Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, nei, du sier noeAltså, må og må. Må jo ikke, men det er jo litt småekkelt å legge seg i stolen for gu og ul, også er det masser av "rester" på vei ut...
Ikke for det, gyn vet at vi har sex... Men altså, han trenger ikke se det så direkte?
Jeg kan gi deg lista over alt jeg har tenkt å gjøre i helga, så kan du distraheres av å krysse av når jeg har gjort det. Det kommer til å pågå til ca onsdag ;-)
So far :
Kommet hjem med to unger, tre sekker, tre dresser og to handlenett. Sto ikke på lista det... Ungene vil ha hamburgere til middag, for det har vi ikke har på lenge. (fredagstaco ble det nemlig ikke)
Så nå skal jeg snart lage mat, men først sette igang vaskemaskina kanskje. Så får vi stryke noe på lista etterhvert
Jeg har spurt ham om hvor mye han nå jobbe i jula. Det vet jeg i januar, svarer han.Kom han ikke hjem til middag i dag altså. Kjedelig! Får han ordentlig juleferie?
Hihi, mye som skal times og tilrettelegges i prøvinga
Men du, om mannen har litt nedsatt kvalitet, så er det vel faktisk anbefalt å ikke ha sex oftere enn hver 2-3 dag? Var hvertfall slik for noen år siden... SÅ sånn sett burde det være mulig å time til lørdag og mandag f.eks?
Var litt på den lista di for helga. Omtrent som min tror jeg, bare at jeg må skvise inn litt jobb også, og sikkert det dobbelte i antall vasker. Jaja, blir vel sikkert jul uansett...?
Ideelt sett jobb, men tror jeg dropper det...Hihi, mye som skal times og tilrettelegges i prøvinga![]()
Men du, om mannen har litt nedsatt kvalitet, så er det vel faktisk anbefalt å ikke ha sex oftere enn hver 2-3 dag? Var hvertfall slik for noen år siden... SÅ sånn sett burde det være mulig å time til lørdag og mandag f.eks?
Var litt på den lista di for helga. Omtrent som min tror jeg, bare at jeg må skvise inn litt jobb også, og sikkert det dobbelte i antall vasker. Jaja, blir vel sikkert jul uansett...?
Nei, vi har aldri fått beskjed om det, men driver stort sett med ca annenhver, av og til to på rad.Godt poeng. Det hadde jeg glemt å tenke på. Burde kanskje ta lørdag og så mandag ja.![]()
Har noen sagt noe om det til deg Sara, etter at du fikk prøvesvaret?
Jeg har satt på undertøy.Denne listen så jeg ikke før nå, sikkert app'en min, den har vært helt på tur i det siste. Nå er jeg på PC derimot.
Litt av en liste du har!!!
Jeg har satt på undertøy.
Og stikker nå lue mens jeg ser barnetv med ungene.
Å hjelpes, for en liste! Bøyer meg i støvet (som det er nok av her hjemme)!
Som tidligere nevnt, jeg er best på å planlegge...Å hjelpes, for en liste! Bøyer meg i støvet (som det er nok av her hjemme)!
Jeg og..Som tidligere nevnt, jeg er best på å planlegge...