Alle gode ting er tre?

Spottinen ser han dog ikke på som progesteron-mangel, men at jeg ikke har hatt el. DET er jeg ikke enig i, han var ikke helt med på at jeg hadde positive el-tester i ei uke heller, får man en positiv skal man ikke ta flere heller, da kommer el...

Vel, vi får se. 4 sjangser da, denne pluss tre med pergo, før evt mer sjekk. Og ta kontakt om jeg blir gravid, så får jeg tidig ul.

OK. Så han surrer litt da. For forlenget høy LH er jo ikke et helt ukjent fenomen, og det vil jo gi flere positive tester på rad. Dersom du spotter denne syklusen her så får du notere det ned så du kan ta det opp dersom du blir nødt til å møte han ikke-gravid en gang til, for nå var han jo helt sikker på at du får EL. Forhåpentligvis ingen spotting, og graviditet, og så får han leve videre i troen om de teoriene han tror på. :p

*Taster på app på padda*

Sånn omtrent sånn ja.

Satser på å ikke møte i ikke-gravid tilstand, innen..skal vi se, en sjangs nå, pergo i beg av aug, sept og okt... så ja innen november håper jeg da at jeg er gravid... Håper.

Sånn omtrent sånn ja.

Satser på å ikke møte i ikke-gravid tilstand, innen..skal vi se, en sjangs nå, pergo i beg av aug, sept og okt... så ja innen november håper jeg da at jeg er gravid... Håper.

Det håper virkelig jeg og at du er. :Heartred

Jeg har litt høye folatverdier forresten, og trenger ikke være nater på den pillen hver kveld... og litt lav på d-vitaminer, så... multivitamin eller rett og slett tran...

Kildekritikk er viktig, og det har jeg ikke utført her, så ta ikke dette som en fasit, men hva jeg finner mens jeg googer, for å se om det er noe av det som virker seriøst viktig:
  • Among women, vitamin D appears to impact in vitro fertilization (IVF) outcomes, endometriosis, polycystic ovary syndrome (PCOS), the most common female endocrine disorder, as well as boost levels of progesteroneand estrogen, which regulate menstrual cycles and improve the likelihood of successful conception
Altså: ingen grunn til å ikke prøve å få det opp.

La oss satse på en solrik ferie, samt at jeg får kaske vitaminpiller.

Kanskje dpo?

Time will tell

fra app

Absolutt. Vi er på ferie og tar det som det blir denne mnd. Vi håper, men går det ikke, blir det pergo. Jeg senker skuldrene og håper det hjelper.

Og har byttet folat i d vitaminer, siden jeg hadde for mye folat og for lite vitamin d. Nyter sola, og tenker at jeg skal gå over til ordinære multivitaminer, som har "halv dose" folat, og en ekstra d vitamin etter ferien. Går over til vitaminer for gravide (og sikkert ekstra d) fra positiv test, men jeg trenger ikke ta folat pille hver dag når jeg ikke bare har nok, men for mye

fra app

Men man skal jo gjerne ha litt for mye som prøver, så det burde gå greit. :) Og forhåpentligvis snart spire nå, med eller uten pergo.

*Taster på app på mobilen*

Altså, gyn sa jeg kunne roe ned på den. Jeg slutter ikke, men tar litt mindre

fra app

Men... Jeg har slim i dag også. Har ikke hatt el enda, kanskje.... Da føler jeg at vi burde prøve i dag, men det skjer nok ikke, og jeg senker skuldrene og tenker at det går som det går

fra app

Tja? Tempen er ikke helt overbevisende, men jeg bare håper på 2 dpo, så får vi se.

Det fine med det er i så fall at jeg er på ferie tom 7 dpo, så da går første del av dpo fort. Også har jeg det travelt tom 11 dpo, så.. Ja, ikke tid til å tenke på det før 12 dpo, egentlig.

Særlig som om det skjer da. :-P

fra app

Ikke tenke på det helt til 12 dpo... Tja. Det må være en eller annen rekord i så fall. :)

*Taster på app på mobilen*

Krysser fingrene for dpo og spire, Sara! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ff mener jeg er dpo i alle fall.

Så da bare venter jeg.

Tenker nok på det, men litt nå i alle fall, bortsett fra på morgenen når jeg er våken og ungene sover.

Dagens temp er mildt sagt forstyrret at lite søvn/mye oppvåkning. Det er ikke bare bare å sove i kardemommeby. Det bor dyr her, med lyd som er våken nå i alle fall. papegøyen, tror jeg...

fra app

Det går fort å vente første del av dpo denne gangen, siden jeg er på ferie
fra app

Det går fort å vente første del av dpo denne gangen, siden jeg er på ferie
fra app

Jeg er spent. Gullegget når pergo-resepten ligger i lomma. ;)

Vi får se. Det kan jo være

fra app

Har skjedd før.

Nettopp. Så jeg håper. Men tror ikke helt.

fra app

Back
Topp