Alenemamma86

Å kjempe da! Slik skal jeg ha[:D] Min bestemor bor i noen blokker du kan se fra terminalen. Men er bak senteret liksom..
Har du fått lappen nå? Viste jeg det kanskje?..Isåfall gratulerer! Er nok mye greiere det en den kjedelige bussen.
Satt akkurat og såg på det. Har ikke fått sett så mye,men er kjempegøy. Blir morsomt og se når det kommer hitil..

Ååå! Du har så mye og glede deg til! Adrian ligger og smiler og ler for seg selv i vuggen sin. Er så Artig! hehe..[:D]

ja, sånn må du kjøpe.. den var kjempe fin.. men de hadde ikke så mange på stativet så du må ikke vente så lenge.. lite tips.. [;)]
vet du hva det heter der din bestemor bor?
jepp.. nå er lappen i boks.. fikk den 27 oktober så ikke så lenge siden.. kan være jeg har sagt det, husker ikke helt.. hehe.. men uansett takk.. [:)]
ja, bil er sikkert mye greiere.. men jeg tror egentlig at eg kommer til å være redd for å kjøre med han i bilen i tilfelle noe skjer.. så blir vel bussen som blir mest brukt, også får heller mamma kjøre hvis jeg skal langt.. [:D]

ja, det blir morsomt å se den norske versjonen..

kan tenke meg det er gøy å høre på han.. også er han jo så nydelig og.. [;)]
og eg skal love deg eg gleder meg.. eg gleder meg til alt som hører med.. [:)]
men akkurat nå har jeg innstilt meg selv på å gå overtid.. [:'(]
men skal ikke være pessimist før den 27 november... hehe..

Får skyndte meg da! Må inn og handle juleprsanger oxo,før jeg bare sløser bort alt[:)]
Ikke helt sikker på hva det heter,men er de lave blokkene. Til høyre for dolly dimples. Den første du ser derfra.

Lyst på lappen jeg oxo,men kommer sikkert ikke til og tørre og kjøre. hehe. Skulle prøve og kjøre en gang og når bilen begynte rulle svatt jeg san at jeg slapp alt[:D] Men må vel bare mye øving til..
Ja er kjempe artig og høre på. Skulle hatt video kamera og filmet han[:)]
Kjedelig og vente da,men veldig spennene oxo vel..Kanskje han er litt presis av seg[:)]

ja, den drakten var så utrolig herlig at du må skynde deg.. [:D]
jeg har kjøpt julegaver for lenge siden, fant ut å gjøre det da sånn at jeg ikke drev å stresset rundt i siste liten som høygravid.. det tror ikke jeg hadde gått så veldig bra.. :)

ok.. jeg vet hvor du mener.. jeg bor ikke der.. når du skal gå fra senteret mot terminalen får du en vei som går til høyre. bortover der bor jeg.. noen gule/beige blokker som man kan se såvidt fra terminalen.. [:)]

jeg brukte utrolig lang tid på å bestemme meg for om jeg ville ha lappen eller ikke. så liksom ikke det for meg at eg skulle ut å kjøre.. men nå syns jeg det er den enkleste ting.. [:D] men har mange ganger angret på at jeg begynte.. for jeg har måtte betale den selv og da har det ikke alltid vært så lett.. husker det var en periode hvor jeg ikke hadde lommepenger på flere mnd og det var fælt skal jeg love deg.. men det er verdt det nå.. [:)]

jeg har kjøpt meg film kamera, og det kun fordi jeg skal ha baby.. så jeg kommer sikkert til å filme hele tiden.. [:)]

ja, det er i grunnen litt spennende å vente.. siden jeg egentlig ikke vet når det vil skje og hvordan det vil skje.. håper bare det skjer om natten for da er min far i nærheten til å kjøre megpå sykehuset.. hehe..

får håpe han er like presis som adrian, det hadde vært veldig greit syns jeg da.. nå har jeg nettopp vært ute på lang tur så håper det har hjulpet han litt på veien.. :D

Får reise inn en dag det ikke regner. Hater regn[:'(] Og kulde! Vet du hva du skal ha på babyen på julaften da? Skal du ha noen juledrakt eller noe? Jeg har ikke sett noen sanne fine juleklær i butikkene..
Ja er ikke noe kjekt og rundt og handle når du er høygravid. Måtte sette meg hvert 10 min jeg.
Ok da tror jeg jeg vet hvor du mener oxo.

