ja, nå kan han virkelig komme ut å hilse på mammaen sin, også kan han komme ut for å hilse på adrian og før det blir altfor mange mnd mellom de... [;)] hehe...
jeg syns egentlig ikke tiden går så veldig sakte.. er bare kjipt å våkne hver morgen å fremdeles være hjemme.. hehe.. men jeg er no en dag nærmere målet uansett.. [:)]
jeg har menstermin på onsdag så kanskje han kommer da.. *håpe* [:D]
jeg har vært på mange turer, jeg merker at det hjelper litt men ikke helt.. og jeg bor i blokk i 3 etg så trapper går jeg i hver dag.. hehe..
skal det hjelpe med rømmegrøt? jeg har kjøpt meg en te på helsekostbutikken, men er ikke så flink å drikke den. blir bare til et par ganger i uken...
det er ikke lett å legge merke til flekker har eg funnet ut ihvertfall, jeg skulle egentlig låne en vogn av farmoren til babyen, men da jeg hadde fått vognen opp til meg la jeg merke til mange flekker og de så jeg ikke da jeg så på vognen hjemme hos henne.. så jeg var glad pappa ordnet en vogn til meg.. [:)]
men bremsen er ikke det som blir brukt mest så så lenge den er god å trille går det vel greit.. [:)]