Alenemamma86

for å ikke snakke om.. [:D]

Nattinatt. Håper jeg ikke treffer deg her i morra[;)] Sov godt[:)]

God natt..
Håper ikke eg heller.. [:)]

Hei! Er du her ennå[8|] Nå må han raske på snart[:D] Selfølgelig gjør det ikke noe! Måtte smile litt jeg nå[:D] hehe!
Det hørtes ikke bra ut..Har du fått sjekket det noe nermere nå? Jeg var dårlig kvelden før jeg fødte og var svimmel og slik,men høres ikke normalt ut og være det så lenge vel..? Håper alt er bra hvertall!

jepp... er nok her enda.. [:(]
og eg tror kroppen min er like lei som meg.. har begynt å få masse vanni beina og har vondt i ryggen.. jeg ringte til jordmoren min i dag men hun har ferie, men har vært litt bedre i dag så eg får se hvordan de neste dagene blir..
ja, husker du sa du var svimmel og sånn så eg trodde virkelig eg skulle føde i helgen, men neida.. han har visst bestemt seg for å bli.. begynner nesten å tro at eg aldri skal føde.. [:D]
bra det ikke gjor noe med navnet.. plutselig føltes det så riktig.. [:)]

hvordan går det med deg og adrian då?

Off det er sikkert ikke noe godt. Hadde bare litt i hendene jeg..
Går du bare til jordmor? Ja får håpe du føler deg bedre de neste dagene da[:)]Føde kommer du nok til og gjøre[;)][:D] hehe!

Ja navnet må liksom klaffe helt! Jeg gikk lenge og tenkte på navnet før jeg bestemte meg. Og til slutt ble det bare riktig liksom[:)]

Går bare fint med oss! Han er kjempe snill og blid nesten hele tiden.
Har klart og begynne og legge han litt tidligere endelig[:)] Oxo sov han 6 timer i natt! Jippi[:D] Håper det holder,men det gjør det nok ikke.

ja, har bare gått til jordmor siden eg har vært frisk.. fant ut at da var det ikke vitsi med lege siden legen min er i sandviken.. meg og mamma har ofte sagt at vi skulle tro det bare var en stor fis der inne siden han aldri kommer.. [:D]

eg har slete lenge med navnet, men Elias klaffet helt og da kan det ikke bli et annet navn.. [:)]

Det er bra han er blid og snill, går ikke an å ønske noe annet.. [:)]
ikke sikkert det vil holde hver natt, men han er no på god vei til å sove så lenge.. Må jo være kjempe herlig for deg..
og når det er min tur til å begynne med lite søvn er du ferdig og kan gi meg råd.. [;)] [:D]

He he he![:D] Håper da ikke det! Er det forsatt din mor du skal ha med deg?

Ja jeg kunne ikke tenkt ett annet navn til Adrian. Han er bare en Adrian liksom[:)] hehe. Svingte litt mellom Adrian og Andreas,men så klaffet det best med Adrian.

Ja han sov i ca 7 timer for noen uker siden,så får se om det kommer seg..
Jepp har erfaring jeg nå! hehe. Så bare og spørre[:)]

Håper ikke eg heller.. [8D] [:D]
jepp, også skal min far være på venteværelse.. gidd han klar beskjed om å holde seg der.. [:D]

eg må si at adrian er finere enn andreas.. [:)] selvom adrian blir mer og mer vanlig nå er det mye finere.. [;)]

eg gleder meg faktisk til våkennettene, for alt er bedre enn sånn eg er nå.. [:D]
også vil jeg ha prinsen hos meg og ikke inni meg..
helt utrolig kor fort tiden har gått, adrian er over 2mnd.. litt skremmende og at tiden går så fort.. og vi har snakket sammen her i over 2 mnd og har enda i møtt hverandre.. [8|] [:D]

Ja jeg synes tiden går kjempe fort! Rart at han er 2månder allerede..Vi treffes vel med barnevogner begge to om ikke så altfor lenge da[:D]
Ja synes Adrian var finere jeg oxo[:)]

Ja du gleder deg nå ja,men bare vent[8D]hehe! Håper du får en snill guttom natten da[:)]

De gleder seg vel til og være med![:)] Er nok greit og ha en der som vet hva du går igjennom oxo sikkert.
Synes litt synd på kjæresten jeg som måtte stryke meg på ryggen i så mange timer.Og min søster som IKKE skal føde[:D]hehe Men det hjalp veldig med stryking og varme flaske!

Håper jeg snart kan gå ut med vognen.. jeg var litt stolt over meg selv i dag som klarte å snu at eg er på overtid til noe positivt, eg tenkte at innen neste uke er over vil jeg ha han her.. [:)] og når jeg tenkte det ble alt mye bedre, men eg er lei selvom.. [:D]

ja, håper han blir litt snill.. spesielt siden eg ikke har en pappa som kan ta over av og til.. men du ser no ut til å klare det veldig bra så da skal vel eg og klare det.. [;)]

ja, mamma tror eg er veldig stolt over at hun skal være med.. hun sier det er så mange som har kommet til henne og sagt de er misunnelig så da tror eg hun syns det er ekstra stas.. [:)]
må si kjæresten din var veldig flink, han har vel fått mye skryt..
eg har sagt til mamma at hvis jeg får smerter i ryggen må hun stryke masse, siden du sa det hjalp.. [:)]

Det er bra! For en gang kommer han jo uansett og det er jo egentlig ikke lenge til. Selvom det kan virke slik!

