Alder når dere møttes?

Okei nå er jeg combo breaker her som den eneste så langt som er eldre enn mannen :laughing002

Jeg var 24 og han 22 år. Selvom det ikke er mange år har likevel noen spøkt med at jeg gikk på barnerov ;)
Blir 6 år siden til høsten

Da melder jeg meg inn i barnerovklubben :angelic: Jeg var 32 og han var 28.. Er snart 5 år siden.
 
Jeg var 17 og han var 21:happy:
 
17 begge to :) ble sammen 5 år senere, men hadde da likt hverandre i skjul siden vi først ble kjent :hilarious:
 
Jeg var 14, han 15. Ble kjærester rett før vi ble 17 og 18. Nå er han 32 om to uker og jeg blir 31.
 
30 og 38. Vi har begge måttet via de livsopplevelsene vi har hatt før vi møttes for å bli de vi er som personer idag, og som passer sammen som hånd i hanske.
 
Jeg var 17 og han 22. Det er litt over 11 år siden nå. :Heartpink
 
Vi var 19 år. Han ble 20 kort tid etterpå
 
Møttes når jeg var 14, han 21. Vennskap til vi var 18 og 25, siden da har vi blitt gift og har 2 barn. Sammen i 10 år nå:)
 
Vi traff hverandre når jeg var 19 og han 28. Ble sammen rett før han ble 29 og jeg ble 20. Så 15 år sammen. Gift i 11 år. Har en engel og en snipp i magen sammen. Og 3 flotte hunder.
 
Han var 17 år og jeg 20 år. Ble sammen litt over ett år senere og har nå vært sammen i 13 år- mitt livs store kjærlighet:Heartred
 
Jeg var 31 og han var 37 da vi møttes, for tre år siden :) Vi venter vårt første barn nå, da har han blitt 40 og jeg 34, så vi er "gamle" foreldre, men man kan ikke planlegge livet eller vite når man vil møte den rette :Heartred
 
Back
Topp