Akuratt nå!

Akkurat nå prøver jeg å spore opp energi til å komme meg ut på tur med bikkja... Sovna i stolen da jeg skulle legge 2-åringen gitt :facepalm:

Venter på at sjokoladepavlovaen skal bli ferdig i ovnen:hungry: Hadde rester av eggehvite etter middagen i dag, så da måtte det jo bli noe godt :hungry:

Akkurat våkna, ligger i senga å hører ungene leker seg :happy:

Venter på at pappen har lagt ungen slik at vi får kvalitetstid :Heartred Reiser vekk i 2uker i morgen :(

Alt for mye halloween godis igjen.....gjett hvem som har påtatt seg ansvaret å få renset opp...

#kvalmnå

Sitter på baderomsgulvet og orker ikke noe .... tar på å dusje visst.............. :shifty:

Nyter en rolig stund med strikking mens lillegutt sover ute i vognen :)

Gjør meg klar for en tur på jobb. Tenkte meg en tur innom for å si hei og sjekke litt Mail :)

Akkurat kommet ut av dusjen, la meg ned på senga og ligger her å vurderer om jeg skal sminke meg ell ikke.:cool: Tiltak å sminke for tiden, men føler meg jo piggere/bedre med. Skal bare ut å handle inn for helgen.. men man treffer jo alltid kjentfolk! :hilarious:

Har vært på kundemøte over lunch og fikk servert både spekeost og blåmuggost.....great..

Spiste bittelitt blåmugg ost så får vi håpe jeg ikke få listeria

Akkurat stått opp etter å ha sovet i 1,5 time midt på dagen. Drikker cola og surfer på nett før jeg drar ned og henter barnet i barnehagen :)

Akkurat nå ligger jeg i sofaen og er sykt Kvalm.

Back
Topp