Alder

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Jeg ser på terminlista at vi er en stor andel som er passert 30 år, og faktisk en god del over 35 år også :) Jeg er bare litt nysgjerrig. Dere som er "godt voksne":

• Hvor gammel er du?
• Har dere flere barn eller er dette første? :Heartred
• Hvor mye aldersforskjell blir det eventuelt mellom babyen i magen og eldre søsken?
• Og: Er det samme barnefar?

Enig! Ble positivt overrasket over hvor «gamle» vi er her :joyful:

Jeg er 34 nå, kommer til å være 35 ved termin.
Andre barnet mitt! Den første er født i 2013, så en viss forskjell ja! Ikke samme barnefar.

Oi, ja, det stooore flertallet er jo faktisk i tredveårene! :joyful:

Jeg er 34, blir 35 innen termin. Dette blir vårt tredje barn. Storesøskenene er 4 og 7 år når lille blir født :Heartred Alle tre er våre felles barn :happy:

Nettopp fylt 39 år :)
Har 3 jenter fra før som i 2025 fyller 5(januar) ,14(juni) og 17(mai) år.
vi har mistet MA i 2019, 2023 og senabort i år
De to eldste er mine fra før. Hun på 5 har vi sammen og ønsker oss veldig to barn sammen.

36 her, blir 37 før termin. Første barn på oss, selv om vi har vært sammen i syv år. Har liksom aldri passet for oss før. Men gjett om vi gleder oss nå :)

38, har tre fra før. Fikk de tre første på 5 år, også blir det 5 år mellom til eventuelt yngste. Mista i mars, så kunne vært 4 år. Samme mann.

Er overrasket selv over hvor mange som er jevngamle med meg.
Jeg er 35 år, blir 36 en mnd etter termin.
Har en gutt fra før 2014 modell, og er gift med barnefar til begge to. Vi har vært sammen i straks 15 år :nailbiting:

39, fyller 40 før termin.
Har gutt født desember 2020 og jente født januar 2023.
Så det blir 2 år mellom de to vi har og ca. 2,5 år mellom jenta vår og lille spiren.
Alle sammen er med mannen :love017

Blir 33 noen mnd etter termin. Tredje barnet med samme barnefar :)

Last edited:
Synes og det er flott å se, for i min sirkel, så er jeg "sent ute". Fleste jeg kjenner var ferdig å få barn før fylte 30.
35 år, har 2 jenter fra før av, eldste vil nettopp ha fylt 6 ved termin, å nr 2 nettopp ha fylt 3. Blir 3 barn med ganske tette bursdager.
Alle med samme far.

38 år ved termin, har et barn fra før som er litt over to år ved termin. Samme barnefar:)

Har følt meg litt "sent ute", men ser det er ikke tilfellet :Heartbigred Både jeg og samboer er 30 i år, dette blir vår første

Back
Topp