Alenemamma86

Men har du ikke prøvd Bast sitt råd om å massere putene under foten da? skal ligge en tråd om det på forumet en plass. Er visst flere som har hatt virkning av det [:)] . Så får du kanskje fortgang på fødselen.
Prøv da vel, og få høre hvordan det går [;)] .
Lykke til [:)]

eg har prøvd den opp til flere ganger og sitter her enda.. [:(]

Ja han er mye våken og følger med på lekene sine. Prater og ler til de[:D]

Ja de tøybleiene er nok bare stress[:'(]
Er ganske greit og brukede trusene ja. Får jo noen gigantiske bind der! hehe. Men er nødvendig da.

Jeg hadde med meg toalett saker,joggeklær, amme bh ,klær til hjemreisen for Adrian,kamera,mobil,penger..ja tror det var alt.
Greit og ha en svart joggebukse så bindet ikke kan ses igjennom.

eg og vil no.. :( men skal heldigvis til jordmor i morgen og da vil jeg få vite lite mer om hva som vil skje de neste dagene.. heldigvis.. og eg må si dagene har gått fort.. [:)]

ja, man blør vel ganske så mye.. blir rart å blø igjen, begynner å bli en stund nå.. [:D]

eg har ikke ammebh, men vet ikke hvilken str jeg skal kjøpe.. men har hørt at det går an å få kjøpt på kk.. stemmer det?
svart joggebukse er allerede pakket ned.. [:)]

Så bra at det har gått fort da. Håper det går finthos jordmor. Har du vært der nå kanskje?

Ja en blør kjepe mye. Hvertfall første uken..

Jeg bare kjøpte den str jeg brukte da og den passet etterpå. Utfylte den helt da men..hehe.
Ja du kan kjøpe der oppe oxo. Ligner litt på san sports bh. San som du bare drar opp liksom..

nei, jeg skal klokken halv et.. bare håper at det blir gjort noe i dag, for nå har jeg så vondt mange steder at eg snart klarer ikke gå sånn lenger.. :( har sånn vondt som når man har mensen..

får du plass til ammeinnlegg i den og? jeg har kjøpt sånn i ull sånn at eg ikke får brystbetennelse..

Off det er ikke noe godt nei..[:'(] Håper de ikke venter så lenge med og sette deg i gang da!

Ja det er på en måte litt stretsh i den(vet ikke hvordan det skrives[:D]) så får plass til innlegg oxo.
Hvor fant du den i ull henne? Jeg har sett rundtom men har ikke funnet..

hei.. nå er jeg endelig hjemme etter en fæl natt på sykehuset.. de jeg delte rom med snorket i kapp.. [8D] [:D] men har enda ikke fått lille elias.. [:(] de eneste gode nyhetene er at nå har blodtrykket mitt sunket og jeg har 2 cm åpning.. wii.. [:)]
så jeg skal inn igjen på søndag for sjekk hvis det ikke har skjedd noe da.. så blir spennende helg dette her.. :)

det innlegget i ull kjøpte jeg på sparkjøp..

Back
Topp