husket du det? :)

Tester i sekken.

Frokost, med stort krus kakao etter åtte, da... Og lunsj 11.30, så jeg tester senest 1120 tenker jeg

Begynner å føles lenge til testet... Dotid...

Bilde i den tråden jeg hadde pergo-testene mine.

Men klart negativ, selvsagt, det er jo tidlig enda

Det kan endres brått. Nå er jeg fryktelig spent på Letrozol-egget ditt. :)

Vi får følge med

Og starte med aksjer i kveld, tenker jeg

Vi får følge med

Og starte med aksjer i kveld, tenker jeg

Lurt! Du skal ikke misse sjansen her, før du kan skylde på svigermor en gang!

Og du skal vel begynne med spekematen i helgen også? :)

Lurt! Du skal ikke misse sjansen her, før du kan skylde på svigermor en gang!

Og du skal vel begynne med spekematen i helgen også? :)
Jeg begynte i går, på julelunsj på jobb. Tenker vi får vårt eget på søndag når mamma og pappa kommer på besøk.

Jeg begynte i går, på julelunsj på jobb. Tenker vi får vårt eget på søndag når mamma og pappa kommer på besøk.

Ah. Så bra! Kose deg masse med spekematen nå, for du skal ikke spise i januar. :D

Kanskje minne mamma på å ta det med...

Til frokost i dag åpnet vi årets fenalår. Deilig.

Og i ettermiddag var el testen slik 1419174507157.jpg

Siden svigermor ikke kommer før om over ei uke, så kunne jo el gjerne vente noen dager, masse julesex og spekemat før el. Ser ikke slik ut.

Mannen står på, men han har antakelig fått seg en bihulebetennelse igjen. Ikke feber, men slett ikke i form. Han har en sånn eller to i året, og ofte rundt jul, så da han i går da han ikke følte seg helt bra tenkte jeg i den retning, og ble ikke overrasket når han i dag sier han føler det er det.

Jaja...god jul

Fin test! Men ikke fint resten av det du skriver.. Håper mannen føler seg bedre ikveld! Har dere fått lagt inn noen aksjer de siste dagene?

Fredag kveld og i morges. Planen er i morgen kveld igjen, etter ul på dagen

Krabber til sengs.

Kjenner at det skjer noe, men ikke så vondt som med pergo, da jeg til mannen. Pleier det å være vondt i denne fasen, spør han som ikke husker at jeg har lagt med varmeflaske...

Åh, så godt å se at EL er på vei. Selv om det stikker kjepper i hjula for spekematen da. Håper mannen holder seg frisk nok til at aksjene er sikret innen egget slipper!! Og lykke til på UL i dag :D

Avsluttet på jobb fem min senere enn optimalt, og småløp hele veien til gyn. (pga shopping har jeg parkert bilen ved senteret i morges, og skulle gå nå. Det er rett over veien fra her, og ikke mer en et kvarters tid fra jobb. 11 min om man stresser, kan jeg bekrefte.

Og ni min etter at jeg løp inn døra lettere anpusten, sitter jeg og venter, og husker at han sa 11. Ja, eller 5-10 over.

Og der slapp paret som satt her når jeg kom, inn. Jada, jeg var ikke for sen, nei.

Back
Topp