Lillefrø15
Forumet er livet
Dpo er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også.
Jeg tenkte på det i morges, tenk slik har de fleste det. De vet hvor lang syklusen blir, de vet når de forventer el (selv om noen bommer fordi de tror det er dag 14)
De aner ikke hvor heldig jeg synes de er. Hvor fantastisk jeg synes det er å kunne vite "i dag har jeg nok el" og neste dag bekrefte at ja, tempen steg som forventet. Jeg er 1 dpo!
10-21 er lenge nok det.
Det er det med å vite at "ok, i dag er jeg på cd 5, om 10 dager har jeg el, det er torsdag 16. oktober." Det er helt fantastisk, rett og slett.
Og litt sårt at neste syklus.... så har jeg det ikke sånn lenger.
Kanskje. Vet ikke. Blir tur til gyn om jeg ikke blir gravid ja, men hvor veien går vet jeg ikkeJo. Ringe gynekologen om du begynner å spotte, så skal du ha Letrozol. Kanskje ikke første syklusen da, men ja, du skal fortsette å ha det sånn. Én pakke Letrozol er nok til 6 pp'er, og innen da skal du ha fått Bonusen!!!
Men nå skal du ha pergo-Bonusen!!!
Kanskje. Vet ikke. Blir tur til gyn om jeg ikke blir gravid ja, men hvor veien går vet jeg ikke
9 dpo. Dagene har gått, det har skjedd så mye.
Men hvor lenge skal jeg vente nå?
Testetrangen får jeg jo på rare tider. På vei hjem fra jobb, 8 dpo feks. I dag har jeg allerede vært på do og det var ikke noe tema. I kveld angrer jeg sikkert, og i morgen tidlig er det ikke vits.
Det er jeg også. Veldig.
Med tre tester pluss en cb føltes det dog ikke rett i begynne så tidlig som 10 dpo, kanskje i morgen, da har jeg til 11-12-13 og kontroll med cb (de tre strimlene er utgått på dato, men bare i september så jeg satser på at de holder)
ikke sett blodspor enda.
ikke diskutert testestart enda. testene opbevares på soverommet så tørt, mørkt det meste av døgnet og relativt normal temp. Men det er jo bare tre