Alle gode ting er tre?

Det er liksom lørdagene vi har. Hverdagene går så fort, med hus og unger, så lørdager er gode å ha. Konfirmasjon sist lørdag, 17. Mai denne, og feire Mamma sin 60 års dag neste, og jeg har ikke fått avklaring på barnevakt til sistnevnte.

Planlegge ferie og rydde hus og helst ordne ute.

Mye styr.

I dag skal jeg styrke tøy, rydde og vaske bad og handle mat til helga. Mannen skal gjøre ferdig kjøkkenet, og rydde og støvsuge stua eller kjellergangene. Muligens får han handle i stedet for meg, men jeg vil ha hentet pakken min, veska mi.

fra app

Det er så gøy at du vant stellevesken! :)

Henta den i dag.

Den er jo fin. Elizabeth er finere da.

fra app

Henta den i dag.

Den er jo fin. Elizabeth er finere da.

fra app

Om det fortsetter hver måned så vinner du Elizabeth til slutt også. ;)

Dumt at det ikke gikk an å bytte hvilken de sendte fra leverandøren. :p

* Taster på app på mobilen *

Vi får se, jeg klarer ikke skive like mye lenger, orket liksom ikke...

Men den er fin denne, og den har jeg vunnet!

fra app

Vi får se.

Nå skal jeg sove. Og i morgen skal jeg lese hva du har opplevd hos legen. Lykke til vennen! :)

Nå skal jeg også sove.

Og i morgen skal jeg se på testene dine

fra app

Nå skal jeg også sove.

Og i morgen skal jeg se på testene dine

fra app

De holder seg på et lavt nivå. Hva kroppen min holder på med er uvisst. Det er nok ikke en ny, ordentlig graviditet hvert fall. :(

Urettferdig at ikke kroppen din kan finne på noe lurt.

En time jobb, så legen. Vel, kjøre til legen i alle fall.

fra app

Urettferdig at ikke kroppen din kan finne på noe lurt.

En time jobb, så legen. Vel, kjøre til legen i alle fall.

fra app

Det er ikke lenge til nå. Jeg er veldig spent. :)

Spent og nervøs. Og ti minutter etter timen skulle starte, fortsatt på venterommet.

fra app

Spent og nervøs. Og ti minutter etter timen skulle starte, fortsatt på venterommet.

fra app

Nå håper jeg du er inne hos legen. :) Jeg er også spent.

Nei, jeg sitter her og venter. Halv time over tiden, så tidlig på dagen, lurer på om jeg må skjekke i ekspedisjonen...

Men den er inne i et eget rom, da hører jeg ikke om legen henter meg...

fra app

Jeg skjekka, jeg er neste.

fra app

Hun beklaget, hun har vakt i tillegg.

Jaja, ferdig. Div blodprøver og henvises til gyn. Aner ikke ventetid

fra app

Hun beklaget, hun har vakt i tillegg.

Jaja, ferdig. Div blodprøver og henvises til gyn. Aner ikke ventetid

fra app

Du skriver så kort oppdatering Sara!

Følte du at hun hørte på deg? Hva synes du om timen? Skal mannen ta sædprøve? Vet du ingenting om hvilke blodprøver som skal taes nå? Og hva med medisiner, drøftet dere det eller blir det hos gynekologen?

Hilsen Nysgjerrigper.

Hun hører på meg, ja.

Jeg nevnte sånn i forbifarten mens jeg forklarte at jeg ikke offisielt hadde fått diagnosen pco, men har nok det, dette med insulin og min mor har jo diabetes så jeg tar glukosebelastning og kommer en desimal under grensa. Hun snakket videre om pco, men krysset av for blodsukker-blodprøver.

Jeg vet hva som er tatt, for jeg tok bilde av skjemaet...

Vi snakket ikke medisiner, alt blir tatt hos gyn. Hun ville ha personnummeret til min mann også. Om han skal ta prøve, kanskje.

Men rett og slett, hun hørte på meg, og samlet bare info til henvisningen som hun sender sammen med svarene på blodprøvene mine

fra app

Hun hører på meg, ja.

Jeg nevnte sånn i forbifarten mens jeg forklarte at jeg ikke offisielt hadde fått diagnosen pco, men har nok det, dette med insulin og min mor har jo diabetes så jeg tar glukosebelastning og kommer en desimal under grensa. Hun snakket videre om pco, men krysset av for blodsukker-blodprøver.

Jeg vet hva som er tatt, for jeg tok bilde av skjemaet...

Vi snakket ikke medisiner, alt blir tatt hos gyn. Hun ville ha personnummeret til min mann også. Om han skal ta prøve, kanskje.

Men rett og slett, hun hørte på meg, og samlet bare info til henvisningen som hun sender sammen med svarene på blodprøvene mine

fra app

OK. Bra. :) Haha.. Jeg må jo vite detaljene vet du. :p

Sent from my iPad using BV Forum

Skal vi noen gang lære? Så vi slipper å rydde til etter sengetid pga gjester neste dag?

Trøtt og lei.

fra app

Back
Topp