Alenemamma86

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hvordan går det med deg? Er du her enda? Bare litt spent på om du fødte en uke før jeg..

hei..
det går bra med meg..
han har nok ikke kommet enda, men jordmor sa det ikke var så lenge igjen så da får eg bare vente å se.. [:)]
men eg fikk og vite at eg har symptomer på svangerskapsforgiftning så det var ikke så gøy.. [:(]
skal på kontroll på mandag så håper alt er i orden da..

hvordan går det med deg og adrian då?

oi det var ikke bra..Får håpe det ikke er det!
Er jo fullmåne idag,så kanskje han kommer[:D] hehe.
Går bare fint med oss! Han har endelig begynt og sove litt lenger[:)]
Du får ha lykke til på kontrollen da!!

takk for det.. eg og håper det ikke er noe.. litt kjedelig å få det nå helt på slutten..

ja, har tenkt på at det er fullmåne.. *håper* hehe..
har gått med skikkelig mensmurring i hele dag, men sånn har jeg hatt det i snart 3 uker så eg tror at han har det altfor godt der inne.. hehe..
det var bra han sover litt lenger, er vel deilig for deg det.. [:)]

He he..ja de har det godt i magen[:)]
Kan du føde vanelig vist det er det du har? Vet ikke så mye om det egentlig..
Ja er deilig at han sover litt lenger. Føler jeg har fått litt orden på ting nå. Før så var det frem og tilbake hele tiden fordi han våknet hele tiden. Og så var han så grinete på dagen,men nå bare smiler han og prater for det meste[:D]

jeg er litt usikker på det der selv.. har ikke tenkt så mye på at det finnes før jeg kanskje har det selv.. hehe..
men har hørt at fødselen enten må settes i gang eller de må ta keisersnitt.. litt kjipt hvis de bestemmer seg for å ta keisersnitt en uke før termin.. [:(]

han er jo blitt litt større nå og da får de vel litt bedre søvnmønster..
jeg gleder meg bare sånn til jeg skal få begynne å gå fram og tilbake.. hehe.. men tiden går så utrolig fort at han er vel 1 år før eg vet ordet av det..
men veldig bra at han bare smiler og koser seg.. [;)]

et lite spm.. husker du om du hadde mye menssmerter før du fødte? og hvor lenge før?

Ja det kan ikke være noe serlig gøy nei!... Du gleder deg nå ja,men bare vent[8D] hehe.. Neida det er så herlig. Adrian ligger nå og prater og smiler til lekene sine[:D] Skikkelig arøø lyder på han[:D]
Jeg hadde det slik i ca 3 uker. Kvelden før natten jeg fikk rier ble jeg svimmel og fikk skikkelig vondt i magen. da var jeg sikker på at det kom til og skje noe snart og noen timer senere så fikk jeg rier. [:D]

åh.. kan ikke bare min gutt komme og nå da..

jeg har hatt menssmerter i 3 uker nå, men enda ikke noe som har skjedd.. kanskje i helgen.. [:)] *drømmer søtt eg* hehe...
men hadde vært litt greit hvis han hadde kommet før mandag sånn at eg slipper å tenke på svangerskapsforgiftning..

jeg har hatt mange ganger hvor jeg har vært skikkelig dårlig uten at noe har skjedd, det forsvinner liksom når eg ligger meg til å sove.. [:(] men eg vil nok merke når det virkelig er noe på gang..

Ja du ser no hvertfall fødeklar ut[:)] hehe..[:D]Ganske sikker på at jeg såg deg å senteret idag..med rosa genser?
Ja er jo forsatt fullmåne,så kanskje det[;)]
Er kjedelig det. Husker jeg la meg og når jeg våknet på morningen ble jeg alltid så fortvilet for at ingenting hadde skjedd!

vet du ka.. eg skulle spørre deg om det var deg eg hadde sett på senteret i dag..
du stod i banken?

rart å se personen du har snakket med så lenge.. [:D]
men da vet jeg no ihvertfall kem eg skal se etter når vi skal treffes en dag..

jeg så deg faktisk mange ganger når du var gravid.. [:)]

og nå har jeg våknet etter nok en dag uten at det har skjedd noe som helst.. eg går med mensmurring og stikkinger hele dagen, men med en gang eg ligger meg forsvinner det liksom.. [:(]
får holde meg våken hele denne natten da.. [:D]

He he..Så artig da![:D] Jeg stod i banken ja. Jepp da vet jeg hvem du er når vi treffes[:D]
Nei ikke gjør det..Sov så mye du kan! Når jeg var ferdig med fødselen hadde jeg ikke sovet på et døgn dag natt oxo dag..He he..
Og det var ikke så gøyt når jeg sku jobbe med riene i tilegg..Men den natten jeg fikk rier sovnet jeg ikke før de begynte. Er så vanskelig og vite hva du skal kjenne etter når kroppen lurer deg slik..Jeg trodde ikke det var rier jeg hadde fordi det var akkurat som kynnere i begynnelsen. Så sa til pappa at han trengte ikke ringe men når jeg kom opp hadde jeg 4 cm..hehe!

eg sa til mamma at eg skulle prøve å være våken og hun sier det samme som deg.. og at når det skjer så vil jeg nok merke det uansett om jeg sover eller er våken.. [:)]

uff.. kan tenke meg du var sliten..
jeg tror ikke at eg kommer til å skjønne helt med en gang at det er rier siden kroppen har lurt meg nå i 3 uker.. men tar vel ikke så veldig langt tid før eg skjønner det.. [:D]

det må jo ha vært kjempe greit å få vite at du hadde 4 cm når du kom opp på sykehuset.. da er jo meste parten av jobben gjort..

eg ble forresten litt misunnelig på vognen din.. [;)] hehe..

