Nå har det gått så langt at Laban viser tegn til å bli agressiv... Jeg er helt knust...
Jeg er så glad i han, men samtidig er han en dust..
Det begynte først med at han begynte å knurre og bite mannen min, og nå har han begynt på meg også.
Han hopper og biter meg hele tiden.. Går mye etter ansiktet mitt.. Og det er ikke småbiting lenger heller, han biter hardt..
Jeg tør ikke å la jentene mine være aleine med han lenger...
I stad hoppet han på minsta mi på 3, så ho datt, og han stod med labbene på magen hennes.
Skjønner ikke hva som har skjedd..
Vi har hele tiden slite litt med han, har hatt 2 forskjellige trenere på han, og han ene sier at Laban er veldig ukonsentrert, og det er umulig å få kontakt med han (det var da han var ganske liten)
Ho andre treneren, men 14 års erfaring, sier at ho ser tegn til agressivitet.
Han har flekket tenner og sånn til ho..
Vi fikk et opplegg av henne som vi skulle følge, som gikk utpå å roe ned Laban i forskjellige situasjoner.
Det funket bra til å begynner med, men nå har han blitt værre...
Hva gjør vi nå?
Avliving? Prøve litt til?
Jeg er helt knust... Har lagt sååååå mye arbeid i Laban, trent sinnsykt mye hver eneste dag!!
Noen som har opplevd det samme? Hva hadde dere gjort?
Jeg er så glad i han, men samtidig er han en dust..
Det begynte først med at han begynte å knurre og bite mannen min, og nå har han begynt på meg også.
Han hopper og biter meg hele tiden.. Går mye etter ansiktet mitt.. Og det er ikke småbiting lenger heller, han biter hardt..
Jeg tør ikke å la jentene mine være aleine med han lenger...
I stad hoppet han på minsta mi på 3, så ho datt, og han stod med labbene på magen hennes.
Skjønner ikke hva som har skjedd..
Vi har hele tiden slite litt med han, har hatt 2 forskjellige trenere på han, og han ene sier at Laban er veldig ukonsentrert, og det er umulig å få kontakt med han (det var da han var ganske liten)
Ho andre treneren, men 14 års erfaring, sier at ho ser tegn til agressivitet.
Han har flekket tenner og sånn til ho..
Vi fikk et opplegg av henne som vi skulle følge, som gikk utpå å roe ned Laban i forskjellige situasjoner.
Det funket bra til å begynner med, men nå har han blitt værre...
Hva gjør vi nå?
Avliving? Prøve litt til?
Jeg er helt knust... Har lagt sååååå mye arbeid i Laban, trent sinnsykt mye hver eneste dag!!
Noen som har opplevd det samme? Hva hadde dere gjort?