Man bør være avholden når man er gravid. For man vet ikke virkningene av alkohol. Mvh snikker
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Signerer.
Det kommer anledninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man bør være avholden når man er gravid. For man vet ikke virkningene av alkohol. Mvh snikker
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hysterisk ? Er det det vi er? Tror heller vi er fornuftigeKanskje vi skal roe ned hormonene litt her nå ?
Jeg ytrer min mening ift hva jeg gjør.. jeg drikker ikke brus el lign med aspartam, jeg spiser ikke rødt kjøtt eller spekemat og jeg røyker ikke.. Om jeg da tar meg ett glass vin (1,5 dl) som nyyytes over en eller flere timer sammen med vann, 3 ganger i svangerskapet.. så er ikke det grunnen til at barnet mitt evt får kreft, hormonforstyrrelser, konsentrasjonsvansker osv osv senere i livet.. Jeg har aldri brukt argumentet ift hva min mor gjorde da hun gikk med meg.. jeg er heller mere den som ikke gjør alt som min mor og har såpass kunnskap til å tenke selv og ikke være hysterisk
På "mobben"
Så jeg er alkoholiker ?Jeg er nå tross alt lettet over at flertallet her stiller seg supernegativt og syns det er gale å drikke alkohol i svangerskapet. Uansett er det gale nok med de få som syns det er ok å ta seg et glass, men priser meg nå lykkelig over at flertallet er alkoholfrie og fornuftige mennesker!
Er jo alltid noen som , ehh jaaa...ikke tar de rette valgene Ikke rart alkoholisme er et problem i verden vettu hvis man ikke kan motså alkohol i 9 kjære og viktige mnd!
Kanskje vi skal roe ned hormonene litt her nå ?
Jeg ytrer min mening ift hva jeg gjør.. jeg drikker ikke brus el lign med aspartam, jeg spiser ikke rødt kjøtt eller spekemat og jeg røyker ikke.. Om jeg da tar meg ett glass vin (1,5 dl) som nyyytes over en eller flere timer sammen med vann, 3 ganger i svangerskapet.. så er ikke det grunnen til at barnet mitt evt får kreft, hormonforstyrrelser, konsentrasjonsvansker osv osv senere i livet.. Jeg har aldri brukt argumentet ift hva min mor gjorde da hun gikk med meg.. jeg er heller mere den som ikke gjør alt som min mor og har såpass kunnskap til å tenke selv og ikke være hysterisk
På "mobben"
Hehe, nå lo jeg godt herSå jeg er alkoholiker ?
På "mobben"
[/quote]BAMBINO:
På tross av at man ikke vet hvor mye som er FOR mye så drikker du allikevel med god samvittighet? Er det så viktig med de glassene at det ikke kan vente til barnet er født? Jeg skjønner min mor og den eldre generasjonen som gjorde det, for de visste ikke bedre! Men nå Vet man faktisk bedre..
Jeg er sjeldent den som "point fingers", men den holdningen der syns jeg er litt hårreisende.
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app