Alder når dere møttes?

Jeg var 18 og han 22, nå er jeg straks 30, han 34 i år☺️
 
Ehm, vi møttes andre året på videregående. Da vi var 17 år. Og hadde russetida sammen.
Men da var jeg opptatt med en klassekamerat av han.

Men ble sammen da vi var 26 år, begge to. Sommeren 2015 <3
 
Last edited:
Jeg var 19, mannen var 30.
Nå er vi 29 og 40. Gift og venter barn nr 3 :rolleyes:
 
Jeg var 16 han 17. Har vert sammen i 10år og har 2 små i lag. Han hadde i tillegg en fra før som han fikk 5mnd før vi møttes
 
Jeg var 33 da jeg møtte min drømmemann som jeg trodde jeg hadde møtt 100 ganger før han:) hehe, etter å ha blitt alenemor å alene etter ett langt forhold trodde jeg ikke mer på kjærligheten, men når jeg traff drømmemannen min var jeg såpass voksen som 33 år. Han var 34:) jeg med 2 barn fra før og han med 1:) nå er jeg snart 36 å vi gifta oss på skuddårsdagen :) rakk det akuratt før korona’n kom:) jeg har aldri opplevd større kjærlighet eller elsket en mann som han;) visste bare det var rett å noe jeg aldri hadde følt før:)
 
Jeg var 31, han 23...
Første gang alt føles helt rett (utenom alderen da...) :-D
2år sammen sålangt, og prøver på barn :Heartred
 
Vi møttes da vi var 17 og 20 år, ble sammen ett år senere. Så vi var 18 og 21 år da vi ble sammen:Heartred Har vært forelsket siden første gang jeg så han:love017 Vært sammen i 14 år, og har 4 barn sammen:love7
 
Jeg var 21 og han var 29 :) 7 år siden nå. Vært gift i 2 år og har 2 fine barn sammen ❤️
 
Back
Topp