Akuratt nå!

Slapper av på sofaen etter trening:) og jubler for at kvalmen har vært overkommelig i dag.
 
Gikk og la meg for sovnet bare uansett på sofaen i stua :p
 
Sesongens første vedfyring i ovnen, litt snacks og slækking på sofaen i armkroken til kjæresten min :love017 Har jobbet kveld hele uka, så dette var etterlengtet!
 
Akkurat nå er jeg irritert på blæra mi som vekker meg hveeer dag kl 0530-0545. Og ikke får jeg sove etter det :(
 
Ligger jeg i senga og venter på frokost fra mannen. Spiser jeg mer en gang jeg står opp blir det ofte en bedre dag enn om jeg venter:)
 
Akkurat kommet ut av dusjen, la meg ned på senga og ligger her å vurderer om jeg skal sminke meg ell ikke.:cool: Tiltak å sminke for tiden, men føler meg jo piggere/bedre med. Skal bare ut å handle inn for helgen.. men man treffer jo alltid kjentfolk! :hilarious:

Tiltak å sminke seg ja!! Gått uten sminke noen dager selv. Skjer HVER gang jeg er gravid!! Merkeligt.

Jeg ligger på sofaen med bøtta foran meg, fått i meg en skive og skal gå å stelle meg litt før café med ei veninne. Men var deilig å ligge i total stillhet med tepper over meg...... :)
 
Skal jeg bake kake til svigerfar sin bursdag :happy:
 
Klarte å kutte meg på en hermetisk tomatboks i kveld....skikkelig dypt. Blødd gjennom en haug av kompresser... dritt
 
Så akkurat en film på viaplay, Life Itself, tårene triller. Var ikke slik film jeg trodde det var, huff så rørende. Dog fin film, men liker ikke slike filmer, spesielt nå med hormoner.... sliten av å grine ;)
 
Back
Topp