Alle gode ting er tre?

Vi håper for hunden. Veldig. Hun drikker litt vann, men har ikke villet ha mat enda. Vi håper.

Også håper jeg vi har det humøret som skal til for å prøve på baby. Men jeg vet ikke det heller.

fra app

Huff. Det er så trist med hunden deres, jeg håper hun får opp matlysten i løpet av helgen!!! :Heartred

Og så håper jeg virkelig dere finner humør til et aksjeinnlegg på dette pergo-gullegget ditt også. <3

Pergo-aksjer satser jeg på.

Hunden vet jeg ikke.

Jeg synes hun virker litt bedre, men hun er langt, langt fra bra, og vil fortsatt ikke spise. Vi må bare vente og se.

El smerter er vondt. I alle fall de som kommer av pergo.

Men alt vi holder ut for en liten baby.

fra app

God bedring til hunden! Håper det går bedre nå!

Og så håper jeg pergo-el snart er på vei. Jeg mener jeg fikk senere el av pergo, men jeg har jo normalt el av meg seg til 'vanlig' tid. Har ikke helt lest meg opø på hvorfor du har fått pergo, så mulig det ikke er sammenlignbart;)

*fra mobil*

Jeg har fått pergo pga pco og uregelmessige sykluser på tidvis 28 dager (ca en gang i året) og oftere 35-50 dager

Hunden er tilsynelatende bedre, men spiser ikke enda. Vet sier det er greit noen dager til, men begynner hun ikke i løpet av helga må vi ringe igjen.

I det minste har varmeflaska fikset magen min, så nå skal jeg bidra litt med kveldens prosjekter.

Og så var det klart at jeg er dpo. Og at vi kanskje var litt sent ute med aksjene denne mnd, vi får se.

fra app

Men man kaaan få barn av samleie fem dager før også, så jeg håper veldig for deg nå uansett altså. Og jeg synes det ser ut som du er 2 dpo utfra alle opplysningene dine. Jeg er så spent!

*Taster på app på padda*

Jeg tror på 2 dpo og sex kvelden på el dagen. Ikke optimalt, men mulig.

Vi venter og ser.

fra app

Jeg tror på 2 dpo og sex kvelden på el dagen. Ikke optimalt, men mulig.

Vi venter og ser.

fra app

Det fungerte for meg i pp 6. ;) Da hadde tempen begynt å stige på CD 10, og positiv EL-test på CD 10. Så det ble første og eneste aksjeinnlegg den syklusen, ble jo tatt helt på senga av så tidlig EL. :p Satser på akkurat samme med deg nå! Full klaff på ett forsøk!

*Taster på app på padda*

Så spennende Sara:). Håper du får pos test snart:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Så trist å høre om hunden din. Hvordan går det med henne nå? Har en på snart 13 her, og vet jo at det lir mot slutten. Gruer meg sånn til den dagen jeg mister ham, han er jo en del av familien. Håper hun har begynt å spise nå, og at egget ditt har begynt reisen mot å feste seg i livmoren.

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Hun har ikke spist enda nei, så vi bare venter

fra app

Krysser fingrene for matlyst i morgen! <3

*Taster på app på padda*

Krysser fingrene for matlyst i morgen! <3

*Taster på app på padda*

Krysser alt jeg har for at hun snart vil ha noe mat ja. Det blir tlf til vet på mandag om hun da fortsatt ikke spiser.

Omg:). Det hadde vært noe:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
En holder.

Eller to. Er visst 8-10% sjans for tvillinger. En av ti. Der er litt mange. Men fortsatt 9 av 10 får bare en da. Det blir mest trolig en. Om jeg blir gravid, altså

fra app

Back
Topp