Alle gode ting er tre?

Men til noe hyggelige. Kan dagens temp være den el-dipen jeg pleier ha, tro? Det finner jeg ut i løpet av helga

fra app

Vet ikke hvor den ble sendt, det er flere å ta av, så jeg må spørre legen om det først da

fra app

Ah. Ja, det må du også vite først ja. Vi får vel kanskje ha tålmodighet en liten stund til? Forhåpentligvis EL nå (EL-dipp ja, liker tanken). Kanskje du skal vente med å etterlyse brevet, for kan jo hende du rekker å få positiv test om 12-14 dager? :D

Jeg venter med å etterlyse brevet til jeg får test eller mens. Det er en grei ting å forholde seg til, en deadline.

God ide, den tar jeg :)

Jeg venter med å etterlyse brevet til jeg får test eller mens. Det er en grei ting å forholde seg til, en deadline.

God ide, den tar jeg :)

Hehe.. Jeg glimter til. Da slipper vi å ha fokus på noe annet enn det som foregår akkurat nå, aksjeinnlegg og legging av gullegget, og nedtelling til IKM (og denne gangen skal det jo være ikke-kommende på ordentlig). Så i så fall kan jo brevet bare ta sin tid, så får du heller ringe gynekologen og spørre om du kan bruke timen til tidlig UL? ;)

Blir optimist av sommerværet jeg nå. Alltid optimist egentlig kanskje. ;)

Dagens temp var litt lav for å være 1 dpo. Vi får se hva de neste dagene viser

fra app

Dagens temp var litt lav for å være 1 dpo. Vi får se hva de neste dagene viser

fra app

Tja. Vi får se, den har jo snudd en god del fra i går, så kan være progesteronet trenger noen dager på å kicke tempen helt opp. Teoretisk sett kan jo egget ha løsnet sent i går kveld, så du så vidt har begynt å produsere progesteron. ;) Jeg heier på 1 dpo!

Vi ser i dagene som kommer

fra app

I kveld, omtrent som i går kveld. Vi får se på temp i morgen

fra app

Og i morges som i går morges. Ser ikke ut til å være dpo

fra app

Jeg testet, og uansett hva jeg setter av temp i morgen, setter ikke ff el. Som jeg trodde. Altså ikke el enda, ikke dpo. Ikke termin på bursdagen til min datter, det er fint. Og kanskje mars, hvilket passer meg fint, bortsett fra at Lykkeliten vel tar feb sammen med de av skravlerene som ikke tok Jan...

fra app

Jeg får eventuelt termin helt i slutten av februar så om egget ditt ikke har løsnet før torsdag så kan jeg bli med til mars. :)

*Taster på app på mobilen*

Vi får se når det evt løsner. Jeg er i alle fall ikke dpo, med dagens temp.

Juni. Det nærmer seg ettårsdagen for sa. Ikke gravid igjen enda.
Tiden går.
Ikke brev fra gyn, ikke el.

Men sommer, deilig varm sommer. Og jeg velger å legge fokuset der

fra app

Kanskje vi er 1 dpo begge to?

Kanskje, vet ikke. Vi får se hva de neste dagene viser.

Kveldstempen da? Måtte kveldstempe selv. Den var høy.

Legger meg sent.... Vet det straks

fra app

Høy.

Målte ikke i går, her er graf for kveldene

1401834843186.jpg

fra app

Lav.

Jeg kjenner at jeg orker ikke skravle. Følger et par dagbøker, orker ikke ikm-oversikt og skravling. Jeg er lei. Dag 29 og ingen tegn til el

fra app

Skjønner det godt vennen. Jeg ble utrolig skuffet når jeg så tempen din nå. Det var det første jeg sjekket. Håper virkelig at du snart er dpo. ♡

Back
Topp