Akershus universitetssykehus

Veldig, veldig fornøyd med den jordmorstyrte avdelingen på ahus (husker ikke om det er tun a eller b). Deømmefødsel! Håper på en reprise med nestemann:)
 
Jeg har to venninner som i løpet av 6mnd begge har født på Ahus.
De har vært veldig fornøyd med leger og hjelp.

Men begge er meget missfornøyd med tiden på barsel i ettertid.
En kommer til å søke til annet sykehus neste gang på grunn av dette.
Noen andre som også har denne opplevelsen?
 
Jeg har to venninner som i løpet av 6mnd begge har født på Ahus.
De har vært veldig fornøyd med leger og hjelp.

Men begge er meget missfornøyd med tiden på barsel i ettertid.
En kommer til å søke til annet sykehus neste gang på grunn av dette.
Noen andre som også har denne opplevelsen?


Fødselen var jeg happy med og alt rundt den, men er enig at på barsel var helt forferdelig der. :( fikk en million med forklaringer på hvordan jeg skulle amme osv men ingen hørte på meg og jeg bar sikkelig skuffet.
 
Fødselen var jeg happy med og alt rundt den, men er enig at på barsel var helt forferdelig der. :( fikk en million med forklaringer på hvordan jeg skulle amme osv men ingen hørte på meg og jeg bar sikkelig skuffet.

Huff, ikke bra.
Det er jo viktig at det også er en bra tid, når det er der man er lengst, totalsett..
 
Fødselen var jeg happy med og alt rundt den, men er enig at på barsel var helt forferdelig der. :( fikk en million med forklaringer på hvordan jeg skulle amme osv men ingen hørte på meg og jeg bar sikkelig skuffet.
Var du på avdelingen eller hotellet?
Jeg er på hotellet akkurat nå. Bare vært hær siden i går kveld, men må si jeg er veldig fornøyd så langt.
 
Var du på avdelingen eller hotellet?
Jeg er på hotellet akkurat nå. Bare vært hær siden i går kveld, men må si jeg er veldig fornøyd så langt.

Jeg var på barsel avdelingen, fikk ikke lov til å være på hotellet da gutten lå på intensiven først også et døgn i blålys pga gulsot :)
 
Født på Ahus tre ganger. Veldig fornøyd. Føler man blir tatt veldig godt vare på uansett om det er hektisk eller ikke.
 
Fødte på tun B da jeg fikk epidural. Hadde en kjempefin fødsel og ble godt ivaretatt. Fikk bruke lystgass og epiduralen ble satt så fort jeg ønsket.
 
Fødte mai i fjor. Vi var superfornøyde med alt og alle vi møtte, inkludert barselhotellet :)
 
Fødte en gutt i 2015 og en ny gutt nå 21.mai:) veldig fornøyd begge gangene, og begge gangene hadde jeg fantastiske jordmødre. Siste fødsel nå for to uker siden var en skikkelig drømmefødsel!
 
Noen som vet hvilke dager de tar pks på Ahus?
 
Fødte der for to uker siden. Til tross for høysesong, hadde vi følelsen av at det var bare vi som var der. Følte oss godt ivaretatt hele veien. Var heldige, slik at hele fødselen foregikk i løpet av vakten til én jordmor. Hun og barnepleier var helt fantastiske!! Ble overflyttet barselhotellet noen timer etter fødsel. Der fikk vi god hjelp og veiledning på alt vi måtte ønske. Sitter igjen med en veldig god opplevelse, og vil helt klart velge ahus igjen:) Lystgassen var et STORT pluss!:joyful:
 
Last edited:
Back
Topp