Det er sikkert artig og kunne filme oxo da. Får ønske meg san til jul[:)]
Ja de fleste fødsler starter jo på natten. Tror ikke du skal kjøre opp selv hvertfall[8D] hehe!
Er navnet helt bestemt nå da?

det skal ikke bli lett å få til en dag uten regn.. du bor tross alt i bergen.. [8D] hehe..
jeg er litt usikker, har lyst å pynte han litt men de har jo bare finklær til jenter..

ja, det blir kjekt for han å se når han blir eldre og.. skulle ønske mamma og de hadde filmet meg da eg var liten.. [:)]

nei, tviler på at det blir eg som kjører.. hehe..

uff.. nei, eg sliter litt med å finne navn.. men det blir nok enten nikolai, niklas eller nikolas.. :)

nå har jeg nettopp vært hos jordmor og jeg har ikke svangerskapsforgiftning.. *puh*
[:)]

Åh det var kjempe bra! Da kan du puste lettet ut og ta det med ro[:)]
Synes alle navnene var kjempe fine jeg! Du får elle melle[:D] hehe..
Ja jeg har oxo bare sett pynteklær til jenter. Fant noe på wear house,men de var ikke noe serlig fine.
Ja skulle ønske det var sant fint høstvær enda. Da var det så fint og gå på tur med Adrian i vognen[:)]
Er det bestemt hvor du skal føde og slik nå da? Skulle du være på hotellet etterpå? Det skal jeg neste gang hvertfall!
Funnet ut at jeg hater sykehus[:'(]

ja, eg ble kjempe lettet da hun sa alt var ok.. men hun sa at hvis jeg kjente meg litt dårlig så måtte jeg ringe med en gang.. så jeg ligger vel rett på grenseland.. men det viktigste er at eg ikke har det.. :)

ja, jeg tror at eg må elle melle.. [:D]
eg så noe på cubus for en stund siden, men da var den minste str i 62 og har lyst at akkurat på julaften skal han ha på seg noe som passer.. og han vil nok ikke være så stor da.. jaja.. han får bare være en liten nisse da.. hehe..
jeg liker snø jeg da, men det kan være litt vanskelig å gå tur med snø opp til knærne.. er så kjip årstid dette her.. :( jaja.. vi går no mot våren.. får heller være litt optimist.. [:)]

jeg hadde lyst å være på storken, men så har det vel mer eller mindre gått over til at eg vil være på føden.. i tilfelle jeg ikke klarer å være uten noe smertelindring..
jeg skal ikke være på hotellet likevel.. fant ut at det ble altfor innelukket, fikk et veldig dårlig inntrykk da jeg var på omvisning.. men hvis jeg ender opp med å komme på rom med 3 andre så kommer jeg sikkert til å be om å få være på hotellet..
jeg og hater i grunnen sykehus.. [:'(]

Ja det var bra! Håpe det ikke kommer heller! Liker snøen jeg oxo, bedre en regn hverfall! Men kvir meg til det blir masse snø ute. Har en lang bratt bakke opp til leiligheten[:'(]

Ja er nok lurt av deg det. Jeg ba om epidural på slutten,men da hun sjekket med føden var det ingen som kunne sette den. Tror hun bare sa det fordi hun skjønte at det ikke gikk an og overtale meg.
Men er glad nå jeg klarte det uten. Men kommer nok til og prøve den neste gang..Vist jeg tør. Synes det høres så ekkelt ut på måten den sittes på..Ellers hjalp det jo mye og bli strøket på ryggen. For smertene satt kun i ryggen på meg.
Fikk sterilt saltvann og det hjalp mye det oxo,men bare en halvtime..
Men du finner nok fort utav hva som er best for deg når du er igang[:)]

Ja blir sikkert en liten nisse på julaften Adrian oxo! [:D]
Gleder meg san til jul jeg nå! Kommer sikkert til og ta tusen bilder av han i nisse dress[:D]

ja, det meste er bedre enn regn.. her jeg bor nå har jeg heldigvis ikke lang bakke, men der jeg skal flytte får jeg det så det gruer eg meg til.. men her eg bor nå har eg jo mange trapper så blir nok like fælt det og.. [:'(] hehe..

ja, det var sikkert derfor hun sa det.. eg har hørt at de ofte gjør det hvis de mener det er forsent å få det.. for når du har fått 7-8 cm åpning setter de ikke epidural for da vil den ikke virke før fødselen er over.. jeg tror ikke jeg tør å ta epidural, liker ikke å bli stukket med nåler så det blir sikkert ikke sånn sterilt saltvann på meg heller.. det er vel noe sånn nåle greier det og?? blir nok bare masse stryking på ryggen for meg, tror jeg og får smerter i ryggen for har hatt det nå de siste 3 ukene.. [:(]
ja, jeg finner nok utav det.. [:)]

adrian og babyen min blir sikkert verdens fineste nisser.. [;)]
eg og gleder meg til jul.. [:)]

