Er så trist å lese SmashLena Levegg skrev:Det virket som Laban var en fin gutt til å begynne med.
Som jeg har fortalt før (men vet ikke om du husker), så hadde jeg en golden gutt jeg trente aktivt lydighet og agility med. Han var livredd barn, siden jeg ikke var flink nok til å passe på mine nieser da han var valp. Så han var agressiv mot barn resten av livet. Da jeg fikk Robin ville jeg gi han en sjanse til å bli kjent, og kanskje godta babyen. Men da Robin begynte å krabbe, og kom seg bort til plassen til Canto, ble det for mye for bikja.. Han flekket tenner og knurret!!! Samme dag avlivet jeg hunden min.. Han fikk KUN en sjans!
Så du vet nok hva som er svaret mitt her, eventuelt finne hundemennesker uten barn du kan omplassere han til.. Ungene går først uansett hvor glad vi er i hundene våre!
Uff, fryktelig trist:'( Som du sier, man blir så fryktelig glad i de dyra, og man blir fort knytta til de..
Føler jeg har prøvd alt!! Alt fra å ta han litt hardt, til å være myk med han.
Han er helt koko om dagen! Blir så frustrert! For det var liksom over natta at han blei sånn..