Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har født på Ahus - anbefaler dere tun A eller B?
Jeg ville ambefallt tun B pga epiduralenDere som har født på Ahus - anbefaler dere tun A eller B?
jeg fødte på GAMLE ahus. fytti for et stygt sykehus det var Ikke hadde de lystgass heller, pga lekkasje!
På barselhotellet kan man få familierom der du, baby og pappa kan overnatte sammen. Der kan man få besøk Hvis fødselen er normal og dere er i fin form havner dere der.Hei!
Vi har termin i August - og slik det ser ut nå blir det A-hus på oss. Det er første gang og har derfor noen spm ang A-hus som fødeplass
* Er det enerom eller deler man?
* Får ikke barnefar overnatte?
* Er det absolutt ikke rom for et lite besøk fra besteforeldre?
Håper noen kan svare meg på dette
Fødte her desember 2014. Vi var på førjulstur til ski, da vannet plutselig gikk. Vi fikk utrolig god behandling, det jobbet dyktige personer dersom vsr hyggelige og jordmoren var helt fantastisk. Jeg vil føde der igjen selv om jeg bir 50 mil unna
+ lystgass!! Det har de, stort pluss for mitt tilfelle
Eneste jeg vet om som fortsatt har lystgass er BærumHar de ikke lystgass lengre?? :-o
Og jeg som planla å føde der igjen. Er det andre sykehus man vet om med lystgass i Oslo/akershus?
Ahus har lystgass☺Eneste jeg vet om som fortsatt har lystgass er Bærum
Lekkasjen er fikset. Og de tilbyr lystgass