Alle gode ting er tre?

For noe tull. :mad: Kanskje posten har rotet det bort, det skjer jo av og til. :confused: Mannen kan jo ringe i morgen og få prøvesvarene over telefon?

Vi får se. Jeg har ikke fått svar fra ham ang at det ikke kom, vi får snakkes i natt eller i morgen tidlig

Jeg har ikke noe håp om tempen min, selv om jeg spotter forsatt ikke. Sikkert egentlig bare 8 dpo eller hva det var.

Er så trøtt i kveld, julebordet i går tok på mer enn jeg hadde tenkt, onsdag var en dum dag, det burde vært torsdag sånn at det var fredag i dag. Helg nå.

Jaja, fredag i morgen, og jeg løser det hele ved å legge meg

Jeg har ikke noe håp om tempen min, selv om jeg spotter forsatt ikke. Sikkert egentlig bare 8 dpo eller hva det var.

Er så trøtt i kveld, julebordet i går tok på mer enn jeg hadde tenkt, onsdag var en dum dag, det burde vært torsdag sånn at det var fredag i dag. Helg nå.

Jaja, fredag i morgen, og jeg løser det hele ved å legge meg

Sender deg en stor god klem!

Takk

Nå har jeg surfet Facebook så lenge at bikkja har slutta å surtre over at jeg la meg, og klokka tilsier at sove er greit.

God natt

Takk

Nå har jeg surfet Facebook så lenge at bikkja har slutta å surtre over at jeg la meg, og klokka tilsier at sove er greit.

God natt

Sove godt! Jeg håper virkelig vi nærmer oss en gravid tilværelse nå. Alt trekker så veldig ut nå. Håper du får svar i morgen!

Åh, søren også. Men i morgen da! Krysser fingrene for det. Klem til deg <3

13 dpo og ikke blod?

Har skjedd før altså, men bare et fåtall ganger, jeg husker bare en eller to (utenom svangerskap altså) de siste årene.

Troen på at det er noe der, eksisterer ikke. Men det er jo en bitteliten mulighet, selv om tempen ikke er pen, så blør jeg jo ikke.

Trolig fordi jeg er 9 dpo da

13 dpo og antakelig straks spotting, tenker jeg vi sier etter morgenstellet.

Og mannens svar er oppsummert "moderat nedsatt". Brevet kan være sendt 3.12, men det er merkelig om det da ikke kommer senest i dag tenker jeg.

Ny time skal jeg jo ha dag 13. Når jeg nå bare finner dag 1 får jeg ringe.

(om de da faktisk har en time til meg på under to ukers varsel, rett før jul... De finner vel noe)

Hm, så det vil si at svømmerne ikke er tipp topp, men det er ikke helt håpløst heller? I så fall må jo det være bra! Ganske bra iallfall :) Og jeg vil ikke at du skal spotte!! Tror du kroppen din vil høre på meg..? :P

Nei, kroppen hører nok ikke på deg.

Men moderat nedsatt høres jo ikke så ille ut, og det bør være mulig å lage baby.

Nå tar han c, d, og sink for å bedre den også...

Bekrefter, rosa på papiret.

Nei, kroppen hører nok ikke på deg.

Men moderat nedsatt høres jo ikke så ille ut, og det bør være mulig å lage baby.

Nå tar han c, d, og sink for å bedre den også...

Og omega 3/tran? Jeg tror det høres perfekt ut for Letrozol-prøving! :D

Nå er jeg mest spent på om du prøver i julen eller ikke. ♥

Bekrefter, rosa på papiret.

Duste duste duste tante. :( Jeg er full av håp for en god Letrozol-effekt hos deg som har litt PCO-tendenser. Jeg heier på Bonusen.

Duste duste duste tante. :( Jeg er full av håp for en god Letrozol-effekt hos deg som har litt PCO-tendenser. Jeg heier på Bonusen.
Håper.

Julen er jeg usikker på pga svigermor og fenalår. Jeg vet, fenalår kommer hver år. Jeg vet. Men...

Kjedelig med rosa.. Da krysser vi fingrene for Femar! Og moderat nedsatt var jo et ok resultat :)

Kjedelig med rosa.. Da krysser vi fingrene for Femar! Og moderat nedsatt var jo et ok resultat :)
Moderat nedsatt høres ikke så ille ut, lurer på om tallene ligger i postkassa i dag...

Back
Topp