Alder og først graviditet

Mistet i uke 25 med første, var da 33 og han skulle vært født mens jeg enda var 33
Gravid igjen nå og klarer nok akkurat å få henne (forhåpentligvis :smiley-angelic001) før jeg blir 34.
 
Fikk første og eneste barnet som 32-åring. Hadde prøvd i maaaaange år, inkludert flere år med assistert befruktning (både inseminasjoner og IVF, samt diverse operasjoner på meg), før det omsider lyktes (med IVF, sjette forsøket)

Fikk første og eneste barnet som 32-åring. Hadde prøvd i maaaaange år, inkludert flere år med assistert befruktning (både inseminasjoner og IVF, samt diverse operasjoner på meg), før det omsider lyktes (med IVF, sjette forsøket).
oi, for en prosess.. Men så kjekt forsøket satt til slutt og at du fikk bli mamma <3 Jeg har selv hatt 5 førsøk med IVF, så kjenner til påkjenningen..
 
Fikk første barn da jeg akkurat hadde fyllt 17. :)
 
Her var planen alltid å bli ung mor, så vi begynte å prøve når jeg var 23 år.
Begynte med IVF når jeg var 25 år. Maaange forsøk og mange tap (inkl. flere pauseperioder for å ta vare på psykisk helse - IVF og ufrivillig barnløshet er tøft!).
Vi prøvde en siste omgang før jeg ble for gammel, og som 38-åring er vi endelig 19 uker på vei med vår største drøm :Heartred
Ting blir ikke alltid som man planlegger gitt, men jeg tenker at alt skjer av en grunn. Gleder meg til å bli mamma i godt moden alder :love017
 
Var 35 år da jeg fødte første, 37 med nr. 2 og er nå 39 og vi prøver på nr. 3 (og siste lille skatten) :dummy::dummy1::Heartred
 
Venter vårt første nå i juni, blir 32 i mars.
Tok tid å finne drømmemannen her også, men nå har vi vært sammen i 5 år og følte at vi er på et sted nå hvor barn blir et naturlig neste steg på en måte.
Vært heldig sånn sett, her satt spiren på første forsøk - bare noen uker etter uttak av P-stav. :love017
 
Jeg er 29, blir 30 om 1 mnd ca og har termin i september med nr 1 ☺️
 
Hadde nettopp blitt 34 :happy: Valgte å ikke vente på noen drømmemann, og gjorde det ved IVF m/donor.
 
26 med første og 29 med andre :happy: Prøver på tredje og siste nå som 30-åring.
 
Rakk å bli 25. Ivf, og div aborter i forkant. I forsøk på nr 2 blir jeg minst 30. Mistet tre ganger på et år med ivf. Litt ufrivillig pause nå.
 
Fylte 23 det året jeg fikk første! (26 året nr. 2 kom).
 
Rakk med 11 dager å bli 29 :happy: Fødte i uke 31 så har tatt en god stund å bli klar for nestemann.
 
Hadde akkurat fylt 24 da jeg fødte førstemann. Babyen ble en veldig velkommen overraskelse, og jeg var alenemor i mange år til at jeg traff riktig mann som trettiåring. ♡ Nummer to kom da jeg var 33. Nå er jeg 34 og vi prøver på sistemann. :)
 
Jeg lurer på hvor gammel du er/ var når du fikk ditt første barn? Selv er jeg 39
og venter mitt første barn i juli. I mitt tilfelle har det vært en lang prosess å
bli gravid så hadde det klaffet når vi faktisk gikk i gang ville jeg vært en del yngre, men det er jo ikke alltid så enkelt.. Veldig glad og takknemlig for at jeg omsider er gravid :)
Jeg er også 39, kommer til å runde 40 juli og om det sitter så kommer vel baby i okt/nov. Første gangen for meg også.
 
Back
Topp