Ja de blir nok kjempsøte[:D]
Har aldri vært redd for nåler før da jeg ble gravid og etter det har jeg ikke tålt noen ting. Må snu meg vekk når jeg ser blod i filmer osv..Og etter fødselen når hun skulle sette den sprøyten i låret spurte jeg om det gjorde vond. Tror hun egentlig såg litt dumt på meg. Men den gjorde jo faktisk litt vond..[8D]
Ja de setter 4 nåler med saltvann der smerten er.
Når og hvor skal du flytte da?

hva er den sprøyten i låret du snakker om? er det noe for smerte eller er det noe jeg må ta?? ble litt bekymret her.. [:o]
eg liker bare ikke å bli stukket altså.. [:(]

jeg skulle egentlig flytte 12 desember i et rekkehus med min mor, men så fikk mamma beskjed om at det ikke blir før i begynnelsen av januar at vi kan flytte inn.. de holder på å bygges skjønner du.. så det var litt kjedelig.. men men..
jeg skal flytte bort der som lageret til ikea er, hvis du vet hvor det er?? oppi skogen der...
så skal ikke flytte så veldig langt.. har egentlig ikke lyst å flytte, men litt bedre plass for meg og babyen.. [:)]

He he..Bare og slappe av[;)] Får den etter du har født for at livmoren skal trekke seg riktig sammen igjen. Settes på utsiden av låret. Sikkert bare derfor jeg synes den gjorde vondt for jeg tåler så vidt og klø meg selv der[8D] hehe! Men den er jo fort over.

Har vist hvor det er,men nå husker jeg ikke helt. Er det ikke forbi gullgruven og den veien der?
Ja er fint og ha litt større plass når babyen kommer. Er jo mye man skal ha plass til osv. Jeg må nok flytte til neste år når Adrian har begynt og krabbe og gå for er ikke så stor plass og bevege seg på her for han.
Oxo vil jeg bo litt nermere åsane. For nå må jeg jo ta bussen en halvtime når jeg skal noe.

Hvordan går det nå da? kjenner du noe mer? [:)]

ok, hvis jeg har født så er vel det ingenting i forhold.. [:D]

jo, det er forbi gullgruven og bortover mot en rema 1000.. jeg har egentlig lyst på noe som er mitt eget men siden eg er alene ville min mor og min far at eg skulle vente litt.. så jeg skal bo med mamma og spare litt penger og når jeg har råd skal jeg kjøpe meg leilighet.. orker ikke leie..
ja, det er greit å bo i åsane.. er nærmt det meste.. [:)]

jeg har de to siste dagene hatt kynnere som kommer nesten regelmessig, men siden de ikke gjør vondt så skjer det ikke så mye.. [:'(] hehe..
men eg tror at slimproppen min har gått.. [:)] men 100% sikker er eg ikke siden eg ikke vet hvordan den skal være.. [:D]

Nei er jo ikke det[:D] hehe! Ok da vet jeg san ca hvor det er..

Ja avogtil synes jeg det hadde vært greit og bo hjemme,så er heldig du som har hjelp i begynnelsen[:)]
Har tenkt og kjøpe jeg oxo for blir jo mye dyrere og leie.
Tror egentlig ikke du kommer til og gå på overtid etter slik du beskriver det. Og siden du har hatt det slik i 3 uker. Men jeg skal ikke gjøre deg for optimistisk tilfelle da..
En ting jeg ikke viste før jeg hadde fått rier var at det kommer masse slim ut da. Så da kunne jeg være helt sikker på at det var rier jeg hadde. Var så redd for at det bare skulle være kynnere..
Tror du ser vist det er slimproppen for er ikke som vanelig utflod liksom..Er blankt eller med blod i..Var ikke så lett og forklare egentlig..hehe

ja, jeg er veldig glad for å kunne ha den hjelpen i begynnelsen.. kan bli godt av og til siden barnefaren ikke mener han trenger være her når han er så liten.. [&:]

håper ikke eg må gå over tiden.. det er no greit at noen er optimist. men tror ikke jeg skal være pessimist før jeg er kommet til 27.. [:D]
ok.. da vet jeg det.. men eg vil sikkert merke en viss forskjell på smertene og fra kynnere og rier.. ihvertfall etter sånn min mor har beskrevet det.. men hun har forberedt meg på det verste.. hehe..

eg tror det er slimproppen, men den har gått litt og litt.. men skjønte ikke at det var den før i går..