Ja er lurt og få sovet ut.Og spise..fikk tilbud om frukt der oppe,men den gikk fint i veggen[:D]
Nja tror det stod lenge de 4 cm. hehe.
Ingeting og væremisundlig på. Er ikke så fin på nært hold. Bremse som er knukket litt gule flekker inni og mangler en bøyle på hetten..hehe..Lurte meg skikkelig hun jeg kjøpte den av. Betalte 2 tusen[:'(] men men[:)] Går vel an og fikse den.

ja, hørt at det er lurt å spise frukt.. men du gikk jo lenge der oppe med rier så skjønner godt at den gikk i veggen.. [:D]

blir spennende å se hvordan min fødsel blir.. bare håper jeg får lette som min mor.. men jeg trodde jo jeg skulle få 12 dager før tiden, men det stemte jo ikke.. :(
men han er tydeligvis ikke klar siden han ikke vil hilse på meg enda..

såpass.. så du ikke på vognen før du kjøpte den?
men hvis den vognen du har er sånn hadde jeg følt meg lurt altså.. da var det jo mye å betale 2000kr for den..

jeg og har en brukt vogn så blir spennende å se om jeg finner feil med den når jeg begynner å bruke den.. er så typisk.. men akkurat nå når den bare står i stuen er den fin.. hehe..

Ja nå får han komme ut snart og hilse på mammaen sin vel[:)]!
Synes du tiden går sakte nå da? Du får ta deg en tur idag og gå innom alle trappene du ser. He he[:D]
Jeg var på tur den dagen det begynte i en lang oppover bakke. Men var no sikkert ikke det som gjorde det..Prøvde jo mange sanne kjerringråd før det. Spiste rømmegrøt og drakk te. Var ganske kvalm den dagen ja..Hadde ikke plass til mye mat der.
Jeg fikk han jo på den første terminen,så han var ganske presis av seg!
Jo jeg såg vognen men låg ikke merke til flekkene inni. Og hun sa at det gikk an og ordne bremsen,men det går ikke.
Men den er no god og trille sann sett[:)]

ja, nå kan han virkelig komme ut å hilse på mammaen sin, også kan han komme ut for å hilse på adrian og før det blir altfor mange mnd mellom de... [;)] hehe...
jeg syns egentlig ikke tiden går så veldig sakte.. er bare kjipt å våkne hver morgen å fremdeles være hjemme.. hehe.. men jeg er no en dag nærmere målet uansett.. [:)]
jeg har menstermin på onsdag så kanskje han kommer da.. *håpe* [:D]
jeg har vært på mange turer, jeg merker at det hjelper litt men ikke helt.. og jeg bor i blokk i 3 etg så trapper går jeg i hver dag.. hehe..

skal det hjelpe med rømmegrøt? jeg har kjøpt meg en te på helsekostbutikken, men er ikke så flink å drikke den. blir bare til et par ganger i uken...

det er ikke lett å legge merke til flekker har eg funnet ut ihvertfall, jeg skulle egentlig låne en vogn av farmoren til babyen, men da jeg hadde fått vognen opp til meg la jeg merke til mange flekker og de så jeg ikke da jeg så på vognen hjemme hos henne.. så jeg var glad pappa ordnet en vogn til meg.. [:)]

men bremsen er ikke det som blir brukt mest så så lenge den er god å trille går det vel greit.. [:)]

Jepp! Gleder oss til og møte dere[:)]
Ok. Bor du bak senteret? Ja skulle vist hjelpe med rømmegrøt,men hjalp ikke på meg da. Er jo så mange slike kjerringråd så...
Du får vel nok trening med de trappene ja! Nei bruker jo ikke bremsen så veldig mye,men er irreterenes og sitte på bussen for må holde i vognen. For når bussen vingler litt går bremsen opp av seg selv liksom. hehe. Oxo finnes det jo bussjåfører som ikke kan kjøre buss i det hele tatt. [:'(]
Adrian kom en dag før mens termin. Håper for deg at han ikke lar seg vente på så altfor lenge[;)]

når han endelig vil komme til verden gleder vi oss til å møte dere.. [:)]
jepp.. jeg bor i noen blokker bak senteret, men ikke de du kan se når du er med senteret men du kan se de når du er på terminalen..

ja, det finnes mange kjerringråd men det er vel egentlig ingen som hjelper.. går liksom ikke an å gjøre en baby mer klar.. hehe..
uff... de trappene tar snart livet av meg, men de gjør nok bare meg godt.. [:D]

en ting jeg gruer meg er å ta bussen med vogn, for sant som du sier.. ikke mange bussjåfører som faktisk kan kjøre buss eller de tar ikke hensyn..
men jeg har egen bil og lappen så jeg blir vel å kjøre for det meste.. [:)]

en dag før menstermin ja.. da blir det tirsdag.. da har jeg funnet ut at han ikke får komme for da er det finale i so you think you can dance.. [8D] hehe.. neida, da er han hjertelig velkommen.. men hvis jeg må gå mer enn en uke til så kommer jeg til å bli gal av ventingen.. ihvertfall siden alt har vært klart for han i 3 uker nå.. hehe..

så at du etterlyste en nissedrakt i en annen tråd..
i går kjøpte jeg en nissedrakt til gutten min.. på hennes & mauritz.. den var driit fin.. [:)]
den var i velur også hadde den et svart belte på magen sånn som nissen har.. pluss en lue.. så jeg måtte bare ha den.. [:D] tror det var en nattdrakt då.. så den skal han få sove med på julaften.. [:)]

Back
Topp