Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja det er helt normalt[;)] Liten plass og bevege seg på der inni på slutten. Joda tror ikke du må vente så lenge! (trøste litt)[:D] hehe..Jeg får minste bidrag og det er på ca 1400. Fordi faren bare er lærling enda..
Det viste jeg ikke..Att det var etter hvor mye han såg barnet. Men det er vel senere det da?
håper eg ikke må vente så lenge.. er passelig lei.. spesielt siden han ikke ville vise seg i dag.. hehe..
er minstebidraget så mye, eg trodde det bare var på 900kr.. hmm.. faren er sykemeldt nå, så kan være det blir andre ordninger.. får vel bare vente å se hva jeg får..
ja, det kan godt være det er senere de betaler etter hvor mye de ser barnet.. for når barnet er nyfødt så er det jo litt vanskelig med ordninger..
Hei. Ville møte deg,men var så mye frem og tilbake så fikk ikke tid. Har vært på besøk i barnehagen jeg jobbet i før så de ville mase litt. hehe.
ja det er jo litt tragisk da..Be han få seg en skikkelig jobb så du kan kreve litt penger fra han. hehe[:D]
Var det slik at de skulle sette igang fødselen vist han ikke var komt til da?
Såg etter nissedrakt idag,men den me beltet var bare i str 50,så jeg kjøpte den andre,men hun sa at de kanskje fikk inn igjen[:)]
det går greit.. var bare fort inn for å kjøpe en gave til sønnen til en venninne som blir et år på mandag..
for at han skal få seg en skikkelig jobb må han gå enten noen år på skole eller så må han være veldig heldig å komme rett inn i en jobb som tjener bra, noe som jeg tviler på.. men han har spurt om vi skal lage en privat avtale hvor han skal betale meg 2000kr.. så kanskje jeg tjener på å ha det da.. [8|]
jeg er ikke sikker på hva som skjer da.. hvis jeg går så lenge som 5 desember vil de kjenne om jeg er moden pluss ta ultralyd også vruderer de alt utifra det.. men jeg kan ikke gå så mye lenger enn 7 desember, for da begynner det å bli 2 uker over termin.. men har hørt om noen som har gått tre uker over.. uff sier eg bare.. [:D]
jeg var to ganger på h&m og første gangen hadde de ingen nissedrakter med belter men andre gangen hadde de fått inn igjen mange.. så hun damen burde sjekket litt bedre syns jeg.. kunne ha gått bak på lageret eller noe.. [&:]
Ja de vil du nok tjene på da tror jeg.
Ja jeg synes hvertfall de burde sette igang etter 2 uker. Og de gjør de nok oxo..
Ja hun virket litt sur hun som stod der oxo. Men men. Får gå inn igjen senere. Fikk hvertfall den uten belte da. Selvom den andre var finere og i deiligere stoff[:)]
Å så spennene. Tror ikke du skal regne med og gå på overtid når du har så mange tegn da[:)]
Jeg fikk søke skjema i posten. Husker ikke hvordan det var. Men er nok bare til og ringe og be de sende et søkeskjema eller gå opp og hente ett. Var utrolig mye og fylle ut der[:'(] Skjønte ikke noen ting jeg. hehe!
Ja han blir så søt atte[:)] Han skal få ha den på natt til julaften,så har jeg funnet en skjorte til han med bukse og vest til! Var kjempe søtt. hehe[:D]
kynnerne gir seg når eg ligger meg ned.. [:(] men de driver no å jobber om dagen så håper jeg ikke blir å gå overtid.. [:)]
hvis du har kjøpt den skjorten og vesten på h&m har jeg sett den og den har eg og lyst å kjøpe men den minste str var 62 og tviler på at han vil passe i den. han kommer sikkert bare til å bruke maks str 56.. men det går vel an å brette litt.. har så lyst å pynte han.. [:D] eller hvor har du kjøpt det? for det jeg så på h&m tror ikke eg har bukse til..
Alenemamma86 du må ikke godta en privatavtale!!! Har sett flere sånne saker og det kommer bare til å bli surr. Spørr deg selv hvorfor han vil gi deg en privatavtale hvor han betaler deg 2000,-, i steden for minstebidraget på rundt 1000,-. Skal ikke forundre meg om man får skattefradrag på barnebidrag også. Kjenner han ikke, men her er sannsynligheten STOOOOOOR for at han prøver å lure deg.
Lykke til videre forresten. Krysser fingrene for at den lille gutten din kommer snart!!![:)]