Alle gode ting er tre?

På plass i senga. Mannen fortsetter litt til og så får vi ta "bare synlige områder" etter frokost. Ikke oppmøte for toget før 12, så ikke noe stress.

Men da skal jeg forbedre noe av maten, tenkte jeg

fra app

Kos deg i morgen! Så teller vi nedover mot EL fra søndag. :)

* Taster på app på mobilen *

17. Mai.

Jeg elsker 17. Mai.

Jeg skal stå opp nå. For jeg er våken. Få unna litt av det jeg må gjøre, før ungene våkner. Når de står opp, bruke tid på å fortelle dem hvorfor vi feiret denne dagen. Henge ut flagget og lytte etter salutt. Sørge litt over at den vesle skolen vår ikke har korps lenger, så ingen grunn til å lytte etter dem klokka åtte.

Lage deilig frokost, og rydde ferdig, kle på oss og dra til toget.

Nå våknet guttungen, så jeg står opp

fra app

Gratulerer med dagen!

Måtte du og resten av familien ha en fantastisk flott dag. Bunadsskjorten er strøket og ligger klar, og jeg gleder meg til å ikle meg det flotteste plagget jeg har!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så, da var nasjoaldagen over. Vi hadde det fint, og så ble vi slitne.

Men nå er tidnen inne for å prøve, så vi lot ikke det stoppe lysten....

Så får vi bare se hvor lenge det er til jeg får EL. Jeg satser på at gyn vil gi meg pergo eller noe sånn, men i mellomtide bare prøver vi som før, og prøver å ikke tenke så mye på den timen, er planen min

Høres ut som en god plan. Forrige gang rakk du jo bare å få resept så satt spira. :)

Jepp. Vi KAN jo uten, så vi bare prøver. Planlegger sommeren, og lever livet med de to vi har, så tar vi de gyn-time år den kommer

Ja. Jeg er spent på hvor lang ventetid det blir til timen din.

Sent from my iPad using BV Forum

Tipper etter skolestart, september kanskje, men vi får se. Først vente på brevet. Og jeg orker ikke så mye ekstra venting, så jeg prøver å ikke ha fokus der, men bare prøve videre som før.

fra app

Tipper etter skolestart, september kanskje, men vi får se. Først vente på brevet. Og jeg orker ikke så mye ekstra venting, så jeg prøver å ikke ha fokus der, men bare prøve videre som før.

fra app

Absolutt. Vi teller ned til EL som vanlig.

Sånn om ei uke eller to

fra app

Ja. Vi må vel vente og se.

Må det.

Jeg er gørra lei av det, men har jo ikke noe valg. Det er sånn det er.

Forstår veldig godt at du er lei av å vente, du har ekstrem tålmodighet.

Det går muligens utover annen tålmodighet... Litt lite aksept for tull fra ungene til tider. I kveld er de langt fra å sovne. Mannen har sagt at jeg kommer når de ligger stille. De er veldig, veldig langt unna, og han skal være på trening om 30 min, og det går ikke i rett retning...

fra app

Så tok jeg opp galskapen fra sist mnd, og måler på kvelden også. Antyder lav i morgen, håper det holder stikk. Lei av høy temp før el, det forstyrrer bildet

fra app

Nja, ikke helt. Liker ikke denne jojoen

fra app

Hmm.. Må stabilisere seg snart så vi finner EL.

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde ikke skadet det, nei

Så var det meg og denne tempinga da. Er du testetøsa, så er jeg tempetøsa. Måler om kvelden. Fant jo el slik sist, så jeg klarer ikke la være...

Menne... 37 i dag. 36,89 og 36,84 etterpå, men i alle fall minst 0,1 over den for to kvelder siden.

Ting tyder på mer jojo.

Irriterende.

fra app

Back
Topp