du har rett i det, de budre sjekke bedre, eller være mer nøye. men det kan jo hende din er var litt under gjennomsnittet og derfor tror de du er kortere på vei fordi alle er som regel like når de er på ultalyd.
han har en leilighet. hvertfall foreløpig.. hehe. om han har skjerpet seg med reginger veit jeg ikke. men han har ikke råd til seng, stellebord og diverse sånne ting. og du kan ikke legge en nyfødt i dobbeltsenga eller på sofaen og la ho sove der....
penger har han heller ikke mye av. lever på sosialen med 4200 i husleie og den dyreste strømmen. han fikk regning på 2000 på en mnd.... han gikk 4mnd uten og betale husleia, og hadde vært uten strøm i 4-5mnd, og det var visst ikke første gangen.
men han får uansett ikke lov av meg og ha noe med den ungen der og gjøre. når han nesten har slått meg, holdt meg fast, og diverse sånne ting, er jeg livredd for hva han kommer til og gjøre med den lille jenta hvis ho ikke vil slutte og gråte.
han er så ustabil! truer alle han kommer over. nå er han hvertfall anmeldt av meg og har fått beskjed av politiet og holde seg unna! heldigvis. politiet har jo mld med drapstrusler og alt mulig!!!
jeg har ikke akkurat hatt det lett. føler jeg har blitt psykotisk pga han. føler han ser meg, er utenfor huset hele tiden. jeg veit han har fulgt etter meg mange ganger... men er ekkelt og føle han er utenfor. du veit aldri hva han er i stand til og gjøre. tvinger andre venner av meg til og fortelle han hvor jeg skal flytte. heldigvis er det ingen av de som gjøre. selv moren hans forteller det ikke til han. ho er vel redd ho og.. hehe...
pga alt dette er ikke jeg glad for at jeg er gravid en gang. jeg gruer meg. det er lissom ingen som bryr seg. folk her inne snakker om hvor godt de har det sammen, samboerene koser med magen, alt mulig. jeg føler lissom bare jeg har lagt på meg. trodde det skulle hjelpe når jeg hadde vært på ultralyd, men neida. men håper det endrer seg når ho endelig er ute...