Alle gode ting er tre?

Så bra at du har fått tatt blodprøver nå. Da blir det nedtelling til gynekologtimen. :)

*Taster på app på mobilen*

Ja, nedtelling Deluxe.

10 dager.

Og... Ca 4 timer til FERIE!!!

fra app

Ferie blir uansett bra. :)

12 mail står mellom meg og ferien. Pluss det som måtte komme inn mens jeg jobber mer disse. Det er god tid, for jeg skal etter planen være her til kl 15

fra app

12 mail står mellom meg og ferien. Pluss det som måtte komme inn mens jeg jobber mer disse. Det er god tid, for jeg skal etter planen være her til kl 15

fra app

Spørs om du ikke burde gå litt før. Det er alltid digg å sette på fraværsassistenten og ta ferie. :-)

Skal sette opp videresending av en del til min kollega, sette mail og telefon på ferie.... Gleder meg!

fra app

Tok jeg ferie fra dagboka også?

Vi nyter late dager. Hakket latere enn de burde være, siden vi har ting å gjøre også, men ferie er deilig.

fra app

Ferie fra dagboken er kanskje greit innimellom bare du oppdaterer på mandag. :)

Og ferie fra dagboka har jeg vel heller ikke, bare ferie generelt, samt at jeg er i en kjedelig fase av syklusen

fra app

Og ferie fra dagboka har jeg vel heller ikke, bare ferie generelt, samt at jeg er i en kjedelig fase av syklusen

fra app

Hehe.. Ja, men det er bare tre dager til mandag nå hvert fall. :) Jeg er spent!

*Taster på app på padda*

Det bør være tre LAAAAAANGE dager, for vi skal

*vaske klær
*pakke til ferie
*rydde huset så det er greit at svigermor kommer sammen med oss hjem.

I dag har vi vært på shopping. Skolesekk til eldste, plaster til far (vanntett, han har fjernet føflekk på ryggen), badestæsj (vi hadde ikke det sist vi var på stranda, type armringer og flytemadrass og sånn. Det var savnet) og litt annet.

Så nå skal vi bare pakke oss sammen snart og dra på stranda og kose oss.

Lykke til med listen før ferien! :D

*Taster på app på padda*

Det går ikke så bra.

Nesten i mål med å vaske. Har tenkt å begynne å pakke i dag, fylle bilen i morgen så alt er klart til avreise tirsdag. Særlig siden det skal plaskregne tirdag formiddag, da er det ikke kjekt å fylle takboks.

Men vi skal i en barnebursdag i dag, og jeg har egentlig lyst på standa, jeg så fremgang hos begge ungene på fredag, og det hadde vært godt med en dag til.

Rydde... Når finner vi tid til det da?

fra app

For lange lister og for lite tid, sånn er det stort sett hos meg. :p

*Taster på app på padda*

Jeg har begynt å pakke, i det minste. Nesten alt er vasket. Jeg har sortert klær og laget liste over alt som skal pakkes. Hundebur er festet i bilen, og det er klart at det er plass til kofferter ved siden av. Pluss takboks.

I morgen er det Gyn, deretter pakke, fylle bil og rydde hus. Ordne det som må, og dagen etter drar vi!

fra app

Lykke til hos gynekologen. Ta deg tid til å oppdatere oss da, midt oppi siste pakkingen. :)

Oppdatering kommer, ville bare snakke med mannen først.

Jeg har... vel, ikke er jeg overvektig, ikke har jeg mye kviser (dog mer enn jeg synes andre etter puberteten har) eller hårvekst, så ikke typisk pco. Men LH høyere enn ... hva var det fsh eller østrogen? Den det skulle være lavere enn cd 2 i alle fall, det er typisk at det er motsatt ved pco. Og joda, eggstokkene mine har slike små folikkler, men ikke veldig mange, så om det er pco... tja?

Uansett, enkel pergo, tre mnd på rappen, ta kontakt om jeg ikke er gravid da. Bruk el-tester fra dag 11, temping trenger jeg ikke stresse med.... (as if)

Og, hjem og ha samleie. I DAG. Sa legen strengt. Det er jo den mest sexy måten å forføre sin mann. Legen sa vi måtte...

Men jeg har en folikkel på 17 mm, og det er visst sånn at den er bristeklar om en dag eller to, så... jepp: I DAG! Hvilket er greit siden det er den siste dagen på ei drøy uke vi egentlig har mulighet...

Håper dette er gullegget siden du nå har resept liggende klar. :) Godt at gynekologen tar dette på alvor da, nå er jeg spent på deg fremover. :)

Spottinen ser han dog ikke på som progesteron-mangel, men at jeg ikke har hatt el. DET er jeg ikke enig i, han var ikke helt med på at jeg hadde positive el-tester i ei uke heller, får man en positiv skal man ikke ta flere heller, da kommer el...

Vel, vi får se. 4 sjangser da, denne pluss tre med pergo, før evt mer sjekk. Og ta kontakt om jeg blir gravid, så får jeg tidig ul.

Back
Topp