Bra! Jeg må passe på da.![]()
Bra det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra! Jeg må passe på da.![]()
Jeg tenkte at apoteket ved gyn sikkert oftere hadde kunder som skulle ha det, han skiver det vel ut regelmessig.
Jeg fikk letrozol, billigere genetisk bytte mot femar, helt greit da jeg, bare jeg får noe dere har![]()
Virkestoffet er det viktige.
Piller i hus, tas fra dag 4-8 sto det på, så det er det som var opprinnelig avtale også. Så det så.
Tja, opprinnelig: piller dag 4-8 ul dag 13Haha! Godt å ha rett.![]()
Tja, opprinnelig: piller dag 4-8 ul dag 13
Ny, utsett piller til 4-8, ul dag 14.
Bare det ikke er for sent da, men jeg tenkte jo at dag 13 var litt tidlig, så sikkert greit.
Ja, altså, jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha ul, derfor rett og slett antok jeg at dag 13 var for å se noe før el.
Vel, vi prøver nå bare, så ser vi hva som skjer.
Ul 22.12 kl 11
Ja, det er det. Ul midt i den tiden... Må jo ha masse sex... Dusj ja, kanskje det. Men der pleier komme en stor klump med seig mannegreie utpå dagen etterpå.
Men søndag morgen, om vi får til...
Ja. Blir litt timing og tilrettelegging for aksjer hos dere. Godt at du er i gang med Letrozol, for jeg er fryktelig utålmodig.
Altså, må og må. Må jo ikke, men det er jo litt småekkelt å legge seg i stolen for gu og ul, også er det masser av "rester" på vei ut...Ånei, må jeg time aksjene i forhold til UL også? Som om ikke det er vanskelig nok å time de allerede. Hehe![]()
Nå, Letrozolen, nå er det bare å jobba på og skaffe Sara ei spire!Jeg har trua!
Jeg derimot synes dagene går for fort frem mot jul!
Altså, må og må. Må jo ikke, men det er jo litt småekkelt å legge seg i stolen for gu og ul, også er det masser av "rester" på vei ut...
Ikke for det, gyn vet at vi har sex... Men altså, han trenger ikke se det så direkte?
Jeg begynte jo å blø ca i går... Og har begynt på letrozol. Det er ei uke til jeg håper å mer eller mindre ta juleferie. Og da er du igang med tester. Tida flyrDet rare er at det synes jeg og, samtidig som jeg synes det går fryktelig tregt.
Jeg begynte jo å blø ca i går... Og har begynt på letrozol. Det er ei uke til jeg håper å mer eller mindre ta juleferie. Og da er du igang med tester. Tida flyr