Alle gode ting er tre?

Og nå er det helg, og mandag er det gyn før jobb.

Slett ikke lenge, bare imorgen igjen. Søndager går fort

I natt drømte jeg at timen var en gruppetime hvor vi fortalte at vi ikke hadde lykkes med pergo, alle de andre hadde meninger og gyn hørte på, og så var det over... Jeg lurte på om jeg skulle ringe tilbake for å få vite hva han mente vi skulle gjøre når jeg våknet, og var glad det hele var en drøm. Det får holde at vi er to, vi trenger ikke ti fremmede, og vi trenger ser gyn snakker...

Ok, timen er over.

Jeg har fått resept på femar. Han fortalte at da får jeg 30 stk og de koster 550, og han kan kjøpe tilbake noen av dem la det er aktuelt. Vi får se, ikke noe stress at de koster 550, dagens legetime for to med ul og henvisning til mannen og det hele kostet mer. Og privat prøverør er i en annen liga...

Vel, vi er ikke der enda. Mannen skal ta ny sædtest, han må ringe og avtale tid. Her er det ikke droppinn. Han må på sykehuset, der tar de to prøver mandag og to på fredag, kl 13-14 eller hva det var. Fersk prøve max en time gammel, så som han sier, litt privatliv for å få tatt den så gjør han ikke det på jobb, han må ha en dag hjemme for å få gjort det. Prøver på hjemmekontor kanskje.

Svaret får gyn på sin pc samme dag og på papir neste dag (vel, over helga da fra fredag) og sender til oss.

Jeg skal ta femar dag 4-8 neste syklus, ringe inn om mens og avtale ul dag 13 eller hva vi får til med helg og jul.

Ja, for ikke noe tyder på å at jeg har hatt el enda. Ikke el tester, som jeg dog ikke har tatt i helga, og ikke tempen, og han kunne ikke si noe sikkert utfra ul, men det så ikke sånn ut, og ikke var der et egg klart heller. Som forventet utfra sekret og tapp synes jeg.

Så da venter vi. På el. Og mannens test. Og ikm. Og da altså femar om jeg ikke er gravid denne gangen heller.

Og så får vi se hvordan det blir videre, mest avhengig av den testen hans.

Da har dere ihvetfall en plan! Hvis du ikke blir gravid nå får vi krysse fingrene for at femar er det som skal til for deg! :)

Vi har en plan ja.

Få el. En eller annen gang, gjerne denne uken, eller før 25.11 i alle fall.

Mannen teste 28.11, avholdenhet tre dager i forveien.
Svaret får vi da 2-3 desember.

Ringe inn mens til gyn og avtale ul dag 13 av neste syklys, og ta femar dag 4-8. Om ikke gyn avlyser det hele når svarene kommer fra den testen...

Men vi har en plan i alle fall

Jeg håper mannens prøve er grei og at det blir en Bonus snart. Jeg har skikkelig troen på femar! :)

Jeg er mest spent på den testen

Det forstår jeg. ♡

15 dager... Om ca 15 dager bør vi vite det.

Det er to julebord, to adventskalendere som skal være ferdig, pynte huset til advent, en jubileumsfest på skolen, en sesongavslutning på fotballlaget, og to kvalifiseringskamper for Brann på tv i løpet av disse to ukene.

Tiden går sikkert fort. Helst skal jeg få el og telle dpo også

Dette blir veldig spennende! Jeg synes det er så mange av langtidsprøverne som har hatt god effekt av femar her inne, så håper virkelig at det blir det samme for deg. Håper ikke EL er altfor altfor langt unna heller. Lange sykluser kan du få billig av meg.. ;)

Og fotballkampene.. Det blir veldig spennende det også!

Det er mye som skjer de neste par ukene, ja, og godt er det.

Og ja, lange sykluser selger jeg gjerne på billigsalg. Nå trenger jo ikke denne å bli så veldig lang da, jeg kan få el sånn i løpet av uka, og derved havne på sånn rundt 5 ukers syklus, det er jo ikke så ikke det. Eller så blir det lenger, vi får se.

Jeg håper du får EL nå snart, og innen mannens pause-oppsamling! :)

Ja, håper det. Mest for å unngå så lang syklus

Dag 18.

Jeg lurer på å bestille nye el tester, jeg har til denne uka her, men dersom det blir femar på meg, å bruke de fra billige tester? Siden gyn er fan av tester.

Jeg sa noe om tempen i går, og han spurte om jeg hadde brukt temp i stedet for tester. Neida, siden du ba meg ta tester så gjorde jeg det. De samsvarer, da jeg.

Hmm, han noterte seg det. At temp funker for meg.

Neste syklus skal jeg jo ta ul dag 13, om det ikke er helg. Så trenger jeg tester da? Men jeg kunne prøvd de fra billige tester, om de er bedre enn de fra ebay... Det er jo ikke utenkelig....

Dag 19.

Ikke noe håp om el helt enda, det var jo ingen egg gyn pekte på og sa "her er et som snart er klart ", tvert imot var det bare "av og til kan man se at det akkurat har vært el, men jeg kan ikke si noe sikkert her, vi tar blodprøve for å se om progesteron er på vei opp. " men vi var enige om at det tror vi ikke.

El har jeg ikke hatt. Den kommer vel... Etterhvert

Now what?

Blod?

Ikke el slim. Ganske hard og lukket tapp. Og en dråpe blod på papiret. Ikke noe mer innvendig.
Skjønner ikke helt.

CD 20, får få med mannen til sengs i kveld.

Back
Topp