Viste seg at samboer tydeligvis ikke var så klar for barn som han har gitt utrykk for hele veien. Han har tydeligvis fått kalde føtter. Nå mener han at jeg skal ta abort, og at det hadde vært det beste for oss begge. Han sier at han ikke kan garantere at han ikke stikker etter noen mnd'er når ungen kommer. Jeg forklarer på en ordentlig og rolig måte at det er i seneste laget nå når jeg allerede er gravid - og at han burde kjenne meg godt nok til å vite at jeg aldri kommer til å ta vekk et meget velkomment barn fra min side!
Jeg må tenke for meg selv og på barnets vegne, og jeg kan ikke være sammen med en mann som jeg lurer på om skal gå ifra meg fra dag til dag.
Hele situasjonen er så uendelig trist. Jeg har begynt å pakke sammen sakene mine i leiligheten vår og flytter ut i løpet av dagen. Skal bo hos mine besteforeldre som er den eneste familien jeg har her, så skal jeg flytte sørover nærmere foreldrene mine i juni.
Jeg må tenke for meg selv og på barnets vegne, og jeg kan ikke være sammen med en mann som jeg lurer på om skal gå ifra meg fra dag til dag.
Hele situasjonen er så uendelig trist. Jeg har begynt å pakke sammen sakene mine i leiligheten vår og flytter ut i løpet av dagen. Skal bo hos mine besteforeldre som er den eneste familien jeg har her, så skal jeg flytte sørover nærmere foreldrene mine i juni.