Ja! Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Er så utrolig falskt. Slik som de jeg gikk i klasse med før. Jeg snakket nesten aldri med de og de sa så vidt hei når jeg gikk forbi men etter jeg ble gravid vil de komme på besøk og alt mulig. Synes det blir for dumt. Har de ikke brydd seg før så kan de la vær nå oxo. Men er ikke den personen som sier ifra akkurat. Ser bare at de ikke passer eller noe vist de vil komme på besøk.

Rart at han mener at han ikke trenger og se han når han er så liten da..Men er jo bare han som går glipp av noe.
Hvordan er han ellers da? Går det bedre med slik som han oppførte seg mot deg og slik?

Snll mor du har da..hehe..Nei men er godt og være forberedt[:)]
Jeg låg i 2 timer og lurte på om det virkelig var rier før jeg vekket kjæresten. Men når jeg tenker tilbake burde jeg jo ha skjønt det egentlig. Bare jeg som trode det skulle være mye vondere. Men de ble det jo oxo.

jeg er heller ikke den personen som sier ifra.. men klarer å si at det ikke passer eller at eg er dårlig.. men hvordan det vil bli etterpå vet eg ikke.. vil jo helst ha mest mulig tid alene med babyen min for å bli kjent med han og da trenger eg ikke folk eg ikke har snakket med på flere år rekende hele tiden..
har kun en venninne som virkelig har vært der for meg og hun kan få besøke meg.. også har eg fått nye venninner etter eg ble gravid så det syns eg er mye kjekkere.. [:)]

ja, eg og syns det er rart.. men som du sier han som går glipp av noe.. han har vel egentlig bare blitt verre nå, før kom han av og til å besøkte meg men nå gjør han det aldri. men eg syns egentlig det er like greit for eg har egentlig ikke så veldig lyst å treffe han.. [:D]
hvordan gjør du og faren til adrian det med besøk og sånn? har du øaget en avtale eller bare har dere en avtale mellom dere? vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for eg orker ikke ha barnefaren rekende i tide og utide..

ja, eg tror det er bedre at eg er forberedt på smerter enn ikke.. da kan eg heller bli positivt overrasket hvis det ikke gjør så vondt som eg har forestilt meg.. [:)] (er lov å drømme? [:D] )
uff.. må ha vært fælt å ligge så lenge og ikke helt vite.. eg kommer sikkert til å gjøre det samme ettersom eg har ganske mye smerter nå..
håper no det skjer snart.. aldri vært mer klar for å få han ut som jeg er nå.. [:D]

Det må jo skje ikveld! Er jo finale i so you think you can dance:P hehe
Ja er nok bedre og bare si nei til besøk,for trenger masse tid med babyen[:)]
Ja da er det jo greit vist du ikke vil se han heller.[:)]

Er vel min avtale som han bare må finne seg i[:D] hehe. Han får komme mandag og torsdag fra 6-7.
Angrer litt på det for tåler nesten ikke ha han her. Men senere må vi vel dele mer på det. Og det kvir jeg meg til. Vil ikke at han skal ha Adrian uten at jeg er tilstede.

ja, jeg tenkte faktisk nettopp på det.. men eg har en stor tro på at eg får nok sett finale.. og nå vil jeg liksom ikke.. [:D]

han er tydeligvis ikke så presis som adrian, eller kanskje enda mer presis så kommer han på selve termindatoen.. [:)]

ja, siden det er vi som har hovedansvaret for ungene så syns jeg de bare får finne seg i de dagene vi vil.. [;)]
jeg har sagt til han at det blir to timer i uken, men da sa han at han skulle komme mer men så plutselig sa han at det ikke er vitsi å være her å tidlig.. [&:] han må jo ikke tro at det bare er å komme når han blir eldre og tro at han får ta han med seg..
eg og gruer meg til han skal ta han med seg alene.. men jeg har sagt at det ikke blir før han er fylt et år og det har han vel sagt seg enig i.. pluss han bor i stuen hjemme hos bestemoren så han kan ikke ha han på overnatting.. men den tid får eg heller ta når den kommer.. kan jo være det kan bli litt godt å la de være hos pappaene sine litt og.. [:)]

Back
Topp