Alder når dere møttes?

Vi var begge 20 år da vi møttes :happy: Nå har vi vært sammen i 10 år, gift i 3 av de og venter vårt andre barn ❤
 
Tror jeg var 32 og han 38 da vi ble sammen. Hadde kjent hverandre litt i forbindelse mes studier og jobb i mange år før det.
 
Vi var begge 19 og det er nå 14 år og 2 barn siden ❤️
 
19 og 23, for seks og et halvt år siden :Heartred Nå er vi gift og venter førstemann :D
 
20 år begge to. Året etter ble jeg gravid, gift tre år senere. Nå får vi snart barn nr tre. Vi er begge snart 29 år nå :)
 
Ikke så lenge siden. Jeg var 33 og han 27.

Nå 2.5 år etter har vi kjøpt oss hus og har en baby som ligger sover søtt her. Jeg hadde to fra før også :joyful:
 
Jeg var 18 og han 23, det er snart 10 år siden :) Venter første barn i februar.
 
Jeg og mannen min møttes i 2011 da vi var 19/20 år gamle. Var venner inntil vi ble sammen sommeren 2018. Så gifta vi oss sommeren 2019 (haha, ja vet at folk flest syns det er crazy å gifte seg etter bare et år, men for oss var det ikke aktuelt å være samboere!) og nå venter vi barn sammen i juni 2021❤️
 
Jeg var 26 og han 33 ❤️ Nå feirer vi snart 8 års bryllupsdag ❤️
 
Jeg og mannen min møttes i 2011 da vi var 19/20 år gamle. Var venner inntil vi ble sammen sommeren 2018. Så gifta vi oss sommeren 2019 (haha, ja vet at folk flest syns det er crazy å gifte seg etter bare et år, men for oss var det ikke aktuelt å være samboere!) og nå venter vi barn sammen i juni 2021❤️
Vel, vi giftet oss 1 år etter at vi traff hverandre. Og idag har vi vært gift i 9 år :)
Mamma og pappa giftet seg 5 mnd etter at de traff hverandre. Og de har vært gift i 40 år :)
 
Back
Topp