Alle gode ting er tre?

Jeg også.

Jeg tenkte på det i morges, tenk slik har de fleste det. De vet hvor lang syklusen blir, de vet når de forventer el (selv om noen bommer fordi de tror det er dag 14)

De aner ikke hvor heldig jeg synes de er. Hvor fantastisk jeg synes det er å kunne vite "i dag har jeg nok el" og neste dag bekrefte at ja, tempen steg som forventet. Jeg er 1 dpo!

Jeg har aldri hatt veldig lange sykluser, men jeg føler at jeg forstår veldig godt hva du mener. For jeg blir superfrusrtrert bare av å ha EL på CD 21 som jeg har hatt et par ganger. Og at EL egentlig kan komme når som helst mellom CD 10 og CD 21, synes jeg er for stor variasjon og slitsomt. Så jeg har tenkt at det må være ekstremt frustrerende for dere som kan vente enda lenger. Jeg er veldig glad du ser ut til å ha god effekt på tidligere EL ved medikamentell hjelp.

10-21 er lenge nok det.

Det er det med å vite at "ok, i dag er jeg på cd 5, om 10 dager har jeg el, det er torsdag 16. oktober." Det er helt fantastisk, rett og slett.
Og litt sårt at neste syklus.... så har jeg det ikke sånn lenger.

10-21 er lenge nok det.

Det er det med å vite at "ok, i dag er jeg på cd 5, om 10 dager har jeg el, det er torsdag 16. oktober." Det er helt fantastisk, rett og slett.
Og litt sårt at neste syklus.... så har jeg det ikke sånn lenger.

Jo. Ringe gynekologen om du begynner å spotte, så skal du ha Letrozol. Kanskje ikke første syklusen da, men ja, du skal fortsette å ha det sånn. Én pakke Letrozol er nok til 6 pp'er, og innen da skal du ha fått Bonusen!!!

Men nå skal du ha pergo-Bonusen!!!

Jo. Ringe gynekologen om du begynner å spotte, så skal du ha Letrozol. Kanskje ikke første syklusen da, men ja, du skal fortsette å ha det sånn. Én pakke Letrozol er nok til 6 pp'er, og innen da skal du ha fått Bonusen!!!

Men nå skal du ha pergo-Bonusen!!!
Kanskje. Vet ikke. Blir tur til gyn om jeg ikke blir gravid ja, men hvor veien går vet jeg ikke

Tre dpo. Tiden går sakte

Kanskje. Vet ikke. Blir tur til gyn om jeg ikke blir gravid ja, men hvor veien går vet jeg ikke

Nei, men jeg har bestemt det. :p

Eller, egentlig har jeg bestemt pergo-bonus-3

9 dpo. Dagene har gått, det har skjedd så mye.

Men hvor lenge skal jeg vente nå?

Testetrangen får jeg jo på rare tider. På vei hjem fra jobb, 8 dpo feks. I dag har jeg allerede vært på do og det var ikke noe tema. I kveld angrer jeg sikkert, og i morgen tidlig er det ikke vits.

Krysser fingrene for deg, Sara! Ingen spotting de nærmeste dagene nå... Lykke til! :)

Håper scoringen holder seg borte og du får pos test:)

Edit: spottingen, autocorrect assa..

Last edited:
9 dpo. Dagene har gått, det har skjedd så mye.

Men hvor lenge skal jeg vente nå?

Testetrangen får jeg jo på rare tider. På vei hjem fra jobb, 8 dpo feks. I dag har jeg allerede vært på do og det var ikke noe tema. I kveld angrer jeg sikkert, og i morgen tidlig er det ikke vits.

Jeg håper virkelig virkelig virkelig at du ikke finner noe som helst blod de neste dagene! :)

Spent!

Jeg er også spent.

Det er jeg også. Veldig.

Med tre tester pluss en cb føltes det dog ikke rett i begynne så tidlig som 10 dpo, kanskje i morgen, da har jeg til 11-12-13 og kontroll med cb (de tre strimlene er utgått på dato, men bare i september så jeg satser på at de holder)

Det er jeg også. Veldig.

Med tre tester pluss en cb føltes det dog ikke rett i begynne så tidlig som 10 dpo, kanskje i morgen, da har jeg til 11-12-13 og kontroll med cb (de tre strimlene er utgått på dato, men bare i september så jeg satser på at de holder)

Om de er oppbevart tørt, mørkt og ikke altfor varmt eller kaldt så holder de sikkert lenge.

Er mannen med på testing i morgen? Har du begynt å lete etter blodspor?

ikke sett blodspor enda.

ikke diskutert testestart enda. testene opbevares på soverommet så tørt, mørkt det meste av døgnet og relativt normal temp. Men det er jo bare tre

ikke sett blodspor enda.

ikke diskutert testestart enda. testene opbevares på soverommet så tørt, mørkt det meste av døgnet og relativt normal temp. Men det er jo bare tre

Det holder for å finne ut at du er gravid det. Med tre tester. Du som har teste-kontroll.

Back
Topp