For snart to år siden.... for snart to år siden startet jeg denne dagboktråden med disse ordene.
Og nå sitter jeg her og kjenner etter om jeg klarer å fortsatt håpe.
Har dere fått hatt noen ordentlig prat enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For snart to år siden.... for snart to år siden startet jeg denne dagboktråden med disse ordene.
Og nå sitter jeg her og kjenner etter om jeg klarer å fortsatt håpe.
Nei, ikke egentlig. Han tenker nok enda. Men jeg burde vel gi ham litt fakta å tenke på.
Han jobber denne uka, sent. Og bygger mur sammen med naboen. Jeg ser ham ikke mye, og da er jeg trøtt. Fra neste uke blir det mindre jobb, og i helga har vi fri, så vi skal få snakket litt før gyn men han vil helst ikke konkludere før det da
Ikke egentlig.
"vi må utenbys, Trondhjem eller Bergen eller Oslo, og vi nå betale alt selv" eneste jeg vet mer enn det jeg sa den gråtkvalte natten er ca pris, egentlig.
Og litt mer av hva det går i, praktisk, men ikke mer enn jeg egentlig visste, dog trolig mer enn han vet, men det er mer sånn vi må finne utav uansett, det er jo individuelt opplegg
Sånn løselig, ja. Ikke forskningen din, men at han nevnte to, at jeg kan jo prøve den andre
Vi snakker jo sammen, selv om vi ikke har "den store praten", heldigvis. Så vi gir jo drypp om hva vi tenker på
Og ja, det er lenge til
Men denne helga er lang!!!