Ja du kommer nok til og klare deg kjempefint! Trenger ikke pappaer vi[:D]
He he. så koselig da! Må jo være stas og være den første som ser babyen[:)]
Ja han var veldig flink. Tror han var veldig redd for at jeg skulle bli en av de som blir sint og kjeftete når de føder,men det ble jeg ikke[:D]
Ja det hjalp veldig. Oxo varmeputen[;)]

ja, heldigvis vil han ikke være der for alltid.. [8D] [:D] men ja, det virker som en evighet nå..
nei, ikke sånne pappaer ihvertfall.. [:)] fikk vite i går at han skal reise til chile om 2-3 uker med foreldrene.. fikk vite dette av kusinen hans men når jeg spør han selv sier han nei.. [&:] han er så fæl til å lyge at det er latterlig..

eg spurte om hun ville klippe navlesnoren og, men det sa hun nei til. hun var redd hun kom til å besvime da.. [:D]
eg skal huske på varmeputen og.. [:)]

vet du ka eg nettopp så, i morgen er det 2 uker siden du startet denne tråden og enda har det ikke blitt noe fødsel på meg.. hvor lenge skal jeg egentlig vente.. [:(] uff.. jaja.. eg må få litt mer tålmodighet.. [:D]

Hvorfor gjør han det da?Så teit.. Du vil jo finne ut av det uansett da..
He he. Tror jeg oxo hadde besvimt da!

Ja det er det. Har vel fått deg skikkelig optimist jeg[:D] hehe..Ikke meningen..
Du får gå ut og løpe i trappene dine og hoppe tau eller noe..hehe![:D]

endelig... fikk opp at eg ikke hadde rettigheter til å svare.. [&:]

ikke spør meg om hvorfor han gjør det, for ja, sånn som du sier eg vil jo fort merke om han reiser.. men litt greit hvis han reiser, da får eg bli kjent med lille elias uten at han skal være her hele tiden.. [8D] [:D]

neida, tror eg har fått meg selv litt optimist. eg kan ikke sammenligne meg med noen, alle svangerskap er jo forskjellig..
eg skal ut på tur med mamma etterpå også får eg ta meg noen runder i trappene ja.. [:D]

Hm det var rart..

Ja er nok deilig og bare være alene og nyte lille Elias[:)]
Får håpe det hjelper på litt med turen da! Har ikke komt meg ut verken igår eller idag for det snør så fælt. Så nå har jeg beddt typen om og kjøpe med seg bind og våtservietter..Lurer på hvordan det kommer til og gå[8|][:D] He he.

ja, gleder meg til å dulle masse med han.. og nå når julen nærmer seg blir det ekstra koselig.. [:)]

håper virkelig turen hjalp, men har vært på så mange turer uten noe resultat.. men eg gikk litt ekstra i trappene da jeg skulle hjem.. [:D]
det er vel ikke så lett å komme seg ut med barnevogn og alt når det er masse snø..
han skal det ja, blir interessant å se hva resultatet blir av det.. [:D]

når du var på kk fikk du låne klær til adrian då? og hadde engangsbleier eller tøybleier der?

Ja du har såå masseog glede deg til[:D]

Nei har prøvd meg ut en gang men da var det ikke så masse snø som nå.
Jo gikk fint det. Men han måtte ringe meg i butikken da. hehe. Tror han ble litt forvirret når han såg san 100 forsjellige typer bind.[:D]
Oxo har han kjøpt san babygym til Adrian så den blir det gøyt og prøve. Slik som lager lyder vist han tar på de tingene som henger der. hehe.

Ja han hadde body på seg og ett teppe. Og de hadde engangsbleier oxo. Vet ikke om det er forsjell fra kk til barneklinikken på det..For på rommet jeg hadde på kk hang det ett ark over stellebordet som viste hvordan du tok på tøybleier..
Oxo får vi låne egne truser oxo! hehe. Skikkelige sykehustruser,men var ikke så værst og gå i da[:D]

hehe.. ja, han fikk vel sjokk da.. [:D]
det blir sikkert gøy å prøve.. han er vel mye mer våken på ting nå?

ok, håper eg slipper tøybleier.. hvis jeg må bruke det får eg min far til å hente de bleiene jeg har hjemme.. [8D] hehe..
eg har hørt snakk om de berømte trusene.. [:D] mamma anbefalte meg å bruke de siden jeg kommer til å blø ganske mye og da er det bedre å ha de enn mine egne truser..
hva hadde du med deg i bagen egentlig? er vel på tide å planlegge den skikkelig nå.. [:)]

Back
Topp