Alle gode ting er tre?

Åh, søren heller!! Var sikker på at du skulle ha fått svar nå. Få han til å ringe i morgen a. Vi er jo så spente! :P So far, so good når det gjelder spotting eller? :)

Ringe i morgen!!!

Får høre hva han vil.

So far, so... Vel, jeg spotter ikke enda. Men det ser ut til at det kommer snart. Gult i går, oransje i dag

Tempen er i alle fall enig i at dette neppe gikk veien

Æsj. :( Så kjedelig.

Da krysser jeg fingrene for positivt test-svar på mannen (vil han ringe?) Og jeg krysser fingrene for femar!

Mannen sier jeg kan ringe inn jeg vil. Vet ikke om jeg får svaret, men kan få vite om det er sendt i det minste.

Super-bah til oransje utflod :( Tror ikke du vil få svaret hvis du ringer. Det fikk iallfall ikke jeg. Men skader ikke å ringe og høre om det er sendt, nei :)

Tror ikke jeg får det nei. Men i det minste om det er sendt, i så fall skal det ligge i postkassa i dag.

Nå fikk jeg bare telefonsvarer om kontortid 8-15 så jeg prøver igjen om litt.

Det er samme dame som tar telefon som tar blodprøver naturlig nok, og hun slet lenge med min for noen uker siden så hun kan jo ha en tilsvarende greie

Tror ikke jeg får det nei. Men i det minste om det er sendt, i så fall skal det ligge i postkassa i dag.

Nå fikk jeg bare telefonsvarer om kontortid 8-15 så jeg prøver igjen om litt.

Det er samme dame som tar telefon som tar blodprøver naturlig nok, og hun slet lenge med min for noen uker siden så hun kan jo ha en tilsvarende greie

Har du fått vite noe? Svaret eller om det er sendt? :D

Ikke hatt tid å ringe igjen.

Tenkte å gå på do og se hvordan det står til også, jeg skal jo visst ha ul dag 13 neste syklus også, og lurer på om 19. Des er siste dag de er åpen før nyttår

Nei, jeg ser ikke blod enda.

Merkelig. Med tempen så forventer jeg ikke at det skal være tid for å teste, og da skulle jeg forvente blod 12 dpo.

Om jeg da ikke er... Hva er det, 8?

Telefonsvarer fortsatt!!

Sendt 2.12 så det bør komme i dag.

Ingen juleferie utenom røde dager, så da skal jeg nok få meg en ul dag 13 når jeg bare vet når det blir

Dvs, stengt 23-28 da

Er det meninga jeg skal kunne jobbe i dag?

Jeg teller minutter...

Da burde det komme i dag. Jeg krysser fingrene for godt svar. ♡

Det bør komme i dag, ja

Spent! ♥

Bare reklame i postkassa

Back
Topp