Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor opdaterte meg, det er ihvertfall 2 stuer med lystgass nå, og de håper resten er i orden til sommeren.Jeg fikk ihvertfall beskjed om at det var fikset og ok☺
Noen som har født på Ahus nylig som vil si noe om det er travelt der om dagen pga ferie og slikt?
Jeg har to venninner som i løpet av 6mnd begge har født på Ahus.
De har vært veldig fornøyd med leger og hjelp.
Men begge er meget missfornøyd med tiden på barsel i ettertid.
En kommer til å søke til annet sykehus neste gang på grunn av dette.
Noen andre som også har denne opplevelsen?
Fødselen var jeg happy med og alt rundt den, men er enig at på barsel var helt forferdelig der. fikk en million med forklaringer på hvordan jeg skulle amme osv men ingen hørte på meg og jeg bar sikkelig skuffet.
Huff, ikke bra.
Det er jo viktig at det også er en bra tid, når det er der man er lengst, totalsett..
Var du på avdelingen eller hotellet?Fødselen var jeg happy med og alt rundt den, men er enig at på barsel var helt forferdelig der. fikk en million med forklaringer på hvordan jeg skulle amme osv men ingen hørte på meg og jeg bar sikkelig skuffet.
Var du på avdelingen eller hotellet?
Jeg er på hotellet akkurat nå. Bare vært hær siden i går kveld, men må si jeg er veldig fornøyd så langt.
Ja! Fødte der for to uker siden. Hadde omkommet uten lystgassen tror jegEr det fortsatt lystgass på ahus?