Alder

30 år og fyller 31 år et par dager etter antatt termin. Blir vårt første barn :happy:

32 år gammel, dette blir forhåpentligvis vår første :Heartpink Blitt gravid igjennom IVF (vært prøver i 2 1/2 år). Blir 33 år en mnd. etter termin.

Jeg er 32, blir 33 før termin.
Har tidligere en datter som er 11 og en sønn som er 3 når minste vil bli født. Samme barnefar :happy:

Jeg er 34, blir 35 litt etter termin. Har en datter fra før som vil være nesten 3,5 år ved termin. Har prøvd i ett år på å få et søsken, og datteren vår spør ofte om vi ikke snart skal få en baby (selv om vi ikke har sagt noe) :joyful: Så håper dette går bra :Heartred Samme barnefar.

Er 32 år, blir snart 33. Vi har brukt IVF, og ting har tatt mye lengre tid enn forventet. Jeg har en gutt fra før, han blir 7 år et par mnd etter termin :Heartred

Er 37 og blir 38 før termin. Vi har en jente fra før som er 16 år. Ble ivf etter 10 år som prøvere på og av. Ble nok en kjemisk skade etter traumatisk fødsel.

Blir 31 I januar
Dette blir nr 3!
Det er 16 mnd mellom første gutt (april 2021) og gutt nr 2(august 2022) :hilarious: lenger da med juli 2025 :hungry:
Samme pappa på alle 3!

34 år, passerer 35 ved termin :)
Detter er nr 3. Jente på 11 år, og gutt på 3 år fra før. Samme far på alle. De to siste er ivf❤️

Akkurat fylt 30, omtaler meg aldeles ikke som godt voksen :wtf:
B2
17 mnd
Samme far

Så fint å se at vi er flere i samme båt :love017 Jeg var veldig i tvil på om jeg ville dette her, mtp alderen min. Men nå er jeg veldig glad for valget vårt :Heartred

Jeg fyller 38 neste år og har to barn fra før på 9 og 13 år, så dette blir en ordentlig "attpå-klatt" :Heartred Babyen i magen har ikke samme pappa som de to andre.

30 år. Barn nr 4, samme pappa på de alle! :Heartpink

42 år, gravid med andre barn. Hvis alt går bra så bli det 3 år og 1-2 mnd mellom eldste. Er alene med barn, brukt donor på samme barn :)

Ble akkurat 30. Dette er barn nr to. Minste er 13 mnd. Samme far :love017

Er 33, fyller 34 før termin. Dette er vårt første barn. Har PCOS, så veien har vært lang og humpete for vår del. Mistet en spire (BO) i juli dette året, så håper inderlig at vi får møte regnbuen vår neste juli :Heartpink

Er 33, fyller 34 før termin. Dette er vårt første barn. Har PCOS, så veien har vært lang og humpete for vår del. Mistet en spire (BO) i juli dette året, så håper inderlig at vi får møte regnbuen vår neste juli :Heartpink
Kjenner meg igjen. Hadde en BO i fjor, og brukte over ett år etter det på å bli gravid denne gangen. Ble oppdaget veldig sent at jeg hadde pcos, og dermed ikke eggløsning. Krysser fingrene for oss begge :Heartred

Back
Topp