Ok, timen er over.
Jeg har fått resept på femar. Han fortalte at da får jeg 30 stk og de koster 550, og han kan kjøpe tilbake noen av dem la det er aktuelt. Vi får se, ikke noe stress at de koster 550, dagens legetime for to med ul og henvisning til mannen og det hele kostet mer. Og privat prøverør er i en annen liga...
Vel, vi er ikke der enda. Mannen skal ta ny sædtest, han må ringe og avtale tid. Her er det ikke droppinn. Han må på sykehuset, der tar de to prøver mandag og to på fredag, kl 13-14 eller hva det var. Fersk prøve max en time gammel, så som han sier, litt privatliv for å få tatt den så gjør han ikke det på jobb, han må ha en dag hjemme for å få gjort det. Prøver på hjemmekontor kanskje.
Svaret får gyn på sin pc samme dag og på papir neste dag (vel, over helga da fra fredag) og sender til oss.
Jeg skal ta femar dag 4-8 neste syklus, ringe inn om mens og avtale ul dag 13 eller hva vi får til med helg og jul.
Ja, for ikke noe tyder på å at jeg har hatt el enda. Ikke el tester, som jeg dog ikke har tatt i helga, og ikke tempen, og han kunne ikke si noe sikkert utfra ul, men det så ikke sånn ut, og ikke var der et egg klart heller. Som forventet utfra sekret og tapp synes jeg.
Så da venter vi. På el. Og mannens test. Og ikm. Og da altså femar om jeg ikke er gravid denne gangen heller.
Og så får vi se hvordan det blir videre, mest avhengig av den testen hans.