Alenemamma86

det er flere som har sagt til meg at eg ikke må gjøre det, så jeg blir vel egentlig å gå gjennom trygdekontoret.. han sier han vil betale meg 2000kr for hvis vi går gjennom trygdekontoret må han betale rundt 3000kr fordi han mener han må betale penger til de barna som ikke får barnebidrag, men det vet jeg ikke stemmer så han prøver vel å lure meg ja..

takk for det... håper han er presis og kommer på termin.. [:)]

Åh! Da hadde jeg blitt ganske forbanna! Herregud!! Du har termin imorgen da kan han vel komme når han har sagt det vel..!
Tviler på han skal betale til de andre barne..He he.De høres jo helt på trynet ut. Trygdekontoret betaler barnebidraget til pappaen har fast jobb og da må han betale tilbake. Høres nok ut som an vil lure deg ja..

Det var en lyseblå rutet skjorte med brun vest til. Med mikkemus på. Buksen hang litt lenger borte. Var brun den oxo. Hadde snekker bukse oxo. Gleder meg kjempemasse til jul nå jeg[:D]

Har du kynnere hele tiden nå? Hvordan er de? Er de litt vondere en vanelig?
Så spennene da[:D]

Ville bare ønske deg lykke til alenemamma[:D] Snart får du holde babyen din i armene[;)] Ingenting kan være bedre enn det[;)]

ja, syns han kunne tatt turen.. selvom det bare hadde vært en time eller noe.. jaja.. eg vet no kor eg har han no..

ja, eg og syns det hørtes litt på trynet ut at han skal betale andre barn.. hehe..

da må jeg se i dag om jeg finner det.. for passer det ikke til jul kan det sikkert passe til nyttår.. [:)]
eg og gleder meg masse til jul.. skal bli så koselig med en liten en.. [:)]

ja, de kommer merkbart ofte nå.. noen er sånn som de pleier også noen svir litt på en måte... og i går var magen kjempe rar, på ene siden var den hard og på den andre myk. [&:] eg måtte nesten le litt da.. [:D]
ja, det er spennende.. du får no ihvertfall mld hvis det skulle skje noe.. [;)]

Ja da vet du jo det og det er jo greit. Så merkelig at folk kan oppføre seg slik. Men men gutter er jo merkelig.!

Kan jo hende det har begynt nå..Ja du må sende meg meld. Gleder meg til den meld[:D] hehe!
Gnidde du foten din eller? hehe.

Det med at magen var hard på ene siden og myk på andre. Slik var min oxo. Jeg satt i sofaen og plutselig begynte min tante og le for da hadde Adrian lagt hele rumpen sin ove på andre siden. hehe..skikkelig rart. kunne liksom skjenne hvor han låg liksom[:D]

Mannen min betaler barnebidrag for sine barn fra tidligere....og de pengene han blir trekt for hver mnd går alt til de barna ingenting er med å betale for andre.Sånn var det før den nye ordningen tro i kraft. Jeg ville også anbefalt deg og gå gjennom trygdekontoret og ikke ta privat avtale da er det lett for å bli bare rot og uvennskap som i bunn og grunn desverre går utover barna.....Også må du ha virkelig lykke til og håper du snart har din stolthet i dine armer[:)]

Nå blir jeg nyskjerrig her du![:D] Har jo ikke vært her siden igår..hehe.

Kanskje ting er på gang da. Tvi tvi!!![:)]

Håper virkelig at hun slipper å gå på overtid. Det høres så pyton ut!!

Ja det må være kjedelig! Får håpe hun kanskje har gutten sin i armene nå da!
Venter spent på meld jeg[:)]

Det ble ingen baby på meg i helgen.. [:(]
uff.. nå er jeg utrolig lei, også skal jeg ikke til jordmor før på torsdag så de neste dagene kommer til å gå utrolig sakte.. men har vært veldig dårlig i hele helgen så kanskje jeg ringer jordmor i morgen.. eg får se.. :)

Offa..Så kjedelig..Skjønner du er lei! Hvordan dårlig har du vært da? Håper alt er bra!
Sikkert greit og bare ringe og høre ja[:)] Lykke til! Du får gni deg litt mer på foten[;)]

eg er sånn som når man har feber, men jeg har ikke det.. det som er så merkelig.. og jeg sover masse så det er ikke det.. men får ringe ja, er nok det beste..
eg har gnidd meg litt på foten, men ble bare øm.. så gjor det sikkert feil.. hehe..
og jeg har forresten bestemt meg for navn nå.. [:)]

hv blir navnet da???hehe...[:D]

Håper det skjer noe snart da alenemamma, er utrolig kjedelig å gå over... Gikk to dager over, men de dagene gikk ikke akkurat fort... Krysser fingre for deg[:)][:)][:)][:)]

jeg har hele tiden tenkt på nikolai eller niklas, men endte til slutt på Elias.. også kom eg på etterpå anni87 at adrian heter det til mellomnavn, men nå har eg falt sånn for det navnet at eg kan ikke tenke meg et annet navn til han.. så håper det ikke gjør noe.. [:)]

Takk for det Ella.. begynner å bli ganske sliten nå så han kan godt komme nå sånn at eg har litt krefter igjen til fødselen.. [:D]

Sov, sov, sov, sov, og sløve masse!!!! Plutselig er det slutt på det, men alt blir mye mere kos da[:)]

eg har jo aldri sovet så mye som eg gjør no.. begynner å bli lei av det. [:D]
men skal vel ikke si det for tidlig.. eg bare gleder meg til å kunne knyte skoene mine selv eg.. [8D] hehe..
også gleder jeg meg til all kosen.. [:)]

Så var det godt å få gjort div barbering ordentlig også[:D]

Back
Topp