Alle gode ting er tre?

Jeg tempet ikke i dag, pga unger i senga og urolig søvn, så gadd jeg ikke.

Jeg er litt lei av dette her også. Lei alt som har med prøving å gjøre.

Men jeg har med meg tester på jobb, så jeg kan teste etter el

Sender deg en klem ♡ Jeg håper du snart er ferdig med prøving.

Blir jeg noen gang ferdig?

Vet ikke.

Vil jeg klare gi opp håpet? Vil vi fortsette? Hva om vi får nr tre, for vi oss da? Klarer vi venne oss til å ikke prøve? Være ferdig?

Det høres godt ut å vite at man er ferdig

Jeg tror du klarer å bli ferdig, men først Bonusen. ♡

Jeg tenkte på det i bilen i morges. Min bror, de er ferdig. De har to, gutt og jente, tre og fire år, og har vært klar på at de var ferdig siden de fikk nr to.

Tenk så deilig. Ikke ta vare på vogn, bilstol, klær og leker "til neste ", men rydde og kvitte seg med. Ikke tenke på bil og hus og planlegge plass til en vi ikke har. Ikke vet om vi får. Være ferdig, og se fremover med de man har. Det høres fint ut

Du kommer dit, men det er en liten stund til alt skal pakkes bort og gis bort. Først skal det pakkes frem.

Lenge siden jeg har hatt tid til å lese rundt i dagbøkene deres. Men Sara, nå må det være din tur snart! Jeg føler det som deg nå at prøvingen begynner å bli slitsom. Hvor langt skal det gå på en måte. Men noen pp er tyngre enn andre merker jeg. Krysser fingrene for deg❤️

Det er vel noe med den toårsdagen for min profil på bv som kommer... jeg meldte meg inn og startet denne dagboken i november 2012

Nå er jeg egentlig rett og slett møkka lei.
Drittlei hele prøvinga. Sex fordi vi skal lage baby, ikke fordi vi har lyst. Eltester,som er noe pøkk uansett,og tempen, den evinnelige tempen. Den som gir meg svaret, den er nå grei nok egentlig da, jeg er bare lei. LEI! Lei av å planlegge som "om jeg er gravid, eller vi har fått en baby". Eller om vi ikke får det.

Vi var i dyreparken i sommer. I fjor på denne tiden satt jeg og snakket om det, at jeg kunne jo være høygravid og med bekkenløsning...

til sommeren har ungene ønsket seg hunderfossen igjen. Det betyr i realiteten et par uker hos svigermor, pendle mellom henne og svigerfar, og altså en dag i hunderfossen.

Baby har vi jo åpenbart ikke til neste sommer, men jeg KAN i teorien være godt gravid, med antatt bekkenløsning. For et par mnd siden KUNNE jeg jo ha en nyfødt pergobaby eller to til sommeren, tenkte jeg. Det har jeg jo ikke.

Jeg er lei. Jeg har lyst å kunne planlegge sommeren, planlegge jul, planlegge høstferie, og romløsning i huset og alt sammen. Jeg er bare pikk pakk møkkalei av å være prøver.

Og her sitter jeg med hodepine. Det er dag 13, mannen har besluttet daglig sex fra dag 12 til overstått el for å være helt sikker på å ikke bomme på den. Og jeg er drittlei, ikke i form og griner her jeg skriver dette, for jeg har for pokker sånnsett gjerne lyst å ha sex med mannen min, jeg elsker ham og han er sexy og deilig også, men for pokker, ikke fordi vi SKAL!

Vi har vært prøvere mellom barna de siste åtte årene, med ca 4 års aktiv prøvetid. Jeg har ikke kjent på den "pliktsex"-følelsen før. Ikke på denne måten

Jeg er drittlei.

Dere trenger overhodet ikke å ha sex hver dag, og om han har litt lavt antall så er det jo egentlig lurere med annenhver eller hver tredje dag, muligens. <3 Pliktsex-følelsen er ekkel (jeg har hatt et snev av den noen ganger).

Jeg vet ikke ordentlig hva jeg kan si for å trøste eller gjøre ting bedre for deg. Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre det bedre for deg. Jeg vil fryktelig gjerne at du skal få Bonusen. Jeg vil ikke at du skal gråte, og være lei, og alt det dumme som kommer når man er nede i prøvetiden sin. :( Alle de vonde og vanskelige tankene.

Sender deg mange gode, store klemmer vennen!

Det er bare noen dager igjen til gyn nå. Bare noen få dager. <3

Jeg vet vi ikke trenger hver dag, vi har aldri hatt det før.

Vel jo vi hadde sånn i praksis nesten det, helt tilfeldig, da jeg ble gravid med den vi mistet i fjor sommer. Annenhver eller tredjehver er mer normalt praktisert. Jeg har tross alt en potensielt fruktbar periode på inntil en måned av gangen....

Det var bare mannens plan denne gangen. Vi får se. Det er ikke noe stress med sex i kveld.

Det er bare rett og slett.... jeg er drittlei! Få dager til gyn, men akurat i kveld, hva pokker hjelper det? Jeg bir ikke gravid av å gå til gyn. Og aner ikke hvilken vie han vil peke ut for oss, men at det kommer til ta TID er jo nesten utelukkende garanert uansett.

Og jeg er bare så LEI av den uavklarte situasjonen.Drittlei av å prøve, håpe, og skuffes. Og gjenta.

Ja. Forstår. Kanskje det plutselig klaffer med sex hver dag, pergo-pause-effekt uten pergo-bivirkninger. Du vet at jeg håper og krysser fingrene, og at jeg tenker at det kan være fint med gyntimen, selv om jeg forstår at den ikke gir deg noen glede i kveld.

Gir deg mange flere klemmer istedet og håper du kjenner at det er masse medfølelse fra meg nå <3 <3 <3

Det blir bra med gyn time, jada.

Bare at i kveld.... I ikveld har jeg en tung kveld

Takk for klem

Uff, dette var vondt å lese. Selv om jeg ikke har prøvd så lenge som deg, forstår jeg så veldig veldig godt at du er lei. Jeg kan vel tenke meg at det er min mengde lei ganget med 10 eller mer. Sender deg en stor stor klem og håper også på en heidundrandes pergo-pause-effekt <3 Heier masse!!

Det blir bra med gyn time, jada.

Bare at i kveld.... I ikveld har jeg en tung kveld

Takk for klem

Jeg skjønte det. Håper du snart (eller allerede) sover godt, og at fredag og helg gir deg god energi. <3

God mannen min bare holdt meg, lot meg snakke og trøstet, og lovde å "rock my world" i kveld, ikke går skulle jeg bare sove.

Annenhver holder absolutt.

Og i dag er det fredag.

Hodet mitt er er hakk nærmere å slå og til ro med to. Vi er ikke der enda, ingen av oss, men tanken på å en gang komme dit er ikke like skremmende.

Vi er sammen om dette, sa mannen som holdt meg i går kveld. Vi er sammen om det, jeg er ikke alene.

Nå gråter jeg. :( Jeg synes det er uendelig trist at du har det vondt og at Bonusen ikke har festet seg hos deg enda. Jeg håper du hvert fall tar én pakke Letrozol, jeg har jo fått litt troen på det jeg også nå, og du har jo en av diagnosene som er spesielt nevnt i positiv assosiasjon med medikamentet.

Jeg sender deg mange gode klemmer!

Om jeg forsvinner ut av skjult gruppe her inne over helgen, så håper jeg du vil oppdatere meg på PM om gyntime osv. Dersom du ikke har tenkt til å oppdatere i "dagboken din" på prøvd lenge. <3 Jeg vil veldig gjerne følge deg hele veien, og jeg håper fortsatt, og krysser fingrene veldig, for at veien din ender opp med Bonusen. :Heartred

Jeg har ingen andre ord egentlig, jeg skulle ønske jeg kunne trylle, så alt ble bra.

kjempeklem.gif

Nå gråter jeg. :( Jeg synes det er uendelig trist at du har det vondt og at Bonusen ikke har festet seg hos deg enda. Jeg håper du hvert fall tar én pakke Letrozol, jeg har jo fått litt troen på det jeg også nå, og du har jo en av diagnosene som er spesielt nevnt i positiv assosiasjon med medikamentet.

Jeg sender deg mange gode klemmer!

Om jeg forsvinner ut av skjult gruppe her inne over helgen, så håper jeg du vil oppdatere meg på PM om gyntime osv. Dersom du ikke har tenkt til å oppdatere i "dagboken din" på prøvd lenge. <3 Jeg vil veldig gjerne følge deg hele veien, og jeg håper fortsatt, og krysser fingrene veldig, for at veien din ender opp med Bonusen. :Heartred

Jeg har ingen andre ord egentlig, jeg skulle ønske jeg kunne trylle, så alt ble bra.

kjempeklem.gif
Jeg kommer helt klart til å oppdatere deg, på et eller annet vis det lover jeg.

Om det blir letrozol er opp til gyn, om jeg får det

Back
Topp