Huff, god bedring til Leoh! Bra det gikk fort over igjen da!
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, god bedring til Leoh! Bra det gikk fort over igjen da!
Hallo![]()
Hermine har vært på nissejakt i barnehagen idag, de gikk i skogen og leita etter nissen. De fant ei nisselue og en lapp om at nissen hadde lagt igjen en hilsen til dem under juletreet. Så gikk de inn i barnehagen og fant sekken med små poser til alle barna, alle fikk en kjærlighet og en gullpenge hver.![]()
I morgen er det nissefest, i år gleder hun seg veldig og er ikke livredd nissen som i fjor.![]()
Jeg er urolig sliten om dagen, ikke energi til noe etter jobb. Mye styr på jobb også, så ser ikke frem til jula om ikke sjefen klarer å tilrettelegge for meg på arbeidsplassen.Da kan det hende jeg blir omplassert til en annen skole og DET vil jeg ikke!
Hun sov mens nissen kom idag, men hun var STRÅLENDE fornøyd med å få nissegave uten å måtte treffe nissenSpennede med nissejaktog godt hun ikke er like redd som i fjor
her skal det være nissefest i bhgen imårra
så nisseklær er kjøpt inn
Håper du får bedre tilrettelegging da! Hadde du hatt min fastlege, så hadde du blitt 100% sykmeldt for lenge siden![]()
Ja, og kanskje like greit at alle tre fikk det så tett så de ble ferdige i god tid til jul!Takkgått veldig fort over denne gangen! Emira begynte igår kveld rundt kl 22.. og var 2-3 runder etter det å, og nå er hun i form igjen
godt når dem ikke ligger rett ut i flere dager! Er så redd for dehydrering
![]()
Hun sov mens nissen kom idag, men hun var STRÅLENDE fornøyd med å få nissegave uten å måtte treffe nissen![]()
![]()
Ja, er spent på hva legen sier på fredag når jeg skal dit. Hun er veldig streng på å sykemelde, og mente det var aaaltfor tidlig for bekkenløsning da jeg var der sist (i uke 21)...men nå er det veldig mye på en gang føler jeg.![]()
Ja, og kanskje like greit at alle tre fikk det så tett så de ble ferdige i god tid til jul!
Du og mannen holder dere frisk da? Ikke verst!![]()
Idag traff hun nissen på jobben til mannen. Hun ble helt i hundre da han leste opp hennes navn og LØP frem helt alene for å hente pakken.Hehe sikkert helt greit å ikke treffe nissen ågleder meg til å høre om Liana og Leoh idag. Dem har nissefest idag, men jeg regner med at Leoh ikke kommer til å like nissen
![]()
Jøss, for tidlig?fikk det før jeg var 3 mnd på vei med Emira. Og det startet vel i uke 7-8 med de to andre
så tror ikke det er noe fasit på når det kommer
![]()
Idag traff hun nissen på jobben til mannen. Hun ble helt i hundre da han leste opp hennes navn og LØP frem helt alene for å hente pakken.vi ble begge helt sjokkert, men utrolig morro at hun ikke fantes redd.
![]()
Ja, i år kommer nissen på julaften.Oj så moro! Kjempe bra dada kan nissen kansje komme trygt hjem til dere til jul å da? Haha
Liana var kjempe fornøyd med at nissen kom i bhgen igår. Hun påsto at det var hennes nisse da"nissen min kom til barnehagen og ga meg godteri! Og de andre barna fikk også godteri av min nisse" haha..
Mens Leoh var veldig tøff mens nissen luska rundt utenfor avdelingen hans. Sto å vinka i vindu og syns det var gøy. Men så kom nissen inn, og da løp han av gårde og gjemte seg oppå og inni hjørnet på akesklia haha..og det satt han til nissen hadde reistmen var fornøyd med godtepose
![]()
Hallo!
Endelig fredag![]()
Jeg ligger på sofaen, utslitt og med bekkenløsning så får ikke gjort så mye idag. Men mannen og Hermine har vært og kjøpt juletre, hun er SÅ stolt over at det fant juletre.Det skal vi ta inn og pynte på søndag.
Jeg er blitt 80% sykmeldt gjennom jula, måtte bare gi etter for bekkenløsningen nå. Har vondt hele døgnet.I tillegg har vi bare elever med utagerende atferd i jula, og de har jeg ikke lov å jobbe med. Så da skal jeg være på kontoret et par timer tirsdag og onsdag i neste uke, og en dag i romjula. Kjenner det skal bli godt med masse hvile!
I morgen er det "julevasken" (husvask), men spørs om ikke mannen og Hermine må gjøre det alene.![]()
Hva skal dere i helga?
Goood helg alle sammen!![]()
Jeg skal på bursdagslunsj til min venninne med barna i morgen, også begynner nattjobbingen for fullt fra søndag.. Har et par dager fri i jula bare ! Men penger blir det![]()
Ikke så sterk, men MÅAt du orker! Sterk frøken duhadde taklet nattjobbing dåååårlig haha.. ellers alt bra med dere?
Det blir verre om jeg gjør for mye iløpet av en dag, eller går i ett hele dagen. Så må ikke pushe meg, ikke så lett for det har jeg en tendens til å gjøre.Uff føler med deg, og syns det er veldig synd du måtte få bekkensmerterdet sies at om man har fått det én gang, får man det i graviditetene fremover å. Og det har stemt med meg. Blitt verre for hver gang! Og blir heller ikke bedre fremover når barnet vokser og blir tyngere
Men hjelper godt å ikke belaste det for mye, og lytte godt til kroppen
da kan man slippe unna mye smerte
så jeg syns det er bra du er sykmeldt med 80%
viktigste er kroppen
Jeg hadde planer om å lage pepperkakedeig i kveld, men så manglet jeg noe krydder. Så da får jeg lage deigen imårra istedetellers blir det litt julegave-laging på ungene tenker jeg
sambo har eksamen denne uka, så spørs om jeg må ta med ungene til mamma en av dagene!
Så flink du er som jobber jula! Kan tenke meg lønna er bra da!!!Goood helg alle sammen!![]()
Jeg skal på bursdagslunsj til min venninne med barna i morgen, også begynner nattjobbingen for fullt fra søndag.. Har et par dager fri i jula bare ! Men penger blir det![]()
TakkSå flink du er som jobber jula! Kan tenke meg lønna er bra da!!!
Ikke så sterk, men MÅTrenger pengene
Ja, merker jeg sliter hehe. Før så var jeg ekstremt B-menneske. La meg 8-9 på morgen, men ikke så lett etter jeg begynte å jobbe tidlig på morgen og fikk barn
vi har det fint takk
hva med dere? Er barna friske? Slapp dere unna sykdom du og L?
Det blir verre om jeg gjør for mye iløpet av en dag, eller går i ett hele dagen. Så må ikke pushe meg, ikke så lett for det har jeg en tendens til å gjøre.Hadde jo veldig vondt for tre uker siden, men det gikk litt over igjen. Men nå er det verre...så tror nok hvile er tingen, håper iallfall at det kan bli litt bedre igjen!
Jeg laga pepperkakedeig på jobb i går, la den i fryseren i to timer så var den klar til bruk.![]()