Alle gode ting er tre?

For snart to år siden.... for snart to år siden startet jeg denne dagboktråden med disse ordene.

Og nå sitter jeg her og kjenner etter om jeg klarer å fortsatt håpe.

:( Jeg håper veldig for deg, men jeg skulle ønske du håpet fortsatt selv og.

Har dere fått hatt noen ordentlig prat enda?

Nei, ikke egentlig. Han tenker nok enda. Men jeg burde vel gi ham litt fakta å tenke på.

Han jobber denne uka, sent. Og bygger mur sammen med naboen. Jeg ser ham ikke mye, og da er jeg trøtt. Fra neste uke blir det mindre jobb, og i helga har vi fri, så vi skal få snakket litt før gyn men han vil helst ikke konkludere før det da

Nei, ikke egentlig. Han tenker nok enda. Men jeg burde vel gi ham litt fakta å tenke på.

Han jobber denne uka, sent. Og bygger mur sammen med naboen. Jeg ser ham ikke mye, og da er jeg trøtt. Fra neste uke blir det mindre jobb, og i helga har vi fri, så vi skal få snakket litt før gyn men han vil helst ikke konkludere før det da

Nei, greit å vente med konklusjon til dere vet hva gyn tenker også.

Men det er sikkert greit at du forteller de faktaopplysningene du har funnet ut, for det er vel sannsynligvis mer enn hva han vet. :)

Ikke egentlig.

"vi må utenbys, Trondhjem eller Bergen eller Oslo, og vi nå betale alt selv" eneste jeg vet mer enn det jeg sa den gråtkvalte natten er ca pris, egentlig.

Og litt mer av hva det går i, praktisk, men ikke mer enn jeg egentlig visste, dog trolig mer enn han vet, men det er mer sånn vi må finne utav uansett, det er jo individuelt opplegg

Ikke egentlig.

"vi må utenbys, Trondhjem eller Bergen eller Oslo, og vi nå betale alt selv" eneste jeg vet mer enn det jeg sa den gråtkvalte natten er ca pris, egentlig.

Og litt mer av hva det går i, praktisk, men ikke mer enn jeg egentlig visste, dog trolig mer enn han vet, men det er mer sånn vi må finne utav uansett, det er jo individuelt opplegg

Har du nevnt Letrozol også da? :)

Sånn løselig, ja. Ikke forskningen din, men at han nevnte to, at jeg kan jo prøve den andre

Sånn løselig, ja. Ikke forskningen din, men at han nevnte to, at jeg kan jo prøve den andre

Ja. Så bra. Det er jo greit at mannen din vet litt om alternativene du har tenkt på også tenker jeg. Så dere er litt samstemte om tankeprosesser før timen hos gyn. Og så se hva gyn sier.

Jeg er veldig spent på den timen, og selv om jeg var veldig fornøyd med at du fikk time så fort så synes jeg det er fryktelig lenge til allikevel. Utålmodig!!!

Vi snakker jo sammen, selv om vi ikke har "den store praten", heldigvis. Så vi gir jo drypp om hva vi tenker på :-)

Og ja, det er lenge til

Vi snakker jo sammen, selv om vi ikke har "den store praten", heldigvis. Så vi gir jo drypp om hva vi tenker på :)

Og ja, det er lenge til

Ja, dere snakker heldigvis sammen. Det er bare fort gjort at vi BV-entusiastiske-damene vet en del mer om alt mulig rart enn mennene. Angående prøve-prosjektet.

Jeg håper jeg blir frisk så tiden går fort frem til timen din. Det blir utrolig veldig spennende å få vite hva gynekologen tenker nå.

Ja, vi vet jo mer enn mennene, ellers hadde jo ikke behovet vært der for at jeg skulle fortelle ham noe som helst om hvordan det henger sammen.

Men... Han får små drypp. Og heldigvis bare 10 dager til timen, inkl to helger

Nå er det helg, og så ny uke og vips så er det helg på nytt og timen din. Heldigvis ikke så lenge til nå!

Ja, det er sånn.

Men denne helga er lang!!!

Men denne helga er lang!!!

Hmm.. På en negativ måte?

Det er bare 9 dager til gyn timen nå. Det er under tosifret antall dager.

Vel, ja og nei.

Lang helg er jo bra, vi liker å ha fri, sammen.

Det bare føles som om helga har vart lenge nok, også er det en hel dag igjen. Bra det, vi skal i svømmehallen og deretter til mine foreldre og spise middag. Og så hjem og se hvor ille det går med Brann...

Da er kampen igang.

God start. Drømmeåpning. Men holder det? 83 minutter lidelse igjen

Sikret av Stabæk. Da er 12 min tillegg helt til å leve med, nå er det kvalik.

Muligens mot min manns hjemlag hvis de vinner neste kvalik-kamp. Dette blir spennende! ;)

Spennende, spennede!!!

Om ei uke er jeg nå ferdig med timen hos gyn. Spent på det også

Ei uke... Om ei uke.

Men akkurat nå virker uka lang. Den er ikke det, den er ikke det nei. Det er snart. Bare føles ikke sånn.

Back
Topp