Alle gode ting er tre?

Da har jeg fått letrozol.

Dog apoteket ved legen hadde ikke... spent så jeg videre, apoteket ved gyn hadde

Oj, det var bra du fikk tak i det da! Og like greit at pakken varer en stund, så slipper du å stresse med om de har eller ikke. Lutinus er det ikke alltid de har på apoteket mitt.

Jeg tenkte at apoteket ved gyn sikkert oftere hadde kunder som skulle ha det, han skiver det vel ut regelmessig.

Jeg fikk letrozol, billigere genetisk bytte mot femar, helt greit da jeg, bare jeg får noe dere har :-)

Jeg tenkte at apoteket ved gyn sikkert oftere hadde kunder som skulle ha det, han skiver det vel ut regelmessig.

Jeg fikk letrozol, billigere genetisk bytte mot femar, helt greit da jeg, bare jeg får noe dere har :-)

Ja, smart tenkt. Og jeg tror jeg fikk samme beskjed. Det er virkestoffet vi vil ha! :D

Virkestoffet er det viktige.

Piller i hus, tas fra dag 4-8 sto det på, så det er det som var opprinnelig avtale også. Så det så.

Virkestoffet er det viktige.

Piller i hus, tas fra dag 4-8 sto det på, så det er det som var opprinnelig avtale også. Så det så.

Haha! Godt å ha rett. :D

Haha! Godt å ha rett. :D
Tja, opprinnelig: piller dag 4-8 ul dag 13

Ny, utsett piller til 4-8, ul dag 14.

Bare det ikke er for sent da, men jeg tenkte jo at dag 13 var litt tidlig, så sikkert greit.

Tja, opprinnelig: piller dag 4-8 ul dag 13

Ny, utsett piller til 4-8, ul dag 14.

Bare det ikke er for sent da, men jeg tenkte jo at dag 13 var litt tidlig, så sikkert greit.

Men for sent for hva? Dere legger vel inn aksjer før UL (kanskje ikke kvelden før, men dere burde begynne før CD 14), og han kan jo se på UL om egget akkurat har løsnet, og hvor mange egg eventuelt. Og Letrozol gir ingen stor risiko for flere egg, så det er jo egentlig ikke så kritisk som pergo? Og da tok du jo ikke UL? Tenker dere bare skal prøve jeg, og så får du UL for å sjekke forholdene der og da. :) Og jeg heier som en gal!

Ja, altså, jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha ul, derfor rett og slett antok jeg at dag 13 var for å se noe før el.

Vel, vi prøver nå bare, så ser vi hva som skjer.

Ul 22.12 kl 11

Ja, altså, jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha ul, derfor rett og slett antok jeg at dag 13 var for å se noe før el.

Vel, vi prøver nå bare, så ser vi hva som skjer.

Ul 22.12 kl 11

Ja, det er helt sikkert for å se før EL ja, men det er ikke noe viktig tror jeg, var tanken min. Må legge inn aksjer hvert fall 20. da, kanskje 21. og en dusj? :p Det er litt upassende at noen andre skal inn og titte mitt i aksjeperioden.

Åh. Jeg er så utrolig utålmodig nå altså.

Ja, det er det. Ul midt i den tiden... Må jo ha masse sex... Dusj ja, kanskje det. Men der pleier komme en stor klump med seig mannegreie utpå dagen etterpå.

Men søndag morgen, om vi får til...

Ja, det er det. Ul midt i den tiden... Må jo ha masse sex... Dusj ja, kanskje det. Men der pleier komme en stor klump med seig mannegreie utpå dagen etterpå.

Men søndag morgen, om vi får til...

Ja. Blir litt timing og tilrettelegging for aksjer hos dere. Godt at du er i gang med Letrozol, for jeg er fryktelig utålmodig.

Ånei, må jeg time aksjene i forhold til UL også? Som om ikke det er vanskelig nok å time de allerede. Hehe :P
Nå, Letrozolen, nå er det bare å jobba på og skaffe Sara ei spire! ;) Jeg har trua!

Ånei, må jeg time aksjene i forhold til UL også? Som om ikke det er vanskelig nok å time de allerede. Hehe :P
Nå, Letrozolen, nå er det bare å jobba på og skaffe Sara ei spire! ;) Jeg har trua!
Altså, må og må. Må jo ikke, men det er jo litt småekkelt å legge seg i stolen for gu og ul, også er det masser av "rester" på vei ut...

Ikke for det, gyn vet at vi har sex... Men altså, han trenger ikke se det så direkte?

Jeg derimot synes dagene går for fort frem mot jul!

Det rare er at det synes jeg og, samtidig som jeg synes det går fryktelig tregt.

Altså, må og må. Må jo ikke, men det er jo litt småekkelt å legge seg i stolen for gu og ul, også er det masser av "rester" på vei ut...

Ikke for det, gyn vet at vi har sex... Men altså, han trenger ikke se det så direkte?

Haha.. Nå må jeg le. :D

Det rare er at det synes jeg og, samtidig som jeg synes det går fryktelig tregt.
Jeg begynte jo å blø ca i går... Og har begynt på letrozol. Det er ei uke til jeg håper å mer eller mindre ta juleferie. Og da er du igang med tester. Tida flyr

Jeg begynte jo å blø ca i går... Og har begynt på letrozol. Det er ei uke til jeg håper å mer eller mindre ta juleferie. Og da er du igang med tester. Tida flyr

Mye mulig at den egentlig flyr, men siden jeg forventer at det først er 10 dpo jeg egentlig kan begynne å se noe på testene så føles de 161 timene frem til det.. Uendelig lange timer...

Og du skal jo egentlig ikke noe veldig spennende sånn prøvemessig i den perioden, så jeg kan ikke la meg distrahere av deg heller.

Back
Topp