Alle gode ting er tre?

Jeg kan gi deg lista over alt jeg har tenkt å gjøre i helga, så kan du distraheres av å krysse av når jeg har gjort det. Det kommer til å pågå til ca onsdag ;-)

Altså, må og må. Må jo ikke, men det er jo litt småekkelt å legge seg i stolen for gu og ul, også er det masser av "rester" på vei ut...

Ikke for det, gyn vet at vi har sex... Men altså, han trenger ikke se det så direkte?
Hehe, nei, du sier noe :D Vi får se. Tror ikke jeg kan la meg begrense av det hvis det er beste mulighet iallfall. Det er jo ikke så lett å time han mannen min :P Jeg tok innvendig UL flere ganger mens jeg blødde etter aborten.. Jeg tror mine grenser har blitt veldig mye lavere etter det :P Det er halvannet år siden jeg var på min første GU, og jeg gruet meg sååå. Litt har skjedd siden den gang :P

Jeg kan gi deg lista over alt jeg har tenkt å gjøre i helga, så kan du distraheres av å krysse av når jeg har gjort det. Det kommer til å pågå til ca onsdag ;-)

Det høres greit ut. Jeg er nok bussy i helgen, men så går det nok tregt fra mandag til fredag. Og. Ja.

1418390725986.jpg

Jeg rapporterer, du krysser?

So far :

Kommet hjem med to unger, tre sekker, tre dresser og to handlenett. Sto ikke på lista det... Ungene vil ha hamburgere til middag, for det har vi ikke har på lenge. (fredagstaco ble det nemlig ikke)

Så nå skal jeg snart lage mat, men først sette igang vaskemaskina kanskje. Så får vi stryke noe på lista etterhvert

So far :

Kommet hjem med to unger, tre sekker, tre dresser og to handlenett. Sto ikke på lista det... Ungene vil ha hamburgere til middag, for det har vi ikke har på lenge. (fredagstaco ble det nemlig ikke)

Så nå skal jeg snart lage mat, men først sette igang vaskemaskina kanskje. Så får vi stryke noe på lista etterhvert

Kom han ikke hjem til middag i dag altså. Kjedelig! Får han ordentlig juleferie?

Kom han ikke hjem til middag i dag altså. Kjedelig! Får han ordentlig juleferie?
Jeg har spurt ham om hvor mye han nå jobbe i jula. Det vet jeg i januar, svarer han.

I dag tror jeg det var møte til fem uvisst hva med jobb etterpå. Også skaffe resten av gavene som skal sendes, helst... Så middag for tre

Hihi, mye som skal times og tilrettelegges i prøvinga ;)
Men du, om mannen har litt nedsatt kvalitet, så er det vel faktisk anbefalt å ikke ha sex oftere enn hver 2-3 dag? Var hvertfall slik for noen år siden... SÅ sånn sett burde det være mulig å time til lørdag og mandag f.eks?

Var litt på den lista di for helga. Omtrent som min tror jeg, bare at jeg må skvise inn litt jobb også, og sikkert det dobbelte i antall vasker. Jaja, blir vel sikkert jul uansett...?

Men du, om mannen har litt nedsatt kvalitet, så er det vel faktisk anbefalt å ikke ha sex oftere enn hver 2-3 dag? Var hvertfall slik for noen år siden... SÅ sånn sett burde det være mulig å time til lørdag og mandag f.eks?

Var litt på den lista di for helga. Omtrent som min tror jeg, bare at jeg må skvise inn litt jobb også, og sikkert det dobbelte i antall vasker. Jaja, blir vel sikkert jul uansett...?

Godt poeng. Det hadde jeg glemt å tenke på. Burde kanskje ta lørdag og så mandag ja. :)

Har noen sagt noe om det til deg Sara, etter at du fikk prøvesvaret?

Ideelt sett jobb, men tror jeg dropper det...

Og mer vask, i alle fall om denne gjelder hele uka...

Godt poeng. Det hadde jeg glemt å tenke på. Burde kanskje ta lørdag og så mandag ja. :)

Har noen sagt noe om det til deg Sara, etter at du fikk prøvesvaret?
Nei, vi har aldri fått beskjed om det, men driver stort sett med ca annenhver, av og til to på rad.

Det heter seg at å spare bare er for dem som har fått det anbefalt, og har han jo ikke.

Denne listen så jeg ikke før nå, sikkert app'en min, den har vært helt på tur i det siste. Nå er jeg på PC derimot.

Litt av en liste du har!!!
Jeg har satt på undertøy.

Og stikker nå lue mens jeg ser barnetv med ungene.

Jeg har satt på undertøy.

Og stikker nå lue mens jeg ser barnetv med ungene.

Høres egentlig ganske koselig ut foreløpig. Bortsett fra middag for tre.

Ikke så ille nei.

Bare at jeg er så trøtt at jeg duppa av under Skomakergata...

Og mannen avslutter nå med en tur på obs, så han er ikke hjemme på....Vel en god halvtime i alle fall, det er 20 min å kjøre. Så da skal jeg legge ungene alene. Og sovner sikkert. Og burde jo fått bort noen flere punkter fra lista....

Burde burde. Det går nok bra uansett. :)

Alt i gangen er brettet.

Men det er jo en ny vask i trommelen, og flere på lista, så mer klær å brette etterhvert...

Blånisselue er strikket og montert, i morgen skal begge toves og den røde få dusk

Back
Topp