Alle gode ting er tre?

Blir spennende om klistermerkesjefen røper noen av gavene etter hvert da. ;) :p

Lukter godt hos dere nå da, må lukte jul? Koselig!

Definitivt.

Hun koste seg.

Vi har jo igjen en runde til eller to, de internt i huset får hun ikke være med på, men de til min familie må tas etterhvert.

Jeg bare mangler noen...

Nå er i det minste pepperkakene bakt, så da må jeg ordne julemenn. Deig, så får ungene stikke igjen. Det demrer for meg at vi pleier ikke bake to sorter, med ungene, på en dag...
Du er såflink!

Blir spennende om klistermerkesjefen røper noen av gavene etter hvert da. ;) :p

Lukter godt hos dere nå da, må lukte jul? Koselig!
Alle gavene skal sendes, hun ser ikke mottakerene før jul, så det går bra.

Hun var dessuten så opptatt av klistremerkene og farge på papir og bånd at hun bryr seg ikke om hva vi pakket inn, utenom sjokoladen...

Alle gavene skal sendes, hun ser ikke mottakerene før jul, så det går bra.

Hun var dessuten så opptatt av klistremerkene og farge på papir og bånd at hun bryr seg ikke om hva vi pakket inn, utenom sjokoladen...

Smart! Og jeg liker at hun er så dedikert at hun ikke bryr seg om din del av oppgaven. :p

Nå føler jeg meg klar for senga jeg. Får vel gjøre litt mer først.

Men ting kommer på plass, de gjør jo det.

Må sove før jul også.

Wow, du har stått på i helga, ja! Imponert! :) Synd jula ofte blir et mas om å rekke alt i tide, men håper du rekker å slappe av og kose deg litt i førjulstida også :) Ha en fin uke!

Vi koste oss da med gavene. Og bakingen. Og glade unger med nye luer.

Joda, vi koser oss langs veien. Litt mye til vanlig, derfor ser ikke huset ut, som vanlig. Men så da? Vi har det fint, bare det at vi alle ønsker å ha det litt ryddigere, så jeg har ofte slike lister jeg, bare ikke helt så lange.

Men jeg fortsetter hele uka.

I dag skal jeg jobbe lenge for å komme nærmere juleferie fra 19.12. Men noe fra den lista skal bort når jeg kommer hjem.

Høres veldig koselig ut hvert fall. Og jeg er listemenneske selv, så jeg vet at selv veldig lange lister ikke trenger å bety at man ikke koser seg allikevel. :)

Vi koser mye mellom listene ja.

Og i går? Lite liste. Og minimalt med kos.

Heller en dag med tid til lang liste, enn en dag uten tid til liste. Listedager har jeg mye å gjøre, men styrer selv, og koser oss. Dager uten liste er fordi jeg ikke har noe tid til slikt. Låst på jobb eller andre aktiviteter.

Ferdig med letrozol.

Og helt uten forhåpninger? Ikke spent. Bare... Jaja, tatt dem. Så ser vi hva som skjer.

Har ikke fokus i det hele tatt, det føles så lenge til El, så jeg bare venter.

Ferdig med letrozol.

Og helt uten forhåpninger? Ikke spent. Bare... Jaja, tatt dem. Så ser vi hva som skjer.

Har ikke fokus i det hele tatt, det føles så lenge til El, så jeg bare venter.

Det er ikke så lenge til EL. Du må begynne med aksjeinnlegg ganske så snart.

Jeg er derimot dobbelt så spent som vanlig for både deg og meg, siden vi begge tar medikamenter som har dokumentert effekt for våre utfordringer. :p

Jada, vi begynner sånn til helga.

Helga er fra fredag, cd 11, og tidsnok.

Altså, alt før den tid er "for fun and pleasure" og ikke så dumt det heller ;-)

Jada, vi begynner sånn til helga.

Helga er fra fredag, cd 11, og tidsnok.

Altså, alt før den tid er "for fun and pleasure" og ikke så dumt det heller ;-)

Høres bra ut. :) God julestemning på soverommet også. :p

Cd 9.

Akkurat det synes jeg dagene går sakte.

Godt det.

Jeg ser ikke helt poenget med å begynne å teste helt enda, jeg skal ikke på UL før mandag.

Men jeg begynner i morgen eller fredag. Og så blir det helg... Jeg er dårlig på el testing i helga.
.

Vi får se.
Mandag er jeg hos gyn klokka 11

Nedtelling til jul og EL. :) Jeg heier på gullegget nå altså.

Nedtelling til jul.

El har jeg på en måte litt glemt at jeg skal få. Jeg har ikke fokus der i det hele tatt. Det kommer vel, men nå er det alt jeg skal før jul som er fokus. Og det er mye.

Nedtelling til jul.

El har jeg på en måte litt glemt at jeg skal få. Jeg har ikke fokus der i det hele tatt. Det kommer vel, men nå er det alt jeg skal før jul som er fokus. Og det er mye.

Det er jeg som er opptatt av EL. Hehe.. Fokuser på jul du. Så kommer nok både EL og jul uansett. :)

Back
Topp