Akuratt nå!

Akkurat nå prøver jeg å spore opp energi til å komme meg ut på tur med bikkja... Sovna i stolen da jeg skulle legge 2-åringen gitt :facepalm:
 
Venter på at sjokoladepavlovaen skal bli ferdig i ovnen:hungry: Hadde rester av eggehvite etter middagen i dag, så da måtte det jo bli noe godt :hungry:
 
Akkurat våkna, ligger i senga å hører ungene leker seg :happy:
 
Venter på at pappen har lagt ungen slik at vi får kvalitetstid :Heartred Reiser vekk i 2uker i morgen :(
 
Alt for mye halloween godis igjen.....gjett hvem som har påtatt seg ansvaret å få renset opp...

#kvalmnå
 
Sitter på baderomsgulvet og orker ikke noe .... tar på å dusje visst.............. :shifty:
 
Nyter en rolig stund med strikking mens lillegutt sover ute i vognen :)
 
Gjør meg klar for en tur på jobb. Tenkte meg en tur innom for å si hei og sjekke litt Mail :)
 
Akkurat kommet ut av dusjen, la meg ned på senga og ligger her å vurderer om jeg skal sminke meg ell ikke.:cool: Tiltak å sminke for tiden, men føler meg jo piggere/bedre med. Skal bare ut å handle inn for helgen.. men man treffer jo alltid kjentfolk! :hilarious:
 
Har vært på kundemøte over lunch og fikk servert både spekeost og blåmuggost.....great..

Spiste bittelitt blåmugg ost så får vi håpe jeg ikke få listeria
 
Akkurat nå er jeg supernervøs for tul om en time! :nailbiting:
 
Akkurat stått opp etter å ha sovet i 1,5 time midt på dagen. Drikker cola og surfer på nett før jeg drar ned og henter barnet i barnehagen :)
 
Akkurat nå ligger jeg i sofaen og er sykt Kvalm.
 
Back